AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hatt dette den siste uken, usikker på om det er sår eller inntørket blod. Burde jeg prøve å fjerne det? Spoiler Anonymkode: ab6d8...5b0
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden nå er ikke jeg helsepersonell, men det var så rødt rundt det, kanskje dra en liten tur til legen? Anonymkode: 950e9...16b
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): nå er ikke jeg helsepersonell, men det var så rødt rundt det, kanskje dra en liten tur til legen? Anonymkode: 950e9...16b Hvorfor? Anonymkode: ab6d8...5b0
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Det er ikke betent eller noe vondt heller Anonymkode: ab6d8...5b0
lolitsme Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Har du skadet deg som du kan huske? Hvis ikke, ville jeg anbefalt en tur til fastlegen. Siden du skriver at det har vart i noen uker, bør du absolutt få det sjekket. Ikke plukk på det eller prøv å fjerne det selv, da kan du risikere infeksjon. 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Har du bare hatt det i én uke? Isåfall ville jeg ha ventet og sett det an. Det ser ut som størknet blod, men du husker vel om du har slått deg? Anonymkode: ff0cd...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå