AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hei! Jeg føler jeg ikke finner noe skikkelig informasjon om dette, og jeg vet vi ikke har prøvd å bli gravide lenge. Men kjenner uansett på en bekymring. Fikk eggløsning med en gang etter prevensjonsslutt, og fikk nettopp mensen etter 2PP nå, jeg vet at det er veldig tidlig å si, men jeg kan veldig lite om dette og skjønner liksom ikke helt hvorfor det ikke klaffer? Er det virkelig så mye som skal klaffe for at det skal gå? De siste 3 syklusene har mensen kommet på fast dag hver eneste måned, og eggløsning ca. syklusdag 16-17. Får kraftig EL-slim, og det er ingen tvil om at kroppen funker. Vært hos lege og tatt blodprøver, ingen mangler, går på folsyre og generelt frisk. Tatt sædprøve som er på topp og ingenting som tilsier at det ikke skal gå, samboer har nå PP2 også slutta å snuse sånn i tilfelle. Hva er deres tanker, erfaringer, meninger?🥹 Anonymkode: 5a272...7ca
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Det er mellom 15-25% sjanse for befruktning dersom alt klaffer i løpet av eggløsningen. Håper den sitter for dere snart! Anonymkode: 69b3c...3e8
mommyaka Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Det skal mye til for å klaffe... sæden skal være bra, du skal kunne beholde..selv med alt er bra så kan ta 1 mnd til 12 mnd før det kanskje sitter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Husk kroppen trenger litt tid på seg etter årevis med kunstige hormoner. Anonymkode: 70bbf...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Det som er gjenganger i mine kretser er så enkelt som; De som har gått årevis på p-piller, p-sprøyte osv bruker opp mot 1år eller mer på å bli gravid. De som ikke har brukt slikt, bare brukt kondom, blir gravide på første eller andre forsøk. Anonymkode: 70bbf...6ea 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Du har ødelagt kroppen din med hormoner. Anonymkode: 70bbf...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Jeg har enten spiral eller så er jeg gravid. Vi har utelukkende "bestillingsgraviditerer" bak oss og jeg har ikke hatt mensen siden jeg var 17. Hvor lett eller vanskelig det er å bli gravid er høyst individuelt. Anonymkode: d0984...79c
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du har ødelagt kroppen din med hormoner. Anonymkode: 70bbf...6ea Det var jo strengt Anonymkode: 5a272...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå