AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:37 #1 Skrevet mandag kl 18:37 Jeg er 39, og mine venner er opptatte med familie og barn, og vil ikke gjøre noenting. Jeg har lyst å ta kajakkurs, fridykke, sove ute osv. Har tenkt på å ta kajakkurss. Har sett det er en gruppe for kajakklubben her, men det er bare bilder av mennesker 50/60+ der. Er det seriøst ingen rundt 40 som holder på med slikt? Eller er de bare med vennene sine og padler? Har sett på fridykkerkurs og, men det koster jo mange tusen.. Skulle ønske jeg hadde noen å finne på slike ting med. Er det noen rundt 40 som holder på med sånt? Eller sitter de bare inne og leser og strikker? Anonymkode: 45507...fbb
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:41 #2 Skrevet mandag kl 18:41 https://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Her har du undeforum for å finne venn. Anonymkode: e737c...a63
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:45 #3 Skrevet mandag kl 18:45 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er 39, og mine venner er opptatte med familie og barn, og vil ikke gjøre noenting. Jeg har lyst å ta kajakkurs, fridykke, sove ute osv. Har tenkt på å ta kajakkurss. Har sett det er en gruppe for kajakklubben her, men det er bare bilder av mennesker 50/60+ der. Er det seriøst ingen rundt 40 som holder på med slikt? Eller er de bare med vennene sine og padler? Har sett på fridykkerkurs og, men det koster jo mange tusen.. Skulle ønske jeg hadde noen å finne på slike ting med. Er det noen rundt 40 som holder på med sånt? Eller sitter de bare inne og leser og strikker? Anonymkode: 45507...fbb Ååå, samme her! Mine venner er også bare opptatt av barn, familie osv. Er lei 😅 Anonymkode: 0c3da...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå