AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:21 #1 Skrevet tirsdag kl 07:21 September kan være både det ene og det andre, men generelt? Anonymkode: ccb9e...49c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:24 #2 Skrevet tirsdag kl 07:24 Allerede? Det er jo høst! Her er det kun ca 6 grader om morgenen, så det ville ikke falt meg inn å gå på jobb med kjole/skjørt uten strømpebukser til. Og det fine er jo at de kan du ta av i løpet av dagen om du skulle bli varm. Hva er problemet? Anonymkode: 80771...617
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:30 #3 Skrevet tirsdag kl 07:30 Når det gjelder kalender og klær, så synes jeg det ser teit ut med nisseklær/juleklær utenom desember. Ellers så tenker jeg mye mer på om folk er kledd etter vær og føre. Jeg synes det ser dust ut med folk som absolutt skal gå i stilletthæler på isholka om de ikke får fotfeste. Jeg synes det ser dust ut med folk som går tynnkledd midtvinters og hakker tenner. Men det kunne ikke falt meg inn å sjekke kalenderen for å se om noen har tatt på seg strømper for tidlig/sent.... Fryser du, så ta på deg strømper. Er du varm, så dropp strømpene. Anonymkode: 80afc...c43 6 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:35 #4 Skrevet tirsdag kl 07:35 strømper som i strømpebukse / lange strømper eller som i korte / knestrømper? Anonymkode: e8022...345
-jk- Skrevet tirsdag kl 08:05 #5 Skrevet tirsdag kl 08:05 September er jo måneden der man kan se folk med shorts og T-skjorte gå ved siden av folk i tykk dunjakke. Everything goes 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:07 #6 Skrevet tirsdag kl 08:07 Ser absolutt ikke dumt ut... Jeg og flere kollegaer har på strømper i dag, kaldt på morgenen. Anonymkode: 4b3c9...7e5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:13 #7 Skrevet tirsdag kl 08:13 Det ser dumt ut UTEN strømpebukse nå. Jeg ser mange fortsatt i shorts uten strømpebukse, og det får meg til å grøsse som har tatt frem dynjakka. Anonymkode: 5e347...44d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:13 #8 Skrevet tirsdag kl 08:13 Strømper hele veien? Nei, så absolutt ikke for tidlig! Mange gjør jo det til og med om sommeren. Knestrømper til skjørt ser ut som tatt ut av kawaii, og minner mer om noe skappedofile kan like. Anonymkode: 607b3...058
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:13 #9 Skrevet tirsdag kl 08:13 Selvsagt ikke. Det ser dummere ut å fryse. Anonymkode: dbd9b...55d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:22 #10 Skrevet tirsdag kl 08:22 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg synes det ser dust ut med folk som absolutt skal gå i stilletthæler på isholka om de ikke får fotfeste. Jeg synes det ser dust ut med folk som går tynnkledd midtvinters og hakker tenner. Anonymkode: 80afc...c43 Så enig! Å kle seg etter været, ser aldri rart ut, men å kle seg fullstendig upraktisk ser unektelig ganske pussig ut. Anonymkode: 80771...617 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:13 #11 Skrevet tirsdag kl 15:13 Strømpebukser blir aldri feil, tynne i varmen og tykke I kulden! Anonymkode: 96020...a4a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:57 #12 Skrevet tirsdag kl 15:57 Bare gå med det du liker. Ingen bryr seg. Anonymkode: 2cdc9...0e0
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:32 #13 Skrevet tirsdag kl 19:32 Er jeg kald så gjør jeg jo det for å holde meg varm. Må ofte ha på morgenen når jeg sykler og ta av utover dagen. Gir f i hva andre måtte synes. Anonymkode: cf076...45f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:57 #14 Skrevet tirsdag kl 19:57 Strømpebukse er et helårsplagg. Noen har det på for at det varmer når det er kaldt, andre fordi det hører med på et antrekk, noen for kompresjon, noen for å skjule arr og utstående blodårer , noen fordi de liker strømper bedre enn sokker eller beskytte seg mot flått mm. Så skjønner ikke spørsmålet. Like vanlig som en T-skjorte. Anonymkode: 5e347...44d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:58 #15 Skrevet tirsdag kl 20:58 Jeg synes det er rart å bruke det allerede nå, men nå bruker ikke jeg strømpebukse hvis ikke det er for at jeg vil vise strømpebuksa, bruker aldri kun for å bruke Anonymkode: a844a...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå