AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:29 #1 Skrevet tirsdag kl 07:29 Noen som har handlet der? Hvordan er kvaliteten? Anonymkode: 4b517...59f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:31 #2 Skrevet tirsdag kl 07:31 Like varierende som de fleste andre butikker. Anonymkode: 986c2...d3d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:41 #3 Skrevet tirsdag kl 07:41 Elsker Lager 157 og har kjøpt masse basis der. Kvaliteten er overraskende god på det meste, men t-skjortene til herre til 30,- er verdt akkurat 30,-..... Jeansene derimot holder seg utrolig godt. (det er de eneste jeg har funnet som er lange og tynne nok til en ungdom som vokste hele lengden sin før han begynte på bredden.) Anonymkode: 55aa4...0df 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:46 #4 Skrevet tirsdag kl 07:46 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Like varierende som de fleste andre butikker. Anonymkode: 986c2...d3d Alle butikker har da ikke varierende kvalitet. Anonymkode: e6516...498 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:50 #5 Skrevet tirsdag kl 07:50 Mange av varene deres fungerer fint og er i like god stand som ellers. Altså, det vil si at det har like stor evne til å falle fra hverandre som i mange andre butikker med masseproduserte billigvarer. Svarte plagg mister dessverre fargen sin fortere enn i mange andre butikker. Anonymkode: bde82...ebe
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:54 #6 Skrevet tirsdag kl 07:54 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svarte plagg mister dessverre fargen sin fortere enn i mange andre butikker. Det har jeg ikke opplevd. Har t-skjorter derifra som er vasket MANGE ganger. Litt farge har de nok mistet, men ikke noe merkbart og ikke mer enn andre merker. Anonymkode: 55aa4...0df
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:00 #7 Skrevet tirsdag kl 08:00 Jeg har kjøpt en del jeans til barn der; og kvaliteten er overraskende god i den forstand at stoffet holder godt. Jeg har kun kjøpt svart bukse en gang, og den mistet fargen veldig fort. De blå jeansene holder fargen godt. Anonymkode: 289f4...46d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:18 #8 Skrevet tirsdag kl 08:18 Takk alle sammen🙂 Anonymkode: 4b517...59f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:12 #9 Skrevet tirsdag kl 21:12 Typisk fast fashion kvalitet, funker helt greit Anonymkode: f18c2...765
Morpheus Skrevet i går, 05:24 #10 Skrevet i går, 05:24 Helt ok. Opplever at plaggene krymper en del i vask. Så jeg bestiller en størrelse større. Godt fornøyd med butikken.
AnonymBruker Skrevet i går, 05:31 #11 Skrevet i går, 05:31 Noe har vært grei kvalitet, annet ikke. Men smekkene dems til baby vil jeg skryte masse av for dem som trenger det tipset, det er seriøst de beste siklesmekkene jeg noen gang har vært borti- og jeg har tre barn 😀 Anonymkode: c89e8...a06
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #12 Skrevet i går, 07:00 Har to jeans derfra som er veldig gode! Mange år gamle og like fine. Anonymkode: 68916...943
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #13 Skrevet i går, 09:00 Bruker kun ankelsokkene derfra. Har en del basisgreier som vaskes hundreogørten ganger, det varer jo ikke evig, men på ingen måte kortere enn jeg forventer. Anonymkode: 0d53d...5c7
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Skrevet 20 timer siden Du får det du betaler for, hverken mer eller mindre. Har du dårlig råd er det fantastisk å få nye bukser eller basisplagg til en slikk og ingenting, men kvaliteten er ikke superbra og du må påregne å erstatte plaggene kanskje fortere enn du hadde ønsket. Med det sagt har jeg opplevd tilsvarende (elendig) kvalitet i plagg kjøpt fra FLOYD og der er prislappen nokså mye høyere. Vil du ha klær som varer i årevis er ikke lager157 stedet jeg hadde lagt igjen penger, men til barn/ungdom som vokser mye eller til meg selv med dårlig råd var det en grei mulighet (annet enn bare gjenbruksbutikker. Det ER faktisk litt deilig å unne seg noe nytt selv om en ikke har mye penger å rutte mez). Anonymkode: 1d3e8...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå