Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at jeg er litt i ferd med å trekke meg fra kjæresten min. Han er veldig sårende og vet det nok selv. Helt ute av stand til å vite når man burde og skal bruke litt medfølelse og empati.

Men vi bor ikke sammen så trenger ikke møtes så mye.

Eneste grunnen til at jeg virkelig ikke vil gå er barnet mitt. Barnet mitt er knyttet til hans barn og hans foreldre. Vi har ikke egen familie. Vi bor også ganske nærme.

Er egentlig veldig mange grunner til at jeg ville kjempet for oss, men jeg står helt alene om det. Hvis han ikke vil så vil han ikke.

Hjernen min har begynt å gjenta ting som "jeg elsker deg ikke", "jeg liker deg ikke", "jeg vil ikke se deg". Er det andre som har erfaringer med å mane seg selv opp til å gå? Jeg klarer ikke bare gå enda. Jeg elsker han jo egentlig....

Anonymkode: 7f8fb...6db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du elsker han jo egentlig? Hva er det du elsker? 

Og hvis du ønsker å bli, er du villig til å svare på hvordan du forsøker å få empati og medfølelse osv? 

Anonymkode: aa950...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Du virker veldig forvirret. Kan forstå at du ikke liker han med det du skriver.

Man kan elske en person uten å like dem, pga måten man blir behandlet på. Det er fullt mulig. Følelser kan være der fremdeles.

Om du ikke har lyst til å elske ham så må du nesten gå fra han. 

Å dissossiere er toxic, og kan ødelegge din mentale helse om du ikke er veldig oppmerksom på det selv. 

Dissosasjon kan oppstå når man er forvirret. Bare til informasjon.

Anonymkode: 0c4d3...6a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Man kan elske en person uten å like dem, pga måten man blir behandlet på. Det er fullt mulig. 

Å dissossiere er toxic, og kan ødelegge din mentale helse om du ikke er veldig oppmerksom på det selv. 

Dissosasjon kan oppstå når man er forvirret. Bare til informasjon.

Anonymkode: 0c4d3...6a3

Vil du utdype dette er du snill? Jeg er ikke Ts men er i en lignende situasjon, og vil ikke at han skal få ødelegge mer for meg. Hva menes med at å dissossiere er toxic og hva kan man gjøre for å unngå at det blir toxic? Hilsen forvirret i et voldelig forhold

Anonymkode: 1e287...f52

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...