AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:33 #1 Skrevet tirsdag kl 07:33 Jeg har datet to menn de siste to årene. Begge var super blakke, men han fortsetter var i det minste snill og god. Så jeg tenkte stillheten overveier for det at jeg alltid betaler. Men han andre viste seg å være slem også. Manipulerte meg til å betale og bo hos ham for å få en "free ride". Etter å ha prøvd dette føler jeg at det er ganske patetisk av en mann å utnytte kvinner slik økonomisk. Kommer aldri til å date enperson igjen som ikke har sin økonomi i orden. Syns der er greit om en blir fattig lenger ut i forholdet, men om det skjer i starten kan man bare bli utsatt for utnyttelse. Anonymkode: b945e...f9e 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:38 #2 Skrevet tirsdag kl 08:38 Mann her. Du aner ikke hvor vanlig det er at kvinner spiller dette spillet.... Men enig med deg. Patetisk å utnytte andre på den måten. Anonymkode: 1a2ec...648 3 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:42 #3 Skrevet tirsdag kl 08:42 Enig. Best at begge betaler for seg selv. Anonymkode: 67506...69f 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:42 #4 Skrevet tirsdag kl 08:42 I mine øyne er det like patetisk med kvinner som gjør det samme. Men mulig menn ikke ser det på samme måte Anonymkode: c564e...f89 2 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:46 #5 Skrevet tirsdag kl 08:46 Jeg har vanskelig for å tro at dette er skrevet av en dame 😏 Anonymkode: f470a...c0e 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:47 #6 Skrevet tirsdag kl 08:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har datet to menn de siste to årene. Begge var super blakke, men han fortsetter var i det minste snill og god. Så jeg tenkte stillheten overveier for det at jeg alltid betaler. Men han andre viste seg å være slem også. Manipulerte meg til å betale og bo hos ham for å få en "free ride". Etter å ha prøvd dette føler jeg at det er ganske patetisk av en mann å utnytte kvinner slik økonomisk. Kommer aldri til å date enperson igjen som ikke har sin økonomi i orden. Syns der er greit om en blir fattig lenger ut i forholdet, men om det skjer i starten kan man bare bli utsatt for utnyttelse. Anonymkode: b945e...f9e Manipulerte? Var du som lot han bo hos deg...Har du ikke en fri vilje? Anonymkode: 2e5c5...bde
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:48 #7 Skrevet tirsdag kl 08:48 Du bestemmer jo selv hva du vil betale for og ikke? Tidlig et et forhold er det vel naturlig at alle betaler for seg selv, og så finner man gode løsninger for fordeling av kostnader etterhvert som det f.eks blir snakk om samboerskap osv. Helt til man har felles økonomi som gift. Anonymkode: 67506...69f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:57 #8 Skrevet tirsdag kl 08:57 Selvfølgelig er det patetisk med menn som ikke betaler. Menn skal betale. Det er en del av det å være mann. Menn som ikke er enig i det, er ikke menn. Damer som sier det skal være 50/50 mener selvfølgelig ikke det innerst inne. Vi vet alle at en ekte mann betaler. Anonymkode: 24d88...80d 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:03 #9 Skrevet tirsdag kl 09:03 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har vanskelig for å tro at dette er skrevet av en dame 😏 Anonymkode: f470a...c0e Jo det er det. Anonymkode: b945e...f9e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:12 #10 Skrevet tirsdag kl 09:12 Manipulerende og slemme menn og kvinner er jo ikke noe å samle på uansett. Det har ingenting med økonomi å gjøre. Jeg ville nok kanskje følt på det, men det kan være mange grunner til at folk ikke har penger. Det er ikke alle som får utdelt gode kort her i livet og mye kan ha skjedd på veien. Man kan være en god og snill person selv om man ikke har mye penger og kanskje er man på vei til å stable seg på beina igjen. Kanskje prøve å finne ut hvorfor personen ikke har så mye penger? Anonymkode: 149e8...060 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:57 #11 Skrevet tirsdag kl 09:57 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Manipulerende og slemme menn og kvinner er jo ikke noe å samle på uansett. Det har ingenting med økonomi å gjøre. Jeg ville nok kanskje følt på det, men det kan være mange grunner til at folk ikke har penger. Det er ikke alle som får utdelt gode kort her i livet og mye kan ha skjedd på veien. Man kan være en god og snill person selv om man ikke har mye penger og kanskje er man på vei til å stable seg på beina igjen. Kanskje prøve å finne ut hvorfor personen ikke har så mye penger? Anonymkode: 149e8...060 Jeg vet hvorfor han ikke har så mye penger.Det kan jeg ikke skrive her, men det hele er hans feil med dårlige valg helt fra barndommen og oppover. Anonymkode: b945e...f9e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:02 #12 Skrevet tirsdag kl 10:02 Velkommen til menn sin verden 😅 Anonymkode: 65bed...5f6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:11 #13 Skrevet tirsdag kl 10:11 Enig. Men jeg synes det er akkurat like patetisk når kvinner utnytter menn økonomisk. Det som høyner det patetiske er når noen som er veldig velstående økonomisk utnytter noen som har mindre. DET er toppen av patetisk, æsj. Anonymkode: dc916...3b7 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:20 #14 Skrevet tirsdag kl 10:20 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Velkommen til menn sin verden 😅 Anonymkode: 65bed...5f6 Menn velger også hva de vil betale for og ikke. Å gå etter kvinner som synes det er uproblematisk å betale for seg selv, er et helt OK kriterie i min bok Anonymkode: 67506...69f 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:27 #15 Skrevet tirsdag kl 10:27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn velger også hva de vil betale for og ikke. Å gå etter kvinner som synes det er uproblematisk å betale for seg selv, er et helt OK kriterie i min bok Anonymkode: 67506...69f Så klart, akkurat som TS velger hva hun vil bruke penger på. Men var bare litt som å høre hvordan mange menn har det, bare at det er så vanlig at folk bryr seg ikke engang, veldig mange mener til og med at det er mannens oppgave å spandere, som er manipulasjon i seg selv. Nei bare kom deg vekk TS, slike parasitter fortjener ikke noe forhold Anonymkode: 65bed...5f6 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:30 #16 Skrevet tirsdag kl 10:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vanskelig for å tro at dette er skrevet av en dame 😏 Anonymkode: f470a...c0e lols. jeg har opplevd det. han var kronisk blakk. kunne aldri kjøpe noe til meg selv uten at jeg måtte kjøpe det samme til ham, ellers gikk han med bøyd hode og ga meg masse dårlig samvittighet. hvis ikke det fungerte ble han sint i stedet for og jeg var verdens slemmeste. Anonymkode: 0d199...fa8
Anonymbruker*** Skrevet tirsdag kl 10:31 #17 Skrevet tirsdag kl 10:31 Jo, det er patetisk. Jeg hadde aldri dekket utgiftene for begge to i et forhold. Nå tjener jeg knapt over 500k selv og er derfor ganske kritisk vtp hva jeg bruker pengene mine på. Om en mann tjener godt og gjerne betaler for begge har jeg ikke noe imot det, men jeg betaler også gjerne for meg selv. Spesielt i starten ser jeg helst å betale for meg selv. Noe annet føles stort sett som snylting. I tilegg kan det være fare for at mannen mener kvinne skylder han noe etter å ha lagt ut for en date....
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:33 #18 Skrevet tirsdag kl 10:33 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så klart, akkurat som TS velger hva hun vil bruke penger på. Men var bare litt som å høre hvordan mange menn har det, bare at det er så vanlig at folk bryr seg ikke engang, veldig mange mener til og med at det er mannens oppgave å spandere, som er manipulasjon i seg selv. Nei bare kom deg vekk TS, slike parasitter fortjener ikke noe forhold Anonymkode: 65bed...5f6 Jeg bryr meg om både menn og kvinner på lik linje. Jeg synes ingen bør la seg utnytte. Må du spandere på noen for at de skal gidde å tilbring tid med dem, er det bedre å la være. Litt generøs bør både menn og kvinner være, ikke flisespikke på hvem som skal betale for en kopp kaffe. Men å la seg utnytte i et innledende forhold; absolutt ikke noen god ide for noen. Anonymkode: 67506...69f 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:10 #19 Skrevet tirsdag kl 11:10 Syns notorisk utro menn som lyver patologisk er endel hakk mer patetisk. Anonymkode: d1668...b4b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:21 #20 Skrevet tirsdag kl 11:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har datet to menn de siste to årene. Begge var super blakke, men han fortsetter var i det minste snill og god. Så jeg tenkte stillheten overveier for det at jeg alltid betaler. Men han andre viste seg å være slem også. Manipulerte meg til å betale og bo hos ham for å få en "free ride". Etter å ha prøvd dette føler jeg at det er ganske patetisk av en mann å utnytte kvinner slik økonomisk. Kommer aldri til å date enperson igjen som ikke har sin økonomi i orden. Syns der er greit om en blir fattig lenger ut i forholdet, men om det skjer i starten kan man bare bli utsatt for utnyttelse. Anonymkode: b945e...f9e Jeg ble sammen med en fyr som en dag kom til meg og sa "en av de største kjærlighetserklæringene jeg vet om er når en person som elsker en annen vil være med og betale gjeld dens". 😂 han hadde vel 500.000 i forbrukslån viste det seg. Anonymkode: d2b0b...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå