AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Jeg jobber sammen med flere godt voksne østeuropeiske kvinner, særlig fra Russland, Ukraina og Georgia. Det jeg la merke til når jeg møtte de første gang, var hvor mange som hadde skin tags, føflekker og vorter i ansikt/hals. Tenkte først det var tilfeldig, men var invitert i en 60 års dag der flesteparten var fra landene jeg har nevnt, og så at mange hadde det der-også menn. Er det tilfeldig eller kulturelt betinget? Anonymkode: 96bb0...055
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden har også sett det, virker som at det går igjen i visse tv-serier eller filmer. alle har den obligatoriske "føflekken"... eller et eller annet som ikke er så pent.. feks fra enkelte europeiske land? type Belgia eller Nederland, russland, polen... ? kan ikke plassere det nøyaktig nå, men jeg har sett det jeg også! de er så opptatt av visse ting, neglestell osv, men den store elefanten i rommet, selve vorten, dropper de å henge seg opp i kanskje de liker det. Anonymkode: b8823...1c9 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): har også sett det, virker som at det går igjen i visse tv-serier eller filmer. alle har den obligatoriske "føflekken"... eller et eller annet som ikke er så pent.. feks fra enkelte europeiske land? type Belgia eller Nederland, russland, polen... ? kan ikke plassere det nøyaktig nå, men jeg har sett det jeg også! de er så opptatt av visse ting, neglestell osv, men den store elefanten i rommet, selve vorten, dropper de å henge seg opp i kanskje de liker det. Anonymkode: b8823...1c9 kanskje de synes det bygger karakter? ........ Anonymkode: b8823...1c9
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Kjenner et par polakker og de har det ikke, men det er kanskje tilfeldig? Ts Anonymkode: 96bb0...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå