AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Skrevet 9. september Hvilken skole ville du valgt for barna dine? Om du ikke liker noen av alternativene så er ikke spørsmålet rettet mot deg 🤭😅 Anonymkode: 7d1a4...244
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Skrevet 9. september Har en venninne, som har hatt 3 barn på Jeriko skole, og hun er veldig fornøyd. Ene barnet har og ADHD og lese og skrive vansker. Hennes yngste er 15 år. Anonymkode: c9b45...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Skrevet 9. september Bakås! ❤️ Min barneskole fra 1982 til 1989, bare navnet får meg til å smile. Har venner med barn der nå som er fornøyd, men har ikke mye info på dagens tilstand! Sjekk facebooksidene deres! Anonymkode: 75015...18c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Skrevet 9. september Det kommer vel an på om dere bor på Ellingsrud eller Lindeberg? Men jeg ville nok sakt Bakås! Fin beliggenhet og trygg skolevei, skolen er ny og Aks der ble nettop kåret til Oslos beste. Anonymkode: 5667a...1f1
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Skrevet 9. september Vi er veldig fornøyde med Bakås skole, og de har byens beste Aks! Alle jeg kjenner som har eller har hatt barn på Bakås skole har vært veldig fornøyd med skolen. Anonymkode: aa7c5...51d
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Skrevet 10. september Vet ikke hvordan det er nå, men jeg gikk på bakås fra 91-96. Var kjempe fin skole da iallefall. Mimre 🥰 Anonymkode: 1cc24...2ea
AnonymBruker Skrevet 10. september #8 Skrevet 10. september Bakås. Ellingsrud er et triveligere sted for barn enn lindeberg, og et triveligere sted generelt. Det ligger skjermet til nær marka uten trafikk på alle kanter. Anonymkode: b35c8...6ae
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Skrevet 10. september Spør fordi vi er usikre på å flytte til den fine delen av Lindeberg (rundt Kløfterhagen) eller Ellingsrud (rundt Dragonstien). Begge skolene virker veldig bra. Hilsen TS Anonymkode: 7d1a4...244
AnonymBruker Skrevet 11. september #10 Skrevet 11. september Jeriko. Bakås har endret seg mye de siste få årene. Store klasser, mye sosiale problemer og mobbing. Tøffere barne- og ungdomsmiljø på Ellingsrud på fritiden osv. Ville glatt unngått den skolen om jeg kunne. Heller vurdert Ellingsrudåsen om Ellingsrud er aktuelt område å bo i, og da kan bo i et bedre miljø i Munkebekken f.eks. Anonymkode: 3389a...c5d
AnonymBruker Skrevet 14. september #11 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2025 den 21.11): Jeriko. Bakås har endret seg mye de siste få årene. Store klasser, mye sosiale problemer og mobbing. Tøffere barne- og ungdomsmiljø på Ellingsrud på fritiden osv. Ville glatt unngått den skolen om jeg kunne. Heller vurdert Ellingsrudåsen om Ellingsrud er aktuelt område å bo i, og da kan bo i et bedre miljø i Munkebekken f.eks. Anonymkode: 3389a...c5d Her er jeg helt uenig! Bakås er en kjempe fin skole, og utrolig mye bra som skjer i området her nå. Store løft har også kommet i Ellingsrud IL, som nå virkelig sattser på barn og unge, samt felleskap og ett godt oppvekstmiljø. Er Ellingsrud ett sted dere vurdere, vil jeg de nærmeste årene valg Bakås skolekrets, da Ellingsrudåsen barneskole skal rivers, og ungene der nå busses til Bretvet skole på andre siden av dalen... Ellers enig i at Munkebekken er flott, men er nok omtrent like bra på Nordre fjellstad også, masse rekkehus i Bakås skolekrets:) Anonymkode: 5667a...1f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå