Gå til innhold

Erfaringer med Tise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!:)

Noen som har prøvd å selge ting på tise i det siste? Jeg prøvde for noen år siden, men fikk ikke solgt noe som helst. Er det bedre nå? Hva er dine erfaringer?

Anonymkode: b0205...bae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med både å kjøpe og selge.

Anonymkode: 88d42...edf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med fornuftig pris får du solgt.  Husk at porto og kjøpebekreftelse koster nærmere 90 ekstra 

Anonymkode: 19152...477

• Liker 1
Skrevet

Enklere å selge klær og småting som lysestaker der enn på finn. 

AnonymBruker
Skrevet

Selger greit både på Finn og Tise om dagen

Anonymkode: 97680...855

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selger mer på Finn og Facebookmarket enn på Tise.

Anonymkode: 6775e...a99

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt både og egentlig. Fått solgt litt av og til. Mer i perioder og spesielt nå i det siste. 

Kjøper noe av og til, om det er fornuftig pris på det som selges. Dessverre har mange en tendens til å overvurdere hva de faktisk kan få for brukte klær og sko. 

Anonymkode: f26b6...6cf

Skrevet

Jeg har i hovedsak gode erfaringer - både som kjøper og selger. Selv om det går litt tregt akkurat nå…

Det er likevel en del punkter å være obs på, og som jeg mener klart påvirker salg.

1) Pris. Det er enormt med overprisede greier på Tise. Ofte legges nypris til grunn, uten at noen tar seg bryet med å sjekke om varen er på salg eller hvor mye andre selger tilsvarende for… Eksempelvis masse typiske kjedeting, hvor man taper på å kjøpe brukt(tatt hensyn til frakt og kjøpsbeskyttelse), og da blir valget nytt.

2) Informasjon i annonse. Viktig med detaljert nok informasjon om merke, materialer, modell osv. Ting går gjærne under radaren - treffer ikke kriteriene til folk med mangelfull informasjon. Også viktig å være ærlig om tilstand. Mye ligger som «pent brukt», men viser seg å mangle knapper, ha nupper osv. (dette er blant mine negative erfaringer med Tise).

AnonymBruker
Skrevet

Selger lettere på tise enn på finn. Men sånn som klespakker syns jeg ikke selger så godt. Selger det lettere på lokale facebookgrupper enn tise og finn.

Anonymkode: e2e20...069

AnonymBruker
Skrevet

Gode erfaringer med både kjøp og salg. Får som regel solgt det jeg legger ut, men dette er typisk "populære" ting som jeg priser litt lavere enn andre som har lagt ut samme vare. 

Anonymkode: 129e3...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...