Gå til innhold

microneedling med laser eller pen hva er mest effektivt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fjerner behandlingen rynker? Eller er det bare kirurgi som gjør det? 

Anonymkode: 84012...40f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel to forskjellige ting? Micro needeling er små nåler som stikker hull på huden, det er ikke en laser. 

Anonymkode: 87e83...5f0

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. 

veronica<3, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Man kan microneedle med RF, det er kanskje det du tenker på? Personlig ville jeg styrt unna, RF kan smelte fettceller og det vil man jo ikke gjøre i ansiktet. Microneedling med eksosomer har jeg god erfaring mtp. hudkvalitet, men om det tar rynker vet jeg ikke. Det kreves uansett flere behandlinger, og det er ganske dyrt.

Anonymkode: d5e7a...851

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva dere gjør, er dere friske og unge hold dere unna sterke dyre lasere. Forsona 4D og snillere lasere kan muligens være ok med midlertidig resultat, men jeg lover dere, vær utrolig forsiktig med sterke lasere. Dette er ansiktet dere skal bære resten av livet om noe går galt. Hilsen en som angrer. 

Anonymkode: 89c08...072

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Uansett hva dere gjør, er dere friske og unge hold dere unna sterke dyre lasere. Forsona 4D og snillere lasere kan muligens være ok med midlertidig resultat, men jeg lover dere, vær utrolig forsiktig med sterke lasere. Dette er ansiktet dere skal bære resten av livet om noe går galt. Hilsen en som angrer. 

Anonymkode: 89c08...072

Har du prøvd sterk laser i narkose? Hvilken erfaringer Har du med det? 

Anonymkode: 84012...40f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...