Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 ... Eller kanskje dere bare ble enige om at dere skulle gifte dere? (Har sikkert vært mange tråder om det fra før, men jeg fant ingen i farta..) Skulle gjerne svart selv, men jeg er ikke forlovet.. Ennå hvertfall
Impala Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 ... Eller kanskje dere bare ble enige om at dere skulle gifte dere? ← Var akkurat det jeg hadde tenkt å si ja Var ganske kjedelig egentlig
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Kom på at jeg nesten måtte ta med det alternativet også, siden jeg leste i en eller annen tråd om noe lignende at det var en del som bare ble enige
Susan Sto Helit Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Vi bestemte oss for å kjøpe "de perfekte ringene", sånn for å ha dem klare til vi skulle forlove oss. Men så ble visst han utolmodig, for noen få dager senere overrasket han meg med et romantisk frieri på den koselige verandaen vi hadde i syden. Gikk ned på kne og spurte pent, med ringene i hånda.
Boogie Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Åh, så romantisk Sensommerbruden Vi fikk bryllupsdato i bursdagsgave i fjor på denne tiden. Så vi hadde 1 mnd på oss til å bestemme oss for om vi tok imot eller ikke. Så her ble det ingen frieri eller at vi ble enige
Arkana Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Det var nyttårsaften 2001 og vi stod ute på balkongen og skulle se fyrverkeriet. Samboeren min smatt inn en tur og kom ut med en langstilket rose, gikk ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham. Og jeg svarte selvsagt ja. Noen dager senere kjøpte vi ringer sammen. Neste år gifter vi oss.
Floja Felíz Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Han fridde til meg på julaften, med foreldrene mine og broren min som tilskuere. Det var veldig romantisk og utrolig overraskende, selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt meg å ikke ha "publikum". Var koselig å dele den begivenheten med mine nærmeste, og det ble felt et par gledestårer der ja...
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Vi var på ferie i New York, og ble enige om at det hadde vært stas med breakfast at Tiffany's . Så da ble det forlovelse, gitt! Hadde vært sammen lenge da, og hadde for lengst bestemt oss for at vi ville være sammen for alltid
Cathie Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 Vi hadde snakket litt om at det var oss Men da vi var på ferie i Hellas, var det en kveld vi gikk tur langs stranda og bare satt og så på solnedgangen. Plutselig gikk han ned på kne og tok opp en liten boks med en diamantring inni og spurte om jeg ville gifte meg med han...
Gjest Fruktkake Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 På 7-årsdagen vår gikk vi en lang tur i duskregnet. Etter at vi hadde gått ganske lenge, skulle vi bare ha en liten pause i et gammelt busskur. Da gikk han ned på kne. Ringer hadde han også kjøpt. Han var temmelig taus hele turen, men jeg reagerte ikke på det. Det kom skikkelig uventet, men fra hans side hadde det visst vært planlagt lenge!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #11 Skrevet 27. mars 2006 Vi hadde akkurat fått vite at baby'n i magen var død, og vi lå i senga hjemme å grudde oss til dagen etter. Jeg hadde fått tre vival for å roe meg, og lå å tenkte i min lille rus, at sambo var drømmemannen min. Så da datt det ut om han ville gifte seg med meg.Ble vel like paffe begge to, men da nyttårs aften kom, hadde sambo skaffet ringer til oss. Men det tok fire år før vi satte en dato
Gjest Sukkerert Skrevet 27. mars 2006 #12 Skrevet 27. mars 2006 Det var om sommeren og på 4-årsdagen vår. Vi dro på picnik, drakk rødvin, spiste bær og druer. Satt på ei eng. Han gikk ned på kne og fridde til meg med en diamantring.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #13 Skrevet 27. mars 2006 Det var vår med sommar-temperatur, solnedgang og lukke. Mannen på kne, eit spørsmål og eit svar.
Gjest Gjest_Karoline_* Skrevet 27. mars 2006 #14 Skrevet 27. mars 2006 Han fridde i Eiffeltårnet i solnedgang over Paris. Han var og er min drømmemann!
afr0dite Skrevet 27. mars 2006 #16 Skrevet 27. mars 2006 Jeg fikk tur til Roma i bursdagsgave av kjæresten min sommern som gikk (05) og planla og dra våren - 06. Vi var der sist helg og koste oss i varmen og i kirsebærblomstringen. Vi hadde bestemt oss for å ta det helt med ro og ikke løpe fra "attraksjon" til "attraksjon". Vi satt i spansketrappen og slappet av, og jeg gikk inn og ut av søvnen i fanget hans. Plutselig våkner jeg av at han begynner å fortelle meg hvor glad han er i meg, og hvor mye jeg betyr for ham. Jeg var overbevist om at det var Roma som hadde fått følelsene til å flomme over, da han plutselig reiste seg, gikk noen trappetrinn lenger ned, og fridde! Jeg ble fullstendig tatt på senga, og han måtte spørre enda en gang før jeg kastet meg rundt halsen hans. Vi vandret som nyforlovede ned til Fontana Di Trevi, kastet i en mynt og ønsket oss noe hemmelig, før vi satte oss på en fortausrestaurant og feiret med champagne mens jeg beundret min nyforlovede og verdens vakreste diamantring! *sukk*
Frøken Labb Skrevet 27. mars 2006 #17 Skrevet 27. mars 2006 Han fridde i duskregnet i slottsparken. Hadde ordna piknikk, og hadde kjøpt ringer. Vi hadde snakka en god del om det, og prøvd (ikke kjøpt) ringer, men ikke bestemt noe, så jeg ble nok noe overumplet... Fine mannen!
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #18 Skrevet 28. mars 2006 Var akkurat det jeg hadde tenkt å si ja Var ganske kjedelig egentlig ← Det hørtes lite romantisk ut og veldig praktisk.
IdaC Skrevet 29. mars 2006 #19 Skrevet 29. mars 2006 Vi var på weekendtur i Stockholm. Var ute og spiste på kvelden og var tilbake på hotellet like før 12. Jeg gikk inn på badet for å stelle meg, og da jeg kom ut lå det en rødrose og ring på puta mi. Da gikk han ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham Planen hans var egentlig å fri mens vi var ute og spiste, men dt var altfor mange forlk og bråkete så han ville ikke gjøre det der. og siden vi var ute og feiret en spesiell dag, så ville han fri før 12 for at datoen skulle være den samme Selv om vi hadde snakket om forlovelse på forhånd, så ble jeg likevel overrasket. Vi giftet oss 16 mnd etter forlovelse.
Kara W Skrevet 29. mars 2006 #20 Skrevet 29. mars 2006 Vi skulle ut på skitur. Jeg så at han pakket ned en fin flaske vin, og var praktisk nok til å spørre meg hvilke vinglass vi skulle ha med. Jeg prøvde å si at vi da aldeles ikke trengte vin på en skitur, og ihvertfall ikke en så fin en! men det ville han ikke høre på. Så jeg pakket inn et par glass og vi dro avsted. Selv om det var flott vær og føre klarte vi å finne en løype uten noen andre og stoppet ved et lite vann. Han helte opp vin til oss begge, og så gikk han ned på kne og fridde! Jeg hadde hintet ganske strerkt om at jeg ville gifte meg, så det kom ikke som en komplett overraskelse, men jeg var ikke sikker på om han hadde plukket opp på hintene. Han sa han hadde lett etter den perfekte ring i ca 8 måneder, og hadde nå gitt opp. Så helgen etter dro vi på forlovelsestur til Stockholm og kjøpte ring sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå