AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Hvilken skole ville du valgt for barna dine? Om du ikke liker noen av alternativene så er ikke spørsmålet rettet mot deg 🤭😅 Anonymkode: 7d1a4...244
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Har en venninne, som har hatt 3 barn på Jeriko skole, og hun er veldig fornøyd. Ene barnet har og ADHD og lese og skrive vansker. Hennes yngste er 15 år. Anonymkode: c9b45...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Bakås! ❤️ Min barneskole fra 1982 til 1989, bare navnet får meg til å smile. Har venner med barn der nå som er fornøyd, men har ikke mye info på dagens tilstand! Sjekk facebooksidene deres! Anonymkode: 75015...18c 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Det kommer vel an på om dere bor på Ellingsrud eller Lindeberg? Men jeg ville nok sakt Bakås! Fin beliggenhet og trygg skolevei, skolen er ny og Aks der ble nettop kåret til Oslos beste. Anonymkode: 5667a...1f1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Vi er veldig fornøyde med Bakås skole, og de har byens beste Aks! Alle jeg kjenner som har eller har hatt barn på Bakås skole har vært veldig fornøyd med skolen. Anonymkode: aa7c5...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå