Gå til innhold

Disse TilBordslistene...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi brukte hele lørdags formiddag på TilBords i byen her, valgte i lange baner og leverte lista der. Damen mente den mest sannsynlig ble lagt ut lørdag, men at det kunne hende de ikke rakk det - da skulle den bli lagt ut i dag.

Men kan jeg, og gjestene, gå inn og se på den noen steder? Eller må man gå i butikken deres? Finner ikke frem på nettsida deres ihvertfall, men det kan jo hende jeg er dårlig å lete. Jeg vet at mange venter på denne lista, og vil bare sjekke at de har fått det riktig der inne før folk begynner å se på den...og jeg har verken tid eller mulighet til å fly til byen til stadighet.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å lese på dette selv, og det ser nok ut til at man må innom i butikken for å hente ut lista. (Ikke like enkelt som glassmagasinets sånn altså. Der er lista tilgjengelig for både lesing og redigering på nett.)

Nå har vi fått mye bedre service på Tilbords en på glassmagasinet da, selv om vi har lagt ut lister begge steder.

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Nå har jeg ikke lest siden enda, men jeg fant dette på tilbords sin side..

Kansje det er til hjelp???

Gjest Gjest
Skrevet
Nå har jeg ikke lest siden enda, men jeg fant dette på tilbords sin side..

Kansje det er til hjelp???

:) mao. er det ikke mulig å finne det på nettet, et ligger bare i butikkene.

Skrevet

Det er ganske irriterende det da. Synes man skulle kunne sjekke listene på nettet. Må vel ta meg en tur ned snart..

Glassmagasinet har en mye bedre ordning sånn sett, om man kan sjekke på nettet, men TilBords har akkurat det serviset vi har lyst på... pluss at vi fant både glass og bestikk der også. ;)

Skrevet

Hva er egentlig internett adressen til glassmagasinet?? Finner det ikke jeg!!

Gjest Linda M.
Skrevet
Hva er egentlig internett adressen til glassmagasinet?? Finner det ikke jeg!!

Her er den. Må søke på Christiania Glasmagasin :)

Skrevet

Her er linken til glassmagasinets bryllupslisteservice.

Det var kanskje den du lurte mest på?

Skrevet

Du må innom butikken for å sjekke den og oppdatere. Veldig irriterende og lite praktisk. Pga det så kjøpte de fleste av våre gjester gave på GlassMagasient, for det var lettere å planlegge kjøpet da.

Jeg tipset dem faktisk om at de måtte lage internett ordning, og de sa at de som har med det å gjøre har det i planene, og dette er over et år siden, så det ser ut til at det tar sin tid :)

Skrevet

Skjønner ikke helt vitsen med å ha tilgang til ønskelisten man har lagt ut hele tiden jeg da...

Dere har jo plukket ut det dere ønsker dere og ført det på listen. Gjestene må jo til butikken for å handle alikevel er det nødvendig å planlegge kjøpet på forhånd da? Dessuten er det jo altids mulig å bytte gavene hvis du får "feil" gave.

Skrevet

Det kan jo være greit for gjestene å se hva slags ting vi faktisk har ønsket oss, så de kan titte litt på hva de har lyst til å kjøpe før de står med en ekspeditør over skulderen i en butikk.

Greit å vite litt prisnivå og sånn på forhånd også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...