Gå til innhold

Finnes det virkelig land der det ikke er vanlig å åpne vinduene når man sover?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og i hvilke land er dette vanlig?

Anonymkode: 1f090...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har null interesse i å ha insekter inn på soverommet.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Land med air con? Utover det skjønner jeg de ikke, sover med åpent vindu i 20 minus her hjemme, og det er vel mest vanlig også. 

Sover jeg med vindu lukket får jeg hodepine og føler meg uggen.

Anonymkode: acd6a...35a

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (1 minutt siden):

Har null interesse i å ha insekter inn på soverommet.

Finnes insektsramme, har det på hytta.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åpnet lite vinduene når jeg bodde i USA, selv med «bug screen» for det kom jo ikke inn kjølig luft som sirkulerte, og varmt selv med «fan» i taket.

Anonymkode: 8422a...6b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er garantert bare i Norge en sover med vinduet på gløtt. 

Anonymkode: 9aace...f3a

AnonymBruker
Skrevet

Land med mye støv i lufta. I byene i Nepal sover de ikke med åpent vindu. Det gjør ikke jeg heller når jeg er der. 

Anonymkode: 3916c...677

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tror ikke engang alle nordmenn har vinduet åpent jeg 🙂 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
Mezzosoprena skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke engang alle nordmenn har vinduet åpent jeg 🙂 

Jeg lufter før jeg legger meg, så lukker jeg vinduet når jeg skal sove.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

For et dust spørsmål. Ikke alle sover med åpent vindu! Det kan være for kaldt, det kan være forurenset luft, støy, mye insekter som gjør at en vil ha vinduet lukket. Har du AC, må du ha vinduet lukket ellers forstyrrer det virkningen av AC,

• Liker 4
Skrevet

Bodde i Hellas en gang. Og har du fått rotte inn vinduet en gang, så driter du i åpent vindu etter det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

For et dust spørsmål. Ikke alle sover med åpent vindu! Det kan være for kaldt, det kan være forurenset luft, støy, mye insekter som gjør at en vil ha vinduet lukket. Har du AC, må du ha vinduet lukket ellers forstyrrer det virkningen av AC,

Har du fortsatt ikke skjønt at akkurat det du gjør, er den eneste måten å gjøre ting på? :ironi:

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Land med air con? Utover det skjønner jeg de ikke, sover med åpent vindu i 20 minus her hjemme, og det er vel mest vanlig også. 

Sover jeg med vindu lukket får jeg hodepine og føler meg uggen.

Det er ikke mest vanlig å sove med vinduet åpent i -20, nei! De færreste sover med åpent vindu, når det er så kaldt!

• Liker 5
Skrevet
Mezzosoprena skrev (2 minutter siden):

Har du fortsatt ikke skjønt at akkurat det du gjør, er den eneste måten å gjøre ting på? :ironi:

Jeg sier bare at det er ikke sånn alt alle sover med åpent vindu og at det kan være mange grunner til å ha det lukket, 

AnonymBruker
Skrevet

Bangkok, Dubai, Singapore, Tokyo, Manhattan.... 

Anonymkode: 2a4e9...02f

Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

Jeg sier bare at det er ikke sånn alt alle sover med åpent vindu og at det kan være mange grunner til å ha det lukket, 

Jaja, nå misforstå du meg - jeg ironiserte over TS sin åpenbare sjokkartede oppdagelse av at det i "noen land" ikke var vanlig å sove med vinduet åpent. Det var ikke ditt svar jeg tenke på, men det var nettopp mitt poeng også - selv ikke i Norge sover alle med vinduet åpent 🙂  

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover ikke med vinduet åpent! Synest det blir kaldt! 

Anonymkode: 81dbd...d18

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke åpent vindu når jeg overnatter der det er aircondition. Kun her hjemme jeg gjør det. Men jeg skal installere aircondition når jeg flytter no. En sommer til som det var i år orker jeg ikke. 

Anonymkode: a1e14...31b

AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

Jaja, nå misforstå du meg - jeg ironiserte over TS sin åpenbare sjokkartede oppdagelse av at det i "noen land" ikke var vanlig å sove med vinduet åpent. Det var ikke ditt svar jeg tenke på, men det var nettopp mitt poeng også - selv ikke i Norge sover alle med vinduet åpent 🙂  

Hva er vitsen med å ionisere? Kan man ikke heller la være å svare hvis man synes spørsmålet er opplagt. Noe av det dummeste jeg ser på kvinneguiden.no er behovet for å ioniserer rundt ting. Men for all del, om det får en til å føle seg smartere selv så...

Anonymkode: 937ea...fd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er vitsen med å ionisere? Kan man ikke heller la være å svare hvis man synes spørsmålet er opplagt. Noe av det dummeste jeg ser på kvinneguiden.no er behovet for å ioniserer rundt ting. Men for all del, om det får en til å føle seg smartere selv så...

Ironisere, mente jeg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...