Tough cookie Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Overhørte en samtale utenfor valglokalet i dag, der en mann snakket om at Norgesdemokratene var de nye nynazistene. Jeg har ikke satt meg inn i hva de står for og har tenkt at de er litt i samme gate som Frp, men enda mer radikal? , 1
Stabbur Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden De har hatt besøk av og lefler seg med kjente nazister fra kontinentet, og de ønsker å deportere alle med ikke-vestlig bakgrunn tror jeg, også de som er født og oppvokst her og jobber og bidrar, aklurat som hitler først foreslo med jødene, så tror absolutt de er far right. De ønsket også å registrere alle som stemmer på de, noe som er en trussel mot demokratiet, og et anti-demokratisk diktatorisk forslag etter min mening, da det å være anonym og stemme uten at noen vet hva man stemmer er nødvendig for at ikke noen skal misbruke informasjonen og kneble/forfølge meningsmotstandere og akkumulere makt. De burde kalt seg Norges-ANTIdemokratene i følge meg, med en slik tankegang. 8 6
enkefru Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Brunskjorter! De slet skikkelig med å finne lokale å holde valgvake i også… ikke så rart kanskje… https://borsen.dagbladet.no/nyheter/ingen-vil-ha-dem/83564397 5 5
Nevian Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Flere vil vel si at Norgesdemokratene er som partiet Konservativt (tidl. De Kristne), bare uten kristen forankring. De har jo har jo også hatt samtaler om å slå seg sammen, men det strandet angivelig nettopp grunnet denne forskjellen. 1
anonym482 Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Folk som mener innvandringen bør stoppes og at Norge skal gå foran globalistiske mål. Det er nok det mest konservative partiet og ganske likt gamle FrP vil jeg tro, riktig langt tilbake i tid 1 1 1
Duff Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Mennesker som helt klart står på feil side av historien. 6 4
Jdz Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden (endret) Overvektige menn i 50-60-årene med caps med sørstatsflagg, som synes alt var mye bedre før og som ikke liker utlendinger, men som likevel har kone fra Thailand. Endret 10 timer siden av Jdz 16 6
jor67 Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden De er sinte på kuer ellerno. Det jeg tolker utifra reklamen
BareMay Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Stabbur skrev (1 time siden): De har hatt besøk av og lefler seg med kjente nazister fra kontinentet, og de ønsker å deportere alle med ikke-vestlig bakgrunn tror jeg, også de som er født og oppvokst her og jobber og bidrar, aklurat som hitler først foreslo med jødene, så tror absolutt de er far right. De ønsket også å registrere alle som stemmer på de, noe som er en trussel mot demokratiet, og et anti-demokratisk diktatorisk forslag etter min mening, da det å være anonym og stemme uten at noen vet hva man stemmer er nødvendig for at ikke noen skal misbruke informasjonen og kneble/forfølge meningsmotstandere og akkumulere makt. De burde kalt seg Norges-ANTIdemokratene i følge meg, med en slik tankegang. "Vi er ikke imot all innvandring. Vi er for å ta imot et begrenset antall asylsøkere, som har reelle humanitære eller politiske grunner til å søke midlertidig asyl i Norge." Dette er kopiert fra hjemmesiden deres. Vil minne om at Hitler sto for total utryddelse av jøder. Det er en stor forskjell. 7 2
Tiuren Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Stabbur skrev (1 time siden): De har hatt besøk av og lefler seg med kjente nazister fra kontinentet, og de ønsker å deportere alle med ikke-vestlig bakgrunn tror jeg, også de som er født og oppvokst her og jobber og bidrar, aklurat som hitler først foreslo med jødene, så tror absolutt de er far right. De ønsket også å registrere alle som stemmer på de, noe som er en trussel mot demokratiet, og et anti-demokratisk diktatorisk forslag etter min mening, da det å være anonym og stemme uten at noen vet hva man stemmer er nødvendig for at ikke noen skal misbruke informasjonen og kneble/forfølge meningsmotstandere og akkumulere makt. De burde kalt seg Norges-ANTIdemokratene i følge meg, med en slik tankegang. Ja, de er helt ute på på høyre side i norsk politikk, og har en del radikale tanker (som repatriering). Men har ikke fått med meg at det gjelder alle innvandrere og deres barn på generell basis. Kan du dokumentere det? Og de oppfordrer vel de som stemmer å dem å registrere seg, ikke å registrere de som stemmer på dem. Det er en forskjell der. Mulig jeg tar feil, har ikke brukt så mange kalorier på den gjengen.... 4
BareMay Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Nevian skrev (17 minutter siden): Flere vil vel si at Norgesdemokratene er som partiet Konservativt (tidl. De Kristne), bare uten kristen forankring. De har jo har jo også hatt samtaler om å slå seg sammen, men det strandet angivelig nettopp grunnet denne forskjellen. Konservativt står for bokstavelig bibeltro. De vil jo ha alle jødene til Israel, for å få sin frelser. Farlig å blande religion og politikk.. 1
anonym482 Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden K.B. skrev (1 minutt siden): Idioter er det korrekte svaret.. Fordi? 1
Tiuren Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden K.B. skrev (Akkurat nå): Idioter er det korrekte svaret.. Hvordan definerer du idiot? Slik jeg forstår det er ikke "de jeg er uenig med" den vanligste.... 3 1
Callista Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden Mennesker med nazistisk og pro-russisk tankegang stemmer på Norgesdemokratene. 4 5
K.B. Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden Tiuren skrev (4 minutter siden): Hvordan definerer du idiot? Slik jeg forstår det er ikke "de jeg er uenig med" den vanligste.... Har du lest partiprogrammet deres? Det er en underdrivelse å si at de ikke lever i den virkelige verden.. så det handler ikke om å ikke være enig i noe, det handler om at de ikke forholder seg til realitetene, slik som f.eks RFK Jr, Q-anon folk osv. 2 1
Tiuren Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden K.B. skrev (Akkurat nå): Har du lest partiprogrammet deres? Det er en underdrivelse å si at de ikke lever i den virkelige verden.. så det handler ikke om å ikke være enig i noe, det handler om at de ikke forholder seg til realitetene, slik som f.eks RFK Jr, Q-anon folk osv. Nei, jeg har ikke lest det, og har ingen interesse av det heller. Men reagerer på det å bruke "negative/stigmatiserende bekrivelser" isteden for argumenter. Men jeg tviler på at "idiot" (i de fleste betydninger av ordet) dekker store deler av deres relativt marginale velgerskare. 1 2
Averyx Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden Duff skrev (26 minutter siden): Mennesker som helt klart står på feil side av historien. Det kan man også si om Rødt. 7 2
Tiuren Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden K.B. skrev (11 minutter siden): Har du lest partiprogrammet deres? Det er en underdrivelse å si at de ikke lever i den virkelige verden.. så det handler ikke om å ikke være enig i noe, det handler om at de ikke forholder seg til realitetene, slik som f.eks RFK Jr, Q-anon folk osv. Nå har jeg skummet gjennom programmet... Kan du hjelpe meg, hva er det som er så Q-anon aktig der (tenker nok ikke nok på slike teorier)? De har riktignok noen setninger om vaksine og håndtering av epidemier, samt Kinesiske komponenter i 5G nettet, , men det er det forskermiljø som har også.... 1
K.B. Skrevet 11 timer siden #20 Skrevet 11 timer siden Tiuren skrev (9 minutter siden): Nå har jeg skummet gjennom programmet... Kan du hjelpe meg, hva er det som er så Q-anon aktig der (tenker nok ikke nok på slike teorier)? De har riktignok noen setninger om vaksine og håndtering av epidemier, samt Kinesiske komponenter i 5G nettet, , men det er det forskermiljø som har også.... Les litt mer, så du får med deg det store bildet, som sier alt om verdenssynet til disse rasistiske idiotene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå