AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #1 Skrevet i går, 07:26 Har to tatoveringer som jeg brukte sikker 12-15 år på å bestemme meg for å ta. Altså ikke et innfall. Ikke typisk motetatovering og med stor personlig betydning. Så har jeg alltid tenkt at jeg ikke skal ha tatoveringer på armene. Men etter de to jeg har, har jeg tenkt på å få ei på armen likevel. Den og er ei som du ikke vil se på andre og med stor personlig betydning. Har tenkt på det i et halvår nå. Litt av og på om jeg skal gjøre det eller ikke. Er det et innfall jeg vil angre på om jeg følger? Burde jeg vente ett år eller to og se om ideen er like god da? Anonymkode: 51a1b...3a6
AnonymBruker Skrevet i går, 07:30 #2 Skrevet i går, 07:30 min erfaring er at etter to mister du litt hemninger selv om du lager deg meningsfull kunst ingen andre har, jeg hadde en i nesten 0 år før jeg fikk nr to, etter det ble det plutselig 18 og jeg vil fortsatt ha flere. Alle mine har betydning for meg. Anonymkode: 2f036...02d
AnonymBruker Skrevet i går, 07:35 #3 Skrevet i går, 07:35 Jeg hadde en på armen i ti år. Den har en stor betydning for meg. Nå har jeg 12 stk på armen. Tok 6 stk i slengen. Med 3 mnd mellom. Dem har ikke sånn kjempe stor betydning for meg. Men dem representerer en betydning. Og jeg har funnet ut at livet er alt for kort. Så jeg bare hev meg på. Mistet min far og da så jeg hvor kort livet er. Jeg vil ha flere. Fordi jeg synes det er litt tomt noen plasser. Anonymkode: 51de0...04d
Apekatten Skrevet i går, 09:45 #4 Skrevet i går, 09:45 Hvis du er såpass usikker på om du skal ta eller ikke, så venter du til du er sikker.
AnonymBruker Skrevet i går, 14:30 #5 Skrevet i går, 14:30 La være. Det er harry og det er bare den gemene hop som tatoverer seg. Anonymkode: 04f0b...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå