AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden jeg lurer på hva fint er det man kan kjøpe til den kommende mor? for eks kremer, smykker, snacks? hva ble du mest glad for når du selv gikk gravid eller er høy gravid nå? Anonymkode: 7e552...7ff
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Gavekort på Kaffebrenneriet kommer godt med i permisjon. Anonymkode: 69eff...4da
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Kremer må være parfymefritt hvertfall, men personlig så liker jeg å kjøpe sånt selv 😅 Snacks til etter fødsel, av alle slag (sjokolade, kjeks, ost og kjeks, en god rødvin, noe alkoholfritt drikke, spekemat, hvetebakst osv). Gjerne ting man ikke kan spise/ drikke når man er gravid… Gode hårstrikker (jeg bruker Kknekki), en god vannflaske / termoflaske, SODASTREAM (den har redda meg gjennom ammingen, man blir såå tørst og såå svett 😅), gode bukser (gavekort), nye sko (gavekort), gått opp en halv størrelse for hvert barn… Gavekort til massasjetime syns jeg også er kjekt. En ting jeg skulle hatt med andremann var ørepropper. Han gråt HELE KVELDEN og stort sett hele natta, Jeg holdt på å bli gal. Eller jeg ble gal…skulle brukt ørepropper for støydemping.. Anonymkode: 01846...fed
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Hadde satt pris på gavekort på vask av hus 🤭 Anonymkode: c130f...ed1
Mymlen Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Spiselige gaver som sjokolade, annet snacks, ferdige middager som du vet mammaen liker (og som kan fryses), fylte horn, rundstykker, gavekort på takeaway/wolt/foodora Småting som loop øreplugger (sverger til disse), økologisk leppebalm, vannflaske, tøfler Store ting som hyggi-matte, varmelaken til senga (beste kjøpet jeg har gjort), gavekort på spa/massasje/hudbehandlinger/vippeløft eller lignende med inkludert barnepass, liten vifte til nattbordet Alt avhenger selvfølgelig av personligheten og preferansene til den kommende mammaen.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Drikkeflaske man kan bruke med en hånd og mat man kan spise med en hånd. Kanskje gavekort på storytel (eller lignende) til trilletur. Anonymkode: 357ae...5c4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Er det noen kremer dere kan anbefale? Anonymkode: 7e552...7ff
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen kremer dere kan anbefale? Anonymkode: 7e552...7ff Kremer er så veldig personlig, så jeg ville ikke gitt det med mindre jeg visst at mottaker setter pris på det. Har fått div kremer og såper med parfyme av svigermor, men ettersom man helst skal bruke uparfyrmerte produkter når man har en nyfødt så ligger det bare i en skuff 😬 Hadde selv satt pris på snacks (ble kjempesulten av amming). Jeg ble også ganske ensom i permisjonen, så hadde satt pris på omtanke og meldinger/snap i hverdagen. Anonymkode: cdf93...e60
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kremer er så veldig personlig, så jeg ville ikke gitt det med mindre jeg visst at mottaker setter pris på det. Har fått div kremer og såper med parfyme av svigermor, men ettersom man helst skal bruke uparfyrmerte produkter når man har en nyfødt så ligger det bare i en skuff 😬 Hadde selv satt pris på snacks (ble kjempesulten av amming). Jeg ble også ganske ensom i permisjonen, så hadde satt pris på omtanke og meldinger/snap i hverdagen. Anonymkode: cdf93...e60 jeg hadde tenkt til å kjøpe uten parfyme Anonymkode: 7e552...7ff
RaraA Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Ting jeg satte pris på i svangerskap og barseltiden: RAW termovannflaske - holdt vannet mitt kaldt natten gjennom Thermos termokopp - fin kopp til trilletur, holder kaffen varm leeeenge og er lekksikker så kan slenge den i veska Decubal håndkrem var min redning, det eneste som hjalp da hendene var på sitt verste Ellers hadde nok jeg satt pris på gavekort på kaffe, snacks (vanlig melkesjokolade etc, ingen fancy greier), en lettlest bok i ventetiden, gavekort hos bokhandler/ebok (leste masse ebok under amming).
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Mat! Ferdiglagd mat som brødbakst eller frosen som bare trengs å settes i ovnen. Også druer og nøtter, tørka frukt osv. Jeg drakk ikke kaffe på ett år etter fødselen da ungen var klistremerke. Men dæven som jeg savna druer og nøtter. Dama har vel både termoser og kremer og smykker nok fra før? Anonymkode: d7710...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå