AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Når det kommer til stykket, hvorfor er så mange mennesker så lite reale? Egoisme, dolking i ryggen, bruker deg... osv. Anonymkode: f2d8d...a97 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Jeg følger egentlig ikke premisset ditt her, jeg. Synes igrunn folk flest er forbausende rause og ålreite. De aller fleste jeg møter er greie folk, enten vi har mye til felles eller ei. Anonymkode: 6e44e...562 3 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Nowayback skrev (1 minutt siden): Norske verdier. De nye norske verdier da i tilfelle, før tok vi vare på hverandre. Valget i Norge i dag viser at vi blitt svært egoistiske og ikke opptatt av at alle mennesker har det bra. At vi liker å tråkke på andre for å selv føle seg bedre. Dessverre. Anonymkode: 7ebc9...eb7 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden https://forum.kvinneguiden.no/topic/1867994-refleksjoner-rundt-dette-med-å-dumpe-venner/#comments Samme bruker. Syk. Ille at admin lar dette gå og gå. Anonymkode: eedd4...4cc
Mezzosoprena Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Når det kommer til stykket, hvorfor er så mange mennesker så lite reale? Egoisme, dolking i ryggen, bruker deg... osv. Anonymkode: f2d8d...a97 Tror knapt jeg har hatt noen slike mennesker i livet mitt jeg, så jeg skjønner ikke helt hva du mener!
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Jeg tror folk er lite reale fordi de lever ut fra sine egne sår. Svært mange tar ikke ansvar for å hele seg selv, og fri seg fra bagasjen de bærer fra barndommen. Og samme folka er så "friske" at de tror de ikke har noen sår. Anonymkode: 340e9...cd8 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Mezzosoprena skrev (6 minutter siden): Tror knapt jeg har hatt noen slike mennesker i livet mitt jeg, så jeg skjønner ikke helt hva du mener! AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror folk er lite reale fordi de lever ut fra sine egne sår. Svært mange tar ikke ansvar for å hele seg selv, og fri seg fra bagasjen de bærer fra barndommen. Og samme folka er så "friske" at de tror de ikke har noen sår. Anonymkode: 340e9...cd8 Fordi: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1867994-refleksjoner-rundt-dette-med-å-dumpe-venner/#comments Les før du svarer. Anonymkode: eedd4...4cc
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1867994-refleksjoner-rundt-dette-med-å-dumpe-venner/#comments Samme bruker. Syk. Ille at admin lar dette gå og gå. Anonymkode: eedd4...4cc ? Ikke samme person som har laget innleggene Anonymkode: f2d8d...a97
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1867994-refleksjoner-rundt-dette-med-å-dumpe-venner/#comments Les før du svarer. Anonymkode: eedd4...4cc Du virker nå bra syk selv, som dikterer hvem som skal svare. Jeg leste det, og jeg ville likevel diskutere dette. Skjerp deg! Anonymkode: 340e9...cd8 1
Mezzosoprena Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1867994-refleksjoner-rundt-dette-med-å-dumpe-venner/#comments Les før du svarer. Anonymkode: eedd4...4cc Takk, men jeg svarer på hovedinnlegget jeg altså!
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Jeg er heller ikke enig. Synes det aller fleste er greie. Anonymkode: ca506...c09
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden Jeg forstår heller ikke dette, helt uforståelig for meg. 😔 Anonymkode: 3e663...0f6
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Jeg tenkte også sånn før. Viste seg at jeg jeg var som en magnet på folk som ville behandle andre dårlig. Etter jeg gikk i terapi og fikk god selvfølelse så har det blitt mye bedre. Nå tenker jeg at de fleste er hyggelige. Anonymkode: be722...96e
lolitsme Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden Det er bare slik verden er. Det finnes noen mennesker som er hyggelige, mens noen er mindre hyggelige.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Dersom admin har tilgang på IP-adresser så ser de kanskje at dette er samme ts som i innlegget hun linker til, og ts i utallige lignende tråder. Nå har det eskalert til å lage flere brukere virker det som. Ville av hensyn til ts helt ærlig blokkert IP-adressen for hennes egen helse. Om det mot formodning ikke er samme ts så kan jeg svare på HI: jeg møter sjeldent på ufine folk, de aller aller fleste er gode og hyggelige. Om man stadig synes folk er kjipe så tenker jeg man tar mye opp i verste mening. Anonymkode: ab246...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå