AnonymBruker Skrevet 10. september #21 Skrevet 10. september Calida boxer, da de er løse og behagelige og med innsydd strikk som ikke gjør at det strammer Anonymkode: ba574...3aa
AnonymBruker Skrevet 10. september #22 Skrevet 10. september Snublefot62 skrev (6 timer siden): Kun de som er uhygieniske får bremsespor. Det gjelder både menn og kvinner. Eller hvis man er så feit at man ikke får tørket seg. 😪 Anonymkode: 7d2df...8b2
AnonymBruker Skrevet 10. september #23 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke kjøp polyester underbukser til menn. Siden de oftere får brems i underbuksa og lukter mer. Bør være bomull, bambus el ull. Anonymkode: 0729e...6c3 De av hamp er selvrensende, akkurat som dreads. Anonymkode: bcf2a...f97
AnonymBruker Skrevet 10. september #24 Skrevet 10. september Hos oss sverges det til Tufte Softboost. Men støtter faktisk å høre med den som skal bruke dem om hva slags type truser denne faktisk liker. Anonymkode: bf4a9...bec 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #25 Skrevet 10. september AussieBum Slick Thong kan også anbefales hvis man ikke vil bruker boxer... Anonymkode: d59dc...450
AnonymBruker Skrevet 10. september #26 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): De av hamp er selvrensende, akkurat som dreads. Anonymkode: bcf2a...f97 nei? er det virkelig sant? Anonymkode: 7d2df...8b2
AnonymBruker Skrevet 11. september #27 Skrevet 11. september Bombasi skrev (På 9.9.2025 den 23.15): Litt rart spørsmål, men har du mulighet til å finne ut av hvilken type boxer de du kjøper til har? For boxer er ikke bare boxer. Jeg for min del makter ikke disse dyre bambus-boxerne (Tufte f.eks), soft-boost-boxere eller andre "glatte" og/eller helt sykt elastiske boxere. Disse krøller seg på lårene og holder jo ikke utstyret på plass. Kunne likegodt gått rundt uten boxer da. 😬 Så når jeg får slike havner dem nederst i boxer-skuffen på badet og blir ikke brukt. Mens andre igjen sverger til disse boxerne. Jeg foretrekker rene bomullsboxere som er litt elastiske, ca rundt 5-10% elastan. Det vil egentlig si billige boxere kjøpt i større pakninger på Dressmann, Zalando o.l.. For øvrig skal jeg innrømme at jeg ikke har prøvd Comfyballs-boxere. Mulig jeg ville likt bomullsboxeren deres, men jeg vet ikke om jeg ville likt flere av Comfyballs modeller som inneholder mye lyocell i tillegg til lycra, som igjen gjør boxerne myke og glatte med mye stretch - som er nettopp det jeg ikke liker. Dog skjønner jeg ikke at disse skal være verdt 200-300 kr stykket. Når de kom på markedet kostet de det samme som råbillige Brandsdalsboxere, altså 25-30 kr pr stk. Men så har Comfyballs fått en merkevare av det, og det er vel det du egentlig betaler for. For å si det på en annen måte: jeg tar heller en 8 pk bomullsboxere fra Dressmann enn 2 pk bomullsboxere fra Comfyballs til tilsvarende pris. De har en salig blanding av alle merker men det meste er slitt og utgått. De har aktive dager men ingen preferanser å komme med 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2354c...89c
Soft mann Skrevet 11. september #28 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 9.33): Har flere menn i familien som ønsker seg undertøy til jul og bursdager. Men hva er gode underbukser og hva bør man styre unna? Si gjerne ifra om de er generelt små eller store i størrelsen. Anonymkode: 2354c...89c Kommer veldig mye ann på hvordan en liker at penis ligger😀
PITTY Skrevet 11. september #29 Skrevet 11. september (endret) Snublefot62 skrev (22 timer siden): oftere bremsespor, men det er fordi brukeren av undertøyet var uhygienisk- Diagnose? Foe det kan også være en kronisk lekkasje(fekal inkontinens) i forbindelse med dette. Når vi først er på sporet mener jeg.. Tore på bremsesporet. Endret 11. september av PITTY 1
Soft mann Skrevet 11. september #30 Skrevet 11. september Snublefot62 skrev (22 timer siden): Kun de som er uhygieniske får bremsespor. Det gjelder både menn og kvinner. Eg dusjer meg så sant det er mulig etter bæsjing. Eg har aldri brems. Så lenge det ikke er no lekkasje/sykdom i bildet, så er det nok at en ikke er hygienisk nok ja
AnonymBruker Skrevet 11. september #31 Skrevet 11. september Jeg liker Muchachomalo sine boxershortser, før likte jeg best bomull, men nå har jeg gått over til å like bedre de som er av performance typen. Disse har veldig god passform og sitter veldig godt på. Liker også når strikket i livet er bredt og ikke smalt. Performanceundertøy er typisk laget av syntetiske materialer som polyester, polyamid (nylon) og elastan (også kjent som Lycra®), som er valgt for sine egenskaper som hurtigtørking, fukttransport, slitestyrke og god passform. Men alle har sikkert sine preferanser. Bjørn Borg har mange modeller og forskjellige prisklasser, noen er behaglige mens andre er ikke så veldig bra, kvaliteten henger ofte sammen med prisen for dette merket. Boss og Calvin Klein som noen nevnte var jeg ikke fornøyd med. Jean Paul er sånn tja. Comfyballs har jeg ikke prøvd, så det skal jeg ikke uttale meg om. Anonymkode: 7ea8f...7fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå