Gå til innhold

Hva skjer egentlig. Fyr som stadig tekster. Har gjort det i 5-10 år.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal beskrive "saken" uten å ta med alle detaljer pga min anonymitet. Postet det under dette underforum fordi det ikke passer helt under noe spesielt underforum. Jeg vil mest kalle det "situationship". Jeg driver ikke og dater i den forstand. Men han har klart å få min interesse. Han har tidligere flørtet og ofte ertende kommet med "frekke forslag". Det er vel delvis det at jeg har blitt smigret som har nådd så inn til meg. De siste årene har jeg unngått ham da jeg følte at han lekte med mine følelser med å søke andre "options". Men sms -er har stadig tikket inn allikevel med bilder fra reiser og ertende kommentarer etc. Nå har han oppført seg noe spesielt. Det er blant annet en dame i bekjentskapskretsen han har snakket om til en felles bekjent. I helgen sprang bomben. Det virket som om han bevisst "lekket" til meg at han var blitt sammen med denne damen. Hun er yngre enn meg og hans. Da jeg sjokkert bemerket dette så var det ikke måte til skryt av hvor bra hun er. Og hvor mye (senge- kos) de har med kysse og hjerte emoier. Det virker som han vil "gni det inn". Tror han vet jeg har følelser for ham. Jeg er også veldig fysisk tiltrukket av ham. Så jeg føler han er veldig sadistisk. Jeg har hatt en slitsom tid og pga av ham har luften gått nesten helt ut av meg. Det er som regel han som initierer teksting. Men nå har jeg blokkert ham. Jeg har vondt i hele meg. Dere syns sikkert dette er rart. Han har kommet med hint om det ene og det andre menn jeg har ikke turt å blitt med på noe. Vi har ikke gjort noe. Men han.

Anonymkode: 0d3da...5c9

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han bruker deg bare til bekreftelse og driter i hvordan du har det. Digg å ha deg på kroken for å booste egoet.

Det gjør han ikke "spennende", det gjør han til en stooor, stor fjott.

Anonymkode: a3876...cec

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Måtte avslutte skriving i går kveld. Jeg tror det må være snakk om det som populært blir kalt "Twin Flames". Det er som en sterk dragning som aldri helt går over selv når man ikke har noen kontakt lenger. Jeg har blokkert vedkommende før også men jeg har alltid endt opp med å åpne opp igjen telefonnummer, litt fordi jeg har syntes synd på ham og litt pga at jeg har glemt hvorfor jeg var så sint. Denne gangen blokkerte jeg ham på lørdag. Denne gangen sa jeg fra om at jeg nå skjønner at det er tid for å blokkere. (Han begynte å gi skrytende informasjon om ham og hans nye flamme) Har blokkert flere ganger som han har gjort ting jeg ikke liker og ikke sagt ifra først tidligere. Han er vel å regne som en slags lokal "Chad", en som ser veldig kjekk ut, blond og kraftig kropp, og han har lett for å få damer som er interessert, har jeg inntrykk av. Jeg kan ikke kontrollere ham men jeg kan bestemme over hva jeg gjør skjønt, ikke helt da vi vanker i et felles miljø som kan tvinge meg til kontakt. Det jeg lurer på er om han er ute etter å gjøre meg sjalu ve å legge ut om den nye dama. Han virker som om han ønsker å ha meg på slep i tillegg til alt han får prestert. Kanskje for å ha noen som er veletablert å falle tilbake på senere når han er ferdig med å utforske muligheter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS her. Måtte avslutte skriving i går kveld. Jeg tror det må være snakk om det som populært blir kalt "Twin Flames". Det er som en sterk dragning som aldri helt går over selv når man ikke har noen kontakt lenger. Jeg har blokkert vedkommende før også men jeg har alltid endt opp med å åpne opp igjen telefonnummer, litt fordi jeg har syntes synd på ham og litt pga at jeg har glemt hvorfor jeg var så sint. Denne gangen blokkerte jeg ham på lørdag. Denne gangen sa jeg fra om at jeg nå skjønner at det er tid for å blokkere. (Han begynte å gi skrytende informasjon om ham og hans nye flamme) Har blokkert flere ganger som han har gjort ting jeg ikke liker og ikke sagt ifra først tidligere. Han er vel å regne som en slags lokal "Chad", en som ser veldig kjekk ut, blond og kraftig kropp, og han har lett for å få damer som er interessert, har jeg inntrykk av. Jeg kan ikke kontrollere ham men jeg kan bestemme over hva jeg gjør skjønt, ikke helt da vi vanker i et felles miljø som kan tvinge meg til kontakt. Det jeg lurer på er om han er ute etter å gjøre meg sjalu ve å legge ut om den nye dama. Han virker som om han ønsker å ha meg på slep i tillegg til alt han får prestert. Kanskje for å ha noen som er veletablert å falle tilbake på senere når han er ferdig med å utforske muligheter.

Twin flames 🤣🤣🤣 herregud, du har jo en besettelse med denne fyren. la ham være i fred. 

Anonymkode: d9136...e1b

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal blokkere han og gå videre for goft. Å holde på sånn i ti-femten år er både narsissistisk og barnslig (fra hans side altså). 

Anonymkode: fade9...fde

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man har ingen dragning her, du har.

Jeg har en slik Twin flame (nytt begrep for meg). En eks hvor vi blir dratt som magneter mot hverandre om vi møtes, men vi er ikke gode som par.

Her er det en som driver å leker seg litt med mange på melding og ei som blir såret av hans oppførsel. 

Flørtende meldinger og du snakker om tvillingsjeler? Nei, da hadde han selvfølgelig ikke såret deg med slik detaljert informasjon. 

Han leker med deg og synes nok at det er morsomt at du blokkerer og opphever dem over en lav sko.

Når du blokkerer noen, ble du være sikker på at det er for livet, ikke for å gjøre et poeng utav noe. 

Anonymkode: ea69d...030

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du den personen som får hekt og skriver om de på Kvinneguiden hele tiden,  men nekter ta til deg råd?

Er du hun som blir ditchet men nekter å gi slipp på mennene?

Anonymkode: d46a5...770

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde blokke han, men jeg tror ikke du kommer til å gjøre det. Han har allerede brutt deg for langt ned.

Anonymkode: 6f752...075

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Twin flames er et tullebegrep oppfunnet av en sekt for å tvinge folk som ønsket seg kjærlighet til å bygge forhold til noen sekten pekte ut som deres "Twin flame". (Ganske destruktive greier. Se TV serien!) 

Her er det nok mer snakk om en fyr som har holdt deg på gress i lang tid, og deg som har en form for "hekt" på han. 

Gjør det du burde gjort for lenge siden. Blokker og kutt han helt ut av livet ditt. 
Begynn å se hvor dårlig han har behandlet deg, og ikke det som er "bra" eller kan tolkes til å gi håp. 

Anonymkode: 37d94...851

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har holdt han på gress i 10 år. Også blir du plutselig interessert når han har funnet seg en dame?

Nei her skulle du ha sagt tydlig ifra for mange år siden at du aldri kommer til å date han så han kunne slutte å prøve seg.

Anonymkode: d1884...eed

• Nyttig 2
Skrevet

Anbefaler deg å se Singelgåten på nrk, der er det blant annet ei med «hekt» som snakker med psykolog. Interessant å se at noen rett og slett blir hektet og ikke komme seg videre (i livet), før de ser hva som skjer og bestemmer med hele seg for å gå videre og la andre menn (i dette tilfellet) få sjansen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han bruker deg bare til bekreftelse og driter i hvordan du har det. Digg å ha deg på kroken for å booste egoet.

Det gjør han ikke "spennende", det gjør han til en stooor, stor fjott.

Anonymkode: a3876...cec

Det er nok TS som er fjotten her.

Anonymkode: e24d8...82e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Twin flames er et tullebegrep oppfunnet av en sekt for å tvinge folk som ønsket seg kjærlighet til å bygge forhold til noen sekten pekte ut som deres "Twin flame". (Ganske destruktive greier. Se TV serien!) 

Her er det nok mer snakk om en fyr som har holdt deg på gress i lang tid, og deg som har en form for "hekt" på han. 

Gjør det du burde gjort for lenge siden. Blokker og kutt han helt ut av livet ditt. 
Begynn å se hvor dårlig han har behandlet deg, og ikke det som er "bra" eller kan tolkes til å gi håp. 

Anonymkode: 37d94...851

Jeg skal se om jeg får til. Om vi må være på samme tilstelning et sted så skal jeg ignorere ham. Da står det vel bare igjen at han tropper opp på døra mi! Vi bor vel mindre enn 50 km unna hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg skal beskrive "saken" uten å ta med alle detaljer pga min anonymitet. Postet det under dette underforum fordi det ikke passer helt under noe spesielt underforum. Jeg vil mest kalle det "situationship". Jeg driver ikke og dater i den forstand. Men han har klart å få min interesse. Han har tidligere flørtet og ofte ertende kommet med "frekke forslag". Det er vel delvis det at jeg har blitt smigret som har nådd så inn til meg. De siste årene har jeg unngått ham da jeg følte at han lekte med mine følelser med å søke andre "options". Men sms -er har stadig tikket inn allikevel med bilder fra reiser og ertende kommentarer etc. Nå har han oppført seg noe spesielt. Det er blant annet en dame i bekjentskapskretsen han har snakket om til en felles bekjent. I helgen sprang bomben. Det virket som om han bevisst "lekket" til meg at han var blitt sammen med denne damen. Hun er yngre enn meg og hans. Da jeg sjokkert bemerket dette så var det ikke måte til skryt av hvor bra hun er. Og hvor mye (senge- kos) de har med kysse og hjerte emoier. Det virker som han vil "gni det inn". Tror han vet jeg har følelser for ham. Jeg er også veldig fysisk tiltrukket av ham. Så jeg føler han er veldig sadistisk. Jeg har hatt en slitsom tid og pga av ham har luften gått nesten helt ut av meg. Det er som regel han som initierer teksting. Men nå har jeg blokkert ham. Jeg har vondt i hele meg. Dere syns sikkert dette er rart. Han har kommet med hint om det ene og det andre menn jeg har ikke turt å blitt med på noe. Vi har ikke gjort noe. Men han.

Mannfolk liker å få booste egoet sitt. 
De trenger validering og å kåte seg opp. Er ikke verre enn det. 
Han bare bruker deg. 

Anonymkode: 9955a...46b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et godt, gammeldags hekt… Grunnen til at det kan føles som en slags tvillingsjel/uimotståelig dragning skyldes ene og alene dine sår og din lengsel etter bekreftelse. Fyren er bare en drittsekk.

Anonymkode: db0ff...886

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Du vet du kan blokkere avsendere på telefonen din?
Det er på tide for å si det sånn. Blokker han og glem han.

Anonymkode: 0e46b...4fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg drømmer om å få hevnet meg. At jeg kommer i kontakt med en ny mann og går på date, eller bare "går på date" (får en til å spille daten) for å gjøre ham like sjalu som jeg har blitt ved flere anledninger først.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har gjort det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du den personen som får hekt og skriver om de på Kvinneguiden hele tiden,  men nekter ta til deg råd?

Er du hun som blir ditchet men nekter å gi slipp på mennene?

Anonymkode: d46a5...770

Dette lurer jeg på også, bare byttet underforum siden alle gir opp?

Anonymkode: 75880...abc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg drømmer om å få hevnet meg. At jeg kommer i kontakt med en ny mann og går på date, eller bare "går på date" (får en til å spille daten) for å gjøre ham like sjalu som jeg har blitt ved flere anledninger først.

Du skriver ingenting som tilsier at dere er twin flames. Dessuten er ikke twin flames slike som sårer hverandre med vilje som han her fyren gjør med deg. 

Twin flames har dessuten flere sinnsyke "tilfeldigheter", f.eks født same dato, samme sted, likt fødselsmerke samme sted på kroppen. I tillegg føler de hverandres energi i den grad at de føler hva den andre holder på med. 

Det du beskriver er garantert en hekt. Limerence. Ikke twin flames. Dette har bunn i ubearbeidede sår fra din barndom, og det er der du finner løsningen! Jobb med dét, og jobb med å øke din selvfølelse for å bli kvitt denne hekten. 

Du er mest sannsynlig av utrygg tilknytning. Anxiously attached. Les deg opp på dette for å få hjelp til å slutte å fiksere på denne fyren. 

Det du går gjennom er veldig godt beskrevet og forklart i psykokogien og det er hjelp å få hvis du begynner å suge kunnskap til deg som en svamp! Les alt du kommer over om hekt, limerence og anxious attachment style. Der finner du alt du trenger! 

Anonymkode: f7fda...441

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...