AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Ser ikke så ille ut nå heldigvis som det gjorde men jeg har disse blemmene uten væske i og så er den ene hard under huden. Legger ved bilde. Brant meg på søndag. Og ja det stoppet og gjøre vondt etter noen timer så kunne jeg ta på det og tilogmed klemme uren at det gjør vondt Anonymkode: 7812c...a86
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser ikke så ille ut nå heldigvis som det gjorde men jeg har disse blemmene uten væske i og så er den ene hard under huden. Legger ved bilde. Brant meg på søndag. Og ja det stoppet og gjøre vondt etter noen timer så kunne jeg ta på det og tilogmed klemme uren at det gjør vondt Anonymkode: 7812c...a86 Du bør få tak i bandasje og bakteriedrepende krem på apoteket imorgen. Vask forsiktig med en mild såpe og smør på bakteriedrepende krem, før du tar på bandasjen (den skal være steril). Du kan ta av bandasjen en gang om dagen for å vaske og smøre. Etterhvert som blemmene er borte og grodd helt kan du smøre med fuktighetskrem (Apobase f.eks). Ikke pill på blemmene! Hvis du gjør det kan det fort bli infisert.. Anonymkode: 52ea7...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Takk! Kjøper i morgen 😊 plaster med pyriceptkrem bra nokk tror du? Anonymkode: 7812c...a86
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk! Kjøper i morgen 😊 plaster med pyriceptkrem bra nokk tror du? Anonymkode: 7812c...a86 Ja, du kan kjøpe f.eks Nexcare sterile plaster Anonymkode: 52ea7...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå