AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Har du besøkt noen steder som ikke får mye oppmerksomhet som reisemål men som er vel så bra, eller kanskje bedre enn de mest populære og overvurderte destinasjonene? Anonymkode: 0539b...deb
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Albania. Oman. Kenya. St Lucia. Anonymkode: 342be...a2c
Skogkatten Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Anbefaler gjerne Romania. Spesielt Transylvania, men for eksempel Timisoara og Bucuresti er også verdt et besøk. Sighisoara er en av de vakreste små byene jeg noen sinne har vært i, og Sibiu er også koselig. Fin natur, uendelig mye historie, og hyggelige folk. Ellers kan jeg gjerne nevne Bosnia, Albania og Usbekistan.
pippeli Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Var i Kiev og Chernobyl i 2018, fantastisk by og utrolig spennende plass!!! Så glad jeg fikk oppleve det.
princeofithilien Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Serbia og Bosnia, Balkan generelt! Reis litt rundt hvis du har mulighet til det, til litt mindre steder! Fantastisk mat, hyggelige mennesker, det meste er billigere enn her, mange kjempefine steder, både ved kysten og ellers, god stemning med live musikk på de fleste restauranter på helt vanlige kvelder, og folk som reiser seg og danser ved bordene! Noen av mine favorittsteder er Zagreb, Sarajevo (gamlebyen), Beograd (spesielt bydelen Zemun, som er som en liten landsby midt i storbyen, og festningen Kalemegdan), Palic (rolig feriested nord i Serbia med en deilig innsjø), Budva (en labyrintby ved kysten i Montenegro), Arandelovac (i Serbia - med et helt fantastisk spahotell!) og Novi Sad (Serbias nest største by - utrolig rolig og idyllisk til å være en storby!).
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Romania, England, Tyskland Anonymkode: e98f1...7fb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Slovenia, Laos, Montenegro, Bosnia og Georgia (landet, ikke staten). Øyene La Palma og La Gomera. Øygruppa Azorene. Er i Georgia nå. Det er veldig mye å se og gjøre her, de har god mat og god vin, og alt er utrolig billig. Jeg reiser litt rundt i landet og tre uker her innser jeg nå blir litt lite. Georgia har veldig lite kriminalitet. Jeg tror ikke det hadde vært noe problem å gå ute alene midt på natta som beruset dame, om jeg skulle ha ønsket det (nei, har ikke planer om å gjøre det, kun for å understreke at det er veldig trygt her). Anonymkode: 75ac6...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå