AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Og ikke få til å sove? Anonymkode: 71538...247
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Det er visst det. Anonymkode: e254a...313
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Hva?kan man gjøre for å sove bedre da? Anonymkode: 71538...247
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva?kan man gjøre for å sove bedre da? Anonymkode: 71538...247 Kom deg til en kvinnelig lege/gynekolog som har greie på kvinnehelse og hormoner. Da slipper du faenskapet, et lite plaster kan gjøre underverker. Anonymkode: af653...2d4 2 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Jeg kuttet ut sukker og reduserte svettebyene ganske mye. Sover fremdeles elendig dog Anonymkode: 97dbc...06b
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Ja, det er veldig vanlig. For at jeg skal sove skikkelig må jeg sove i avkjølt soverom men ikke for kaldt (ikke kaldere enn 16 grader, og ikke varmere enn 18 grader), med den tynneste sommerdynen jeg kan få, og med vifte direkte rettet mot meg. Da går det bra hvis jeg har spist riktig, ikke har trent for mye eller for lite, og ikke har stresset for mye. Alle faktorene må være på plass for at jeg skal få en god natts søvn! Anonymkode: 41957...c9a 1 2
Lille39 Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og ikke få til å sove? Anonymkode: 71538...247 Ja dessverre. Savner å sove en hel natt uten å våkne. Har ikke skjedd på flere mnd. Er utslitt. Men det går over en gang det og 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Dessverre så er det nok det ja... Sammen med en del andre plager, slet jeg med det samme og begynte med hormonplaster. Endringen kom omtrent idet jeg satte det på, og jeg er tilnærmet normal igjen på andre måter også. Så book en time hos fastlege eller gynekolog så du i det minste får en sjekk og samtale for løsning! Anonymkode: e52e2...37a 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden Ja, har sovet dårlig i flere år nå, samt svetter mye om natta. Kan ikke ta østrogen. Anonymkode: 69d3d...0a0
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Det er mange myter om hvem som ikke kan ta østrogen, som ikke stemmer med moderne behandlingsmetoder i dag! Gå til noen som er oppdatert, det er helt unødvendig for de fleste å lide sånn. Anonymkode: 892fd...005 1
Perfume Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Jeg tar i tillegg til å være i overgangsalderen ( eller ferdig, som 45 åring, etter å ha fjernet eggstokkene) anti østrogen pga jeg hadde brystkreft. Det stenger ned alt av østrogen, og man får overgangsalderen på steroider. Jeg har vel blitt vant til disse hetetokter, men merker meg at mindre sukker så blir det noe mindre. Magnesium kan også hjelpe litt.. Men noe må man bare leve med.. 2
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #13 Skrevet 13 minutter siden Ja, våkner hver natt i 4 tiden. Er så varm at jeg løper nesten på dør. Er helt grusomt. Anonymkode: 7b2d8...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå