Gå til innhold

Satse på å møte folk utenom apper - noen som har erfaring med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se tittel. Jeg vurderer å droppe apper 100%, de er mentalt slitsomme. Heller prøve meg på jenter på dansekurs, crossfit-timer, løpegrupper og lignende. Noen som har gjort akkurat dette og vil dele erfaringer?

Anonymkode: bd517...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🧌

Anonymkode: bd88f...197

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Se tittel. Jeg vurderer å droppe apper 100%, de er mentalt slitsomme. Heller prøve meg på jenter på dansekurs, crossfit-timer, løpegrupper og lignende. Noen som har gjort akkurat dette og vil dele erfaringer?

Anonymkode: bd517...125

bare å hoppe i det. 

Anonymkode: d7ac6...230

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært på app og klarer helt fint å møte folk allikevel. Har faktisk nettopp pratet med en hyggelig mann på hotellfrokost! Skal man møte noen hjelper det i hvert fall ikke å sitte hjemme med telefonen limt fast i hånda.

Anonymkode: 48dd6...271

Skrevet

På noen av de tingene du nevner blir du fort uglesett dersom man merker at du bare er der for å sjekke damer.

Men ellers synes jeg det er bedre å operere i virkeligheten enn på app. Jeg synes damer er merkelige, og ofte ganske uhøflige og blaserte på app, mens jeg har ganske lett for å komme i kontakt med hyggelige damer gjennom nettverk og hobbier. Det leder ofte til hyggelige samtaler og bekjentskaper. Men så driver jeg ikke og spør folk om date etter to setninger heller. Jeg har tid og tålmodighet. Jeg ser an om det er noen jeg får kjemi med. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes apper er lettere. Via venner og slikt blir bare rart.

Anonymkode: bf401...36b

AnonymBruker
Skrevet

Singelgåten har noen fine poeng om dette.

Det ene er at all sjekking bare fungerer hvis man tør å åpne seg og vise hvem man er og risikere avvisning med en gang, og samtidig ha tenkt godt over hvilke harde krav man har som bare er kunstige og ikke er det man egentlig trenger for å falle for og trives mes med noen. Altså, du bør være obs på hvem du er og hva du ser etter også i dette tilfellet

Det andre er at på apper hopper man gjerne over det å bli kjent og venner først, på godt og vondt. Det å prøve seg på et kyss 2. Date gir litt mer mening på tinder enn via en løpegruppe.

Som en så fint sa det "jeg ser etter venner med romantisk potensiale". Altså slik man ble sammen før i tida, man ble kjent og venner og hadde døren oppe for at det kunne utvikle seg til noe mer. Såklart kan man be folk ut på "tinderdates" irl også, men da har man ikke avklart tilgjengelighet og interesse slik man har ved å sveipe, så man kan ikke gå like fort frem

Anonymkode: 5dd21...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...