AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Har flere menn i familien som ønsker seg undertøy til jul og bursdager. Men hva er gode underbukser og hva bør man styre unna? Si gjerne ifra om de er generelt små eller store i størrelsen. Anonymkode: 2354c...89c
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Jeg liker de fra Chemin og Brave Person fra Aliexpress. Men kjøp en størrelse eller to over, de pleier å være små i størrelsen. Anonymkode: 95369...b9e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Comfyballs anbefales! Normale i størrelsen. Anonymkode: d59dc...450
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Mannen min er glad i Comfyballs. Anonymkode: 54927...558
Evot_i_skogen Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden (endret) Stemmer også Comfyballs. Det er eneste merke han liker å bruke. Både behagelige, støttende og varer veldig lenge. Endret 9 timer siden av Evot_i_skogen
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden For meg tufte det beste Anonymkode: 0577e...c6f
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Prøvd mye forskjellig opp gjennom, og jeg liker Polo Ralph Lauren sine boxer briefs (ikke trunks, som er kortere) best. Synes de holder fasongen godt og er behagelige å ha på. Anonymkode: f029b...1c6
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Comfy balls I hele skuffen min, de er vanvittig komfortable! Anonymkode: b42c9...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå