AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden ...hever du deg over det, eller tar du igjen? Har blitt trakassert og forsøkt overkjørt av en bølle i livet mitt. Jeg tenkte først ikke ta igjen, heve meg over det, fokusere på noe annet. Men denne personen gir seg jo aldri, og er helt uten skrupler, og samvittighet. Vil ikke skrive mer hvorfor vi må fortsette å forholde oss til hverandre, men det må vi dessverre. Anonymkode: aabe5...cad
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Umulig å svare på med så lite info. Anonymkode: ebd16...308 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Umulig å svare på med så lite info. Anonymkode: ebd16...308 Ok, sagt på en annen måte: er det noen situasjoner som hadde gjort at du hadde tatt igjen? Er vokst opp med at man skal heve seg over dårlig oppførsel, men vet ikke om det funker i denne situasjonen.. Eller om jeg klarer. Anonymkode: aabe5...cad
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Man skal ikke la seg pille på nesen, men ikke synk til bøllens nivå. Vær tålmodig, og ta en grusom hevn når de minst aner det. Anonymkode: 50ed0...a87
Snok1 Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Dessverre. Hadde vært interessant å vite mer. Hevn kan være interessant, spennende og givende.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, sagt på en annen måte: er det noen situasjoner som hadde gjort at du hadde tatt igjen? Er vokst opp med at man skal heve seg over dårlig oppførsel, men vet ikke om det funker i denne situasjonen.. Eller om jeg klarer. Anonymkode: aabe5...cad Må ha flere sider av saken her. Anonymkode: ebd16...308 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Å bare overse dem, fungerer i alle fall aldri. Er det noe sånne bøller ELSKER så er det selvfølgelig folk som aldri kommer til å ta igjen. For da kan de selvfølgelig holde på akkurat som de ønsker, uten å være redd for noe som helst slags konsekvenser... Anonymkode: 5b9d1...479
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Vanskelig å gi et fornuftig svar når du er så vag, men jeg hadde ikke funnet meg i å bli bøllet og hadde sagt klart fra. Anonymkode: 51089...03d
sommerkroppen Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Ikke akkurat bølle, men jeg hadde ei svigerinne som sa akkurat det som passet henne til enhver tid. Svarte man tilbake med samme mynt, så ble det rabalder. Så jeg holdt meg bare borte. Var aldri med på besøk eller tok noen som helst kontakt med henne. Tror hun tok hintet til slutt, for det avtok. Men jeg holdt bare fremdeles avstand. Hun er nå gått fra min bror, og det er faktisk helt greit for alle unntatt han og barna. Ingen i storfamilien likte henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå