Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva tenker dere om en person som bare går i joggetøy ?

altså hva slaks person tror dere han\hun er

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
slaks

:overrasket: Slaks er også en type bukse, men det skrives ikke sånn.

Gjest Raskolnikov
Skrevet

at han\hun liker og ha det komfortabelt.

Gjest Gjest
Skrevet

å gå med joggeklær hjemme er absolutt helt ok, og når du er på tur - i fine selskaper, nei kanskje ikke

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jepp. Det tenker jeg og.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg vrenger alltid av meg klærne etter at jeg kommer hjem fra jobb og setter på meg kosedressen min....og av med BH en

Skrevet

Jeg og.

Gjest Miloine
Skrevet
jeg vrenger alltid av meg klærne etter at jeg kommer hjem fra jobb og setter på meg kosedressen min....og av med BH en

undertegner denne særlig det med BH en

Skrevet

Jeg tenker at de er spreke som skal/holder på å trene!!

Er det derimot i selskap, tenker jeg at det kanskje ikke var det fineste plagget jeg har sett i mitt liv!

Gjest Gjest
Skrevet
Hva tenker dere om en person som bare går i joggetøy ?

altså hva slaks person tror dere han\hun er

En ond person uten skrupler. En morder.

Skrevet

dette er det første jeg gjør også!

Men det hender at jeg går utenfor døra i joggeklær og da. Men ikke i selskap å sånn.

Ei tante av meg kom i oransje adidasgenser i barndåp for noen år siden, så ikke særlig glupt ut...

Gjest Miloine
Skrevet
Ei tante av meg kom i oransje adidasgenser i barndåp for noen år siden, så ikke særlig glupt ut...

:overrasket: nei, det er det værste - sånt synns jeg ikke går ann, helt ærlig!

Gjest gjest1
Skrevet

Kommer ann på hvordan de ellers der ut, ser de atletiske ut tenker jeg sporty, ser de uatletiske ut tenker jeg at de liker å ha det komfortabelt - om de kommer dag etter dag i samme joggedressen og jeg aldri ser de i noe annet enn joggedress tenker jeg slaskete. Kommer selvfølgelig ann på hvordan resten av inntrykket er.

Gjest gjest1
Skrevet

Skal folk analysere hvordan forbipasserende folk kler seg, slutter jeg å gå i treningsbuksa hjem etter trening altså! :overrasket:

Skrevet

Det kommer jo an på settingen da. Jeg synes ikke det gjør noe som helst å gå i joggebukse en gang i blant på skole for eksempel. Jeg synes heller ikke det gjør noe å gå i butikken med joggebukse. Men dersom noen hadde komt med joggeklær i et finere selskap eller i en jobb der man omgås mennesker (feks. et serviceyrke) og helst bør se litt OK ut, hadde jeg nok stusset litt..

Gjest Gjest
Skrevet
Joggebukser= Narkoman ;)

De er også populære blant dem som sliter med å finne store nok størrelser i ordentlige klær, og dem som driter i hvordan de ser ut.

Jeg er joggebuksedespot; de skal kun brukes hjemme, og til nød på vei hjem fra trening, hvis jeg ikke skal innom noen steder på veien :ler:

Skrevet

Er det noen som alltid går i joggetøy da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...