AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Skrevet 9. september Har flere menn i familien som ønsker seg undertøy til jul og bursdager. Men hva er gode underbukser og hva bør man styre unna? Si gjerne ifra om de er generelt små eller store i størrelsen. Anonymkode: 2354c...89c
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Skrevet 9. september Jeg liker de fra Chemin og Brave Person fra Aliexpress. Men kjøp en størrelse eller to over, de pleier å være små i størrelsen. Anonymkode: 95369...b9e
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Skrevet 9. september Comfyballs anbefales! Normale i størrelsen. Anonymkode: d59dc...450 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #4 Skrevet 9. september Mannen min er glad i Comfyballs. Anonymkode: 54927...558 1
Evot_i_skogen Skrevet 9. september #5 Skrevet 9. september (endret) Stemmer også Comfyballs. Det er eneste merke han liker å bruke. Både behagelige, støttende og varer veldig lenge. Endret 9. september av Evot_i_skogen 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Skrevet 9. september For meg tufte det beste Anonymkode: 0577e...c6f
AnonymBruker Skrevet 9. september #7 Skrevet 9. september Prøvd mye forskjellig opp gjennom, og jeg liker Polo Ralph Lauren sine boxer briefs (ikke trunks, som er kortere) best. Synes de holder fasongen godt og er behagelige å ha på. Anonymkode: f029b...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #8 Skrevet 9. september Comfy balls I hele skuffen min, de er vanvittig komfortable! Anonymkode: b42c9...00c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #9 Skrevet 9. september Calvin Klein, Hugo Boss, Lacoste og Polo bruker mennene/guttene her Anonymkode: 41b4b...c62
Bombasi Skrevet 9. september #10 Skrevet 9. september (endret) Litt rart spørsmål, men har du mulighet til å finne ut av hvilken type boxer de du kjøper til har? For boxer er ikke bare boxer. Jeg for min del makter ikke disse dyre bambus-boxerne (Tufte f.eks), soft-boost-boxere eller andre "glatte" og/eller helt sykt elastiske boxere. Disse krøller seg på lårene og holder jo ikke utstyret på plass. Kunne likegodt gått rundt uten boxer da. 😬 Så når jeg får slike havner dem nederst i boxer-skuffen på badet og blir ikke brukt. Mens andre igjen sverger til disse boxerne. Jeg foretrekker rene bomullsboxere som er litt elastiske, ca rundt 5-10% elastan. Det vil egentlig si billige boxere kjøpt i større pakninger på Dressmann, Zalando o.l.. For øvrig skal jeg innrømme at jeg ikke har prøvd Comfyballs-boxere. Mulig jeg ville likt bomullsboxeren deres, men jeg vet ikke om jeg ville likt flere av Comfyballs modeller som inneholder mye lyocell i tillegg til lycra, som igjen gjør boxerne myke og glatte med mye stretch - som er nettopp det jeg ikke liker. Dog skjønner jeg ikke at disse skal være verdt 200-300 kr stykket. Når de kom på markedet kostet de det samme som råbillige Brandsdalsboxere, altså 25-30 kr pr stk. Men så har Comfyballs fått en merkevare av det, og det er vel det du egentlig betaler for. For å si det på en annen måte: jeg tar heller en 8 pk bomullsboxere fra Dressmann enn 2 pk bomullsboxere fra Comfyballs til tilsvarende pris. Endret 9. september av Bombasi 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #11 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Calvin Klein, Hugo Boss, Lacoste og Polo bruker mennene/guttene her Anonymkode: 41b4b...c62 De blir så innmari stygge. Til og med bjørn Borg, Mannen her har gått over til Cubus sine i dag 100% økologisk bomull. Anonymkode: 26933...737
Anonym90059005 Skrevet 9. september #12 Skrevet 9. september Gå for "long" varianter, uendelig mye bedre enn de korte, spesielt for menn med litt høyde og størrelse på lår. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #13 Skrevet 10. september Ikke kjøp polyester underbukser til menn. Siden de oftere får brems i underbuksa og lukter mer. Bør være bomull, bambus el ull. Anonymkode: 0729e...6c3 3
Snublefot62 Skrevet 10. september #14 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ikke kjøp polyester underbukser til menn. Siden de oftere får brems i underbuksa og lukter mer. Bør være bomull, bambus el ull. Anonymkode: 0729e...6c3 Kun de som er uhygieniske får bremsespor. Det gjelder både menn og kvinner. 1
Snublefot62 Skrevet 10. september #15 Skrevet 10. september For øvrig kan jeg anbefale Comfyballs. Jeg har kun Comfyballs nå og kommer ikke til å kjøpe noe annet så lenge de leverer. Rett størrelse, long variant, så kryper de heller ikke. De klemmer ikke. Og de er perfekt temperert. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #16 Skrevet 10. september Jeg er mann og kaster meg på dette spørsmålet. Høyner med at jeg trenger noe som er litt høyere i livet så ikke rumpesprekken prøver å stikke av. Anonymkode: 19b3e...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #18 Skrevet 10. september Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Kun de som er uhygieniske får bremsespor. Det gjelder både menn og kvinner. Det stemmer ikke. Jeg hadde klesdepotjeneste en dag under førstegangstjenesten i militæret. Tok imot skittentøy og leverte ut rent. Kurven med underbukse, menn, var fulle av bremsespor (ja, brun av bæsj). Mens kurven med underbukse, damer, så jeg ingen brems i det hele tatt. Anonymkode: 0729e...6c3
AnonymBruker Skrevet 10. september #19 Skrevet 10. september Comfyballs var en favoritt tidligere. Det var før jeg testet Triathlon. Nå har jeg kun Triathlon. Anonymkode: 526cc...8b5
Snublefot62 Skrevet 10. september #20 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det stemmer ikke. Jeg hadde klesdepotjeneste en dag under førstegangstjenesten i militæret. Tok imot skittentøy og leverte ut rent. Kurven med underbukse, menn, var fulle av bremsespor (ja, brun av bæsj). Mens kurven med underbukse, damer, så jeg ingen brems i det hele tatt. Anonymkode: 0729e...6c3 At to ting henger sammen, betyr ikke at det ene forårsaker det andre. Jeg betviler ikke på at kurven med undertøy fra menn hadde oftere bremsespor, men det er fordi brukeren av undertøyet var uhygienisk- ikke fordi han var en mann. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå