AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Nå har jeg vært i forhold med én og start gropa med én slik mann. Altså som har kun én eller to sjangre de vil høre på, så mobber de andre låter jeg liker. Veldig bestemt på at de kun skal høre på det de vil. Jeg føler ikke jeg orker sånne forhold. Alt dom jeg liker og vil blir marginalisert. Er dette et rødt flagg egentlig? Anonymkode: 0e689...f97
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Det er ikke rødt flagg bare fordi det ikke er din preferanse. Røde flagg symboliserer fare. Anonymkode: 8028b...3be 5 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå har jeg vært i forhold med én og start gropa med én slik mann. Altså som har kun én eller to sjangre de vil høre på, så mobber de andre låter jeg liker. Veldig bestemt på at de kun skal høre på det de vil. Jeg føler ikke jeg orker sånne forhold. Alt dom jeg liker og vil blir marginalisert. Er dette et rødt flagg egentlig? Anonymkode: 0e689...f97 Enig med AB over her at det ikke er et rødt flagg, men det kan jo absolutt være en dealbreaker. Anonymkode: 79653...f31 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Folk som er veldig opptatt av musikk, kanskje har en spesiell sjanger de foretrekker, kan være litt sære og strenge i musikkveien. Om du ikke klarer å hevde deg, ville jeg styrt unna, uansett hvilken musikk han liker. Anonymkode: 2c15c...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): mobber de andre låter jeg liker Dette er et rødt flagg ja. Anonymkode: b86b9...84f 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Når en hører så mye musikk som jeg, er alle sjangere testet ut og plassert i bås. Og jeg hører jævli mye musikk. Mer enn de aller fleste. Anonymkode: e63b2...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Ikke rødt flagg, men det kommer til å påvirke trivselen din i forholdet og hverdagen din. Var sammen med en sånn i hele ti år. Han skulle bare høre sin musikk(dance/trance/techno-opplegg), og ble kjempesur om jeg satte på noe jeg likte(metall). Vi hadde helt ulik musikksmak. Jeg var raus med han og lagde ikke sure miner, selv om ørene nærmest blødde, mens han var absolutt ikke raus andre veien. Så jeg kunne da altså kun høre min musikk om jeg var alene i bilen min, eller dersom jeg var hjemme mens han var på jobb. Jeg elsker musikk, men det ble aldri en hyggelig opplevelse for meg å sette på musikk i det forholdet, da det ble ensbetydende med dårlig stemning. Det blir lite trivelig om man har ulik musikksmak og ikke evner å være raus med hverandre. Det skal være rom for begge. Dette ble såpass viktig for meg da jeg gikk videre etter det forholdet at jeg kun datet menn med samme smak i musikk som meg selv. Anonymkode: c4210...e2b 5
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke rødt flagg, men det kommer til å påvirke trivselen din i forholdet og hverdagen din. Var sammen med en sånn i hele ti år. Han skulle bare høre sin musikk(dance/trance/techno-opplegg), og ble kjempesur om jeg satte på noe jeg likte(metall). Vi hadde helt ulik musikksmak. Jeg var raus med han og lagde ikke sure miner, selv om ørene nærmest blødde, mens han var absolutt ikke raus andre veien. Så jeg kunne da altså kun høre min musikk om jeg var alene i bilen min, eller dersom jeg var hjemme mens han var på jobb. Jeg elsker musikk, men det ble aldri en hyggelig opplevelse for meg å sette på musikk i det forholdet, da det ble ensbetydende med dårlig stemning. Det blir lite trivelig om man har ulik musikksmak og ikke evner å være raus med hverandre. Det skal være rom for begge. Dette ble såpass viktig for meg da jeg gikk videre etter det forholdet at jeg kun datet menn med samme smak i musikk som meg selv. Anonymkode: c4210...e2b Min kjæreste er også litt sånn. Kun hans musikk som går an å høre på. Vi har enkelte sjangre og band/artister som vi begge liker, men han kan fint finne på å sette på musikk som han vet jeg hater dypt og inderlig, og så prestere å bli sur om jeg sier noe på det. Mens om jeg setter på noe av min musikk, så er det ikke måte på hvor grusomt det er. Har poengtert det flere ganger, men han forstår ikke selv at det må jo gå begge veier. Anonymkode: ee212...41f
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Folk som er veldig opptatt av musikk, kanskje har en spesiell sjanger de foretrekker, kan være litt sære og strenge i musikkveien. Om du ikke klarer å hevde deg, ville jeg styrt unna, uansett hvilken musikk han liker. Anonymkode: 2c15c...e5a Kan bekrefte. Er svært opptatt av musikk og takker dårlig andres preferanser. K38 Anonymkode: 3fd78...1ee
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ikke rødt flagg, men det kommer til å påvirke trivselen din i forholdet og hverdagen din. Var sammen med en sånn i hele ti år. Han skulle bare høre sin musikk(dance/trance/techno-opplegg), og ble kjempesur om jeg satte på noe jeg likte(metall). Vi hadde helt ulik musikksmak. Jeg var raus med han og lagde ikke sure miner, selv om ørene nærmest blødde, mens han var absolutt ikke raus andre veien. Så jeg kunne da altså kun høre min musikk om jeg var alene i bilen min, eller dersom jeg var hjemme mens han var på jobb. Jeg elsker musikk, men det ble aldri en hyggelig opplevelse for meg å sette på musikk i det forholdet, da det ble ensbetydende med dårlig stemning. Det blir lite trivelig om man har ulik musikksmak og ikke evner å være raus med hverandre. Det skal være rom for begge. Dette ble såpass viktig for meg da jeg gikk videre etter det forholdet at jeg kun datet menn med samme smak i musikk som meg selv. Anonymkode: c4210...e2b Ja selv er jeg rimelig altetende på musikk, men syntes det er for slitsomt å høre på en sjanger hele tida. Nå har jeg vært med en som ville bare høre på rock. Alt annet var teit. Og en som vil bare høre på hiphop/rap.. og alt annet er teit. Altså hvordan blir man engang så ensidig? Men nå har jo disse også vært sånn at alle mine forslag er teit på musikk og annet, og det er kanskje rødt flagg. Anonymkode: 0e689...f97
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Jeg er polyjamorous og vil gjerne ha en partner som er lik der 😋Har et par sjangre jeg foretrekker men kan høre på det meste. Anonymkode: ce582...ec7
Mardina Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Hadde ikke vært et rødt flagg for meg. Alle kan ikke like den samme musikken og det synes jeg må være helt greit 😊 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Mardina skrev (16 minutter siden): Hadde ikke vært et rødt flagg for meg. Alle kan ikke like den samme musikken og det synes jeg må være helt greit 😊 Men at de insisterer på å kun høre sin sjanger aldri annet er ok for deg? Anonymkode: 0e689...f97
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Hvis din "sjanger" er Taylor Swift forstår jeg mannen. Anonymkode: ccb6d...793 1 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men at de insisterer på å kun høre sin sjanger aldri annet er ok for deg? Anonymkode: 0e689...f97 For noen er det ok, for andre er det dealbreaker. Det må du selv avgjøre. Men rødt flagg, som indikerer fare, er det ikke. Anonymkode: 8028b...3be
Mardina Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men at de insisterer på å kun høre sin sjanger aldri annet er ok for deg? Anonymkode: 0e689...f97 Aldri opplevd det som et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Jeg er dame og ekstremt sær i musikkveien. Har en kjæreste jeg deler musikksmak med men vi begge liker litt her og der som ikke den andre liker. Vil si vi er 90% samkjørte. Men det er sært allikevel. Jeg nekter å høre på enkelte ting. Mobber det ikke men bare holder ikke ut å pine meg med musikk jeg ikke liker. Musikk er viktig for meg. Har mange venner jeg ikke deler musikksmak med (har ingen venner jeg deler det med, bare typen) så det går bra. Gidder bare ikke ha musikk-møter med de. Anonymkode: 288aa...2e4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden Nei, noen er bare satte i sine vaner. Hører du på elendig musikk da? Hvis det er skikkelig harry kan det jo nesten være forståelig også. Anonymkode: 0ac1c...ec9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden Hører du på veldig enerverende musikk med dårlig lyd eller bruk av auto-tune? Jeg har selv møtt mennesker som bare hører på det som for meg er fullstendig umusikalsk. Jeg har også møtt mange kvinner med svært god smak etter mine ører. Sistnevnte opplever jeg gjerne som mer intelligente. Ikke pga. musikksmaken i seg selv, men de som fremstår som over snittet intelligente har gjerne også en musikksmak som er mer sofistikert enn snittet. Om de hører på noe jeg ikke ville valgt selv er det gjerne noe jeg synes er helt ok likevel. Anonymkode: a8068...bf0
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden Jeg kan også bekrefte at man blir litt sær og snever i musikksmaken når man hører mye på musikk. Jeg og samboer deler heldigvis mye av den samme smaken, men vi kan begge høre på musikk den andre ikke nødvendigvis setter på selv. Det verste jeg kan høre på er moderne pop. For meg oppleves det mer satanisk enn svartmetall 😅 Hvis jeg hadde hatt en kjæreste som bare likte Beyonce, Drake ++, hadde jeg nok spurt om vi heller kunne ha hørt på noe annet, men jeg ville ikke rakket ned på smaken hans eller sagt noe stygt om det. Anonymkode: 53b5a...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå