AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:15 #1 Skrevet mandag kl 19:15 Noen som er flinke med data som kan lage nytt forum som nakentid.no/nakenprat.no var før. Dem har akkurat oppdatert siden og ingenting fungerer lenger. Betalingsfunksonen dems har vært nede snart ett halvt år og tipper det ikke kommer til å ta noe kortere tid å fikse alt som ikke fungerer nå lenger. Ikke interessert i å betale for noe sånn håpløshet. Det skal veldig lite til for noen som kan data å lage noe bedre. Anonymkode: d2434...a2d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:20 #2 Skrevet mandag kl 19:20 Det er ingen som bruker sånne sider lenger, så det er ikke lønnsomt. Anonymkode: 16131...4a6 4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:23 #3 Skrevet mandag kl 19:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ingen som bruker sånne sider lenger, så det er ikke lønnsomt. Anonymkode: 16131...4a6 Her er det du som er ute av løpet. Det er flere norske nettsider med flere hundre aktive brukere daglig som har vært i drift i flere tiår. Markedet er der, men en må faktisk gå inn for å finne/se det. Anonymkode: 23321...d80 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:26 #4 Skrevet mandag kl 19:26 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen som er flinke med data som kan lage nytt forum som nakentid.no/nakenprat.no var før. Dem har akkurat oppdatert siden og ingenting fungerer lenger. Betalingsfunksonen dems har vært nede snart ett halvt år og tipper det ikke kommer til å ta noe kortere tid å fikse alt som ikke fungerer nå lenger. Ikke interessert i å betale for noe sånn håpløshet. Det skal veldig lite til for noen som kan data å lage noe bedre. Anonymkode: d2434...a2d Hvis det skal veldig lite til kan du jo lage det selv? Jeg har erfaring med drift av både forum og blogg, og skal det gjøres bra/riktig tar det både tid og penger. Anonymkode: da8ef...24e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:31 #5 Skrevet mandag kl 19:31 Ville styrt unna nakentid. Han og de som drifter det er tvilsomme folk. Gutteromsdrift. Siden er helt amatørmessig med masse funksjoner som ikke fungerer og dårlige løsninger. Ser ut som er laget av noen som nettopp har lært seg å sette opp en side, selv om sida har vært oppe i 3-4 år. Nå tor jeg de krever mobilnr for å ha profil der og. En skikkelig dårlig erstatning for gamle nakenprat. Det var jo en konkurrent for noen år siden som startet opp etter nedleggelsen av nakenpra ("sex & sånn" tror jeg den hett, men de klarte jo aldri å bestemme seg for et ordentlig domain så ingen fant den, og den døde i hypen av nakentid. Anonymkode: 27be9...e0e 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:32 #6 Skrevet mandag kl 19:32 Det er mange tusen som bruker nakentid.no. det var enda fler som brukte nakenprat. Grunnen til at tallet har gått ned er fordi det ikke er like brukervennlig lenger. Selvfølgelig bruker folk det hvis det hadde blitt laget som gamle nakenprat igjen Anonymkode: d2434...a2d
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:33 #7 Skrevet mandag kl 19:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville styrt unna nakentid. Han og de som drifter det er tvilsomme folk. Gutteromsdrift. Siden er helt amatørmessig med masse funksjoner som ikke fungerer og dårlige løsninger. Ser ut som er laget av noen som nettopp har lært seg å sette opp en side, selv om sida har vært oppe i 3-4 år. Nå tor jeg de krever mobilnr for å ha profil der og. En skikkelig dårlig erstatning for gamle nakenprat. Det var jo en konkurrent for noen år siden som startet opp etter nedleggelsen av nakenpra ("sex & sånn" tror jeg den hett, men de klarte jo aldri å bestemme seg for et ordentlig domain så ingen fant den, og den døde i hypen av nakentid. Anonymkode: 27be9...e0e Derfor trenger vi en ny som er som gamle nakenprat, bare bedre. Skal ikke mye til for noen som kan litt om å lage nettside Anonymkode: d2434...a2d 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:34 #8 Skrevet mandag kl 19:34 Vil koste deg 60k pr år. Anonymkode: 91a17...429
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:36 #9 Skrevet mandag kl 19:36 Er kun interessert i å høre fra de som er positive til det. Ikke interessert i negativitet Anonymkode: d2434...a2d
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:36 #10 Skrevet mandag kl 19:36 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Siden er helt amatørmessig med masse funksjoner som ikke fungerer og dårlige løsninger. Ser ut som er laget av noen som nettopp har lært seg å sette opp en side, selv om sida har vært oppe i 3-4 år. Anonymkode: 27be9...e0e Oi, akkurat når jeg sa det så ser jeg siden har fått en facelift. Den ser ikke så verst ut nå, men sikkert samme driten under panseret Anonymkode: 27be9...e0e
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:37 #11 Skrevet mandag kl 19:37 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil koste deg 60k pr år. Anonymkode: 91a17...429 Det koster ikke nakentid 60k per år Anonymkode: d2434...a2d
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:40 #12 Skrevet mandag kl 19:40 Det blir som å si at onlyfans ikke er verdt det Anonymkode: d2434...a2d
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:53 #13 Skrevet mandag kl 19:53 Her fungerer alt som normalt på nakentid. Anonymkode: 2cb4c...3f8 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:10 #14 Skrevet mandag kl 20:10 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Her er det du som er ute av løpet. Det er flere norske nettsider med flere hundre aktive brukere daglig som har vært i drift i flere tiår. Markedet er der, men en må faktisk gå inn for å finne/se det. Anonymkode: 23321...d80 De sidene der tjener jo pengene sine på folk som ikke får noe action på NOEN andre plattformer og er helt desperate etter treff Anonymkode: 8e752...443
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:14 #15 Skrevet mandag kl 20:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De sidene der tjener jo pengene sine på folk som ikke får noe action på NOEN andre plattformer og er helt desperate etter treff Anonymkode: 8e752...443 En fungerende inntjeningsmodell er jo ikke en indikator på at en bedrift IKKE har inntjening. Da er det folk der, som var poenget mitt. Uansett meget tvilsomt at du kan ha vært borti hele brukermassen til hver plattform, så hvem vet hvem som får seg noe og ikke. Anonymkode: 23321...d80 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:05 #16 Skrevet tirsdag kl 10:05 Betalingsløsning? Hva er det man skal betale for der? Nå har jeg aldri vært innom den siden, men var innom gamle nakenprat noen ganger og der var det stort sett noen ekstremt lite attraktive folk som la opp bilder som så ble rost opp i skyene av de andre brukerene.... virket rimelig desperat hele opplegget. Anonymkode: a5c0a...2d2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:54 #17 Skrevet tirsdag kl 10:54 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Betalingsløsning? Hva er det man skal betale for der? Nå har jeg aldri vært innom den siden, men var innom gamle nakenprat noen ganger og der var det stort sett noen ekstremt lite attraktive folk som la opp bilder som så ble rost opp i skyene av de andre brukerene.... virket rimelig desperat hele opplegget. Anonymkode: a5c0a...2d2 Ts er vanvittig desperat siden han/hun vil ha den grisete siden tilbake så sterkt. Jeg var som de såvidt innom den gamle siden og mange der frestod helt maniac Anonymkode: c9e21...1e6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:02 #18 Skrevet tirsdag kl 11:02 Du lurer på om noen gidder å utvikle, vedlikeholde og drifte en stor teknisk løsning som dette? Fordi en fremmed, anonym person spurte om det (på kvinneguiden av alle plasser). Du, det tror jeg ikke at jeg gidder altså. Anonymkode: 840b9...ad7
Soft mann Skrevet tirsdag kl 11:04 #19 Skrevet tirsdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Oi, akkurat når jeg sa det så ser jeg siden har fått en facelift. Den ser ikke så verst ut nå, men sikkert samme driten under panseret Anonymkode: 27be9...e0e 1000 ganger verre. Finner ikke frem noen ting lenger. Dette må være en side som meneske over 80 og får til å bruke. Ikke masse fancy dilldall som du unge tror vi vil ha. Det er akkurat det vi ikke vil ha 1
Fighter83 Skrevet tirsdag kl 11:07 #20 Skrevet tirsdag kl 11:07 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen som er flinke med data som kan lage nytt forum som nakentid.no/nakenprat.no var før. Dem har akkurat oppdatert siden og ingenting fungerer lenger. Betalingsfunksonen dems har vært nede snart ett halvt år og tipper det ikke kommer til å ta noe kortere tid å fikse alt som ikke fungerer nå lenger. Ikke interessert i å betale for noe sånn håpløshet. Det skal veldig lite til for noen som kan data å lage noe bedre. Anonymkode: d2434...a2d Virker som mange er kommet over hit 😅 Jeg er vel en av dem🤣 Jeg savner nakenprat! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå