Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle selge noe på finn.no i går. Men i siste liten så ombestemte personen seg fordi h..n hadde kjøpt noe av noen i sommer og selger hadde vært så treg med å sende. H..n spurte flere ganger først om det var helt sikkert at jeg kom til å sende varen i dag. Jeg svarte ja på det. Jeg er en selger man kan stole på. Men jeg klarte ikke å overbevise om at jeg er til å stole på. Så h..n valgte å stå over fordi h..n ikke klarte å stole på meg på grunn av dårlig erfaring med en annen selger. Dette har jeg aldri vært borti før med andre kjøpere. Det er så klart helt greit å ombestemme seg. Men jeg syns dette var litt leit faktisk. Og at jeg også ble fortalt rett fram at h..n ikke stolte på at jeg kom til å sende tingen. Jeg var så nære ved å få solgt og h..n sa jo først at h..n skulle ha tingen. H..n kjenner meg ikke så jeg skjønner at da er det kanskje ikke så lett. Men alle er jo ikke like. Hva hadde du tenkt? Er ikke så lett å få solgt der inne så tror ikke det dukker opp noen ny kjøper.

Anonymkode: 3fd16...322

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet bruke ett halvt sekund engang på å prøve overtale noen til å stole på meg, og handle av meg. Og hadde virkelig ikke tatt meg nær av om noen fremmede sa de ikke stolte på at jeg skulle sende. Da får de ta kontakt med noen som bor nærmere da. 

Anonymkode: d77da...e20

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde ikke giddet bruke ett halvt sekund engang på å prøve overtale noen til å stole på meg, og handle av meg. Og hadde virkelig ikke tatt meg nær av om noen fremmede sa de ikke stolte på at jeg skulle sende. Da får de ta kontakt med noen som bor nærmere da. 

Anonymkode: d77da...e20

Skjønner. Jeg syns det bare var litt rart. Er jo ikke sånn at alle ikke er til å stole på liksom. Men skal ikke tenke på det noe mer.

Anonymkode: 3fd16...322

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...