AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:07 #1 Skrevet tirsdag kl 15:07 Noen som har forslag til en like god sko? Denne skoen har vært fin på foten i typ 3 år nå, men nå skjønner jeg at den er på vei ut/ den eldre garden har tatt en liking til den. Så.. hva gjør vi nå? Hvilken komfortabel dassesko kjøper en Anonymkode: 4400c...2b4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #2 Skrevet tirsdag kl 21:03 De selges jo fortsatt de? Anonymkode: 6143d...324 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:06 #3 Skrevet tirsdag kl 21:06 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De selges jo fortsatt de? Anonymkode: 6143d...324 Den er "ut" av motebildet for TS siden eldre har begynt å kjøpe de. Anonymkode: d1668...924
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:10 #4 Skrevet tirsdag kl 21:10 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den er "ut" av motebildet for TS siden eldre har begynt å kjøpe de. Anonymkode: d1668...924 Ok... Men TS er vel litt "ut" av motebildet allerede hvis hun må spørre KG om råd😂 Anonymkode: 6143d...324 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Drit i hva som er inn eller ut, det har jeg aldri brydd meg om. Anonymkode: 2dc44...98e
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Den eldre garde, du vet modellen kom i 92? 🤣 Anonymkode: 91c4c...425
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ok... Men TS er vel litt "ut" av motebildet allerede hvis hun må spørre KG om råd😂 Anonymkode: 6143d...324 Ja, spørs det😅 Jeg skjønner meg heller ikke på folk som er så usikre på seg selv, at de ikke kan gå i klesplagg og utstyr som de liker, bare fordi det ikke er like populært blant alle. Disse skoene er jo ikke spesielt fine uansett, det er helt vanlige joggesko utseendemessig, men regner jo med at folk bruker dem pga komfort. Anonymkode: a9f5e...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå