AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Skrevet 8. september Jeg kunne ikke avbestille for da måtte jeg betalt ett gebyr. Tok det på dagen i dag og nå hoster jeg kraftig. Er forkjølet med hoste. Kan botoxen spre seg rundt? Anonymkode: 44e75...420
AnonymBruker Skrevet 8. september #2 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kunne ikke avbestille for da måtte jeg betalt ett gebyr. Tok det på dagen i dag og nå hoster jeg kraftig. Er forkjølet med hoste. Kan botoxen spre seg rundt? Anonymkode: 44e75...420 Dette er ingen tulletråd . Er redd . Jeg hoster så mye. Hva skal jeg gjøre for å få slutt på hosten. Nesen renner, jeg er forkjølet men det er den j…. Hosten Anonymkode: 44e75...420
AnonymBruker Skrevet 8. september #3 Skrevet 8. september Nei, botoxen sitter i musklene dine. Det vil ikke spre seg. Kjøp hostesaft eller drikk varmt vann med honning og sitron for å roe ned hosten. Anonymkode: 1449b...bc0 7
AnonymBruker Skrevet 8. september #4 Skrevet 8. september Den vil heller ikke spre seg rundt i musklene dine Anonymkode: 1449b...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #5 Skrevet 8. september Det stod på nettet at man burde unngå hard hosting ved botox injeksjon. Takk for svar😊Jobber du med det? Anonymkode: 44e75...420
AnonymBruker Skrevet 8. september #6 Skrevet 8. september Du vet sikkert litt syk før du tok Botox. Anonymkode: 4f4cc...e55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå