Gå til innhold

Kjøp av elsykkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer kjøp av elsykkel nå som det er tilbud rundt omkring. 

Blir sannsynlig ikke veldig lange turer, og iallefall ikke veldig mye i terreng, er heller ikke voldsomme bakker i området selv om det ikke er helt flatt over alt heller. Ønsker også å ha henger å bruke ved behov da jeg ikke har bil. 

Hva bør jeg tenke på? Helst til under 20.000. Vil gjerne ha tips til modell også. Er lite utvalg her jeg bor, men skal snart en tur til Oslo og tenkte å titte litt da

Anonymkode: f47f5...165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en Momas Jason og en Momas Eagle. Er storfornøyd med begge 2. Disse er tilpasset ulik bruk, men syns begge er veldig bra. De har gått ca 3000 km hver, uten problemer.

Anonymkode: 1ea5c...382

• Liker 2
Skrevet

Om du kjøper fra butikk, hvis de lover ting som gratis ettårsservice eller at batteriet skal ha en viss restkapasitet etter ett eller to år, få det skriftlig. Om mulig, sjekk hvor lett du får kjøpt nytt batteri etter noen år og til hvilken pris. Elsykkelfabrikantene har vært notoriske i å skifte innpakning, fysisk form på batteripakketeringen og ladeplugger  nærmest fra år til år. Som gjør batteribytte vanskeligere og dyrere. Burde vært standardisert. I det minste ladepluggene slik det nå er på elbiler og mobiler. Absolutt ingen grunn til at alle skal ha egne plugger. Strøm er strøm.

Anonymkode: 96c92...73f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da blei det en xeed på meg 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da blei det en xeed på meg 🙂

Hvilken xeed?

Anonymkode: 1ea5c...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...