AnonymBruker Skrevet i går, 14:37 #1 Skrevet i går, 14:37 Jeg gikk innom en bar i dag for å kjøpe meg en ingefærøl. Det var tre foran meg i køen, så jeg stilte meg opp. Da det var én foran meg i køen, kom det fire gubber i 75-80 årene og stilte seg ved siden av mannen foran meg. Da mannen foran meg snudde seg og gikk, spratt den ene av de gamle gubbene bort til baren. Jeg sa med en gang at det var min tur, og da snudde han seg og så surt på meg og mumlet :"Jaja", og sa til bartender at han skulle ha fire kaffe. Jeg sa at han snek i køen, og at jeg hadde stått der i 5 min før de kom. Mannen ga blaffen og snudde seg mot bartender igjen, og jeg sa høyt at "det var toppen av frekkhet å bare valse inn foran meg i køen, og at han fikk flytte seg", men det gjorde ikke mannen. Bartender stoppet å servere mannen, og så på meg og lurte på hva hun skulle gjøre. Da sa en av de andre gubbene surt til meg at "jeg fikk nå bare bestille jeg da, siden jeg ikke var frekk", så det gjorde jeg, men gubben som snek flyttet seg ikke og stod å skulte på meg mens jeg betalte for ølen. Fy flate for noen surpomper! Anonymkode: a26b4...b4c
AnonymBruker Skrevet i går, 14:44 #2 Skrevet i går, 14:44 Og folk sier at de unge i dag er så uhøflige og egoistiske, mens de eldre er så hyggelige. Ikke min erfaring🤔 Anonymkode: a26b4...b4c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #3 Skrevet i går, 14:46 Hadde ikke giddet å bry meg. Sånne folk har det ikke bra med seg selv tenker jeg. Anonymkode: 41070...51d
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #4 Skrevet i går, 14:51 Bra jobba, ts! Selv hadde jeg nok bare vært sinna inni meg. Anonymkode: d674a...184 1
Rødvinsfilosofen Skrevet i går, 14:55 #5 Skrevet i går, 14:55 Bra jobbet å konfrontere de. Jeg orker ikke, men blir litt ekstra takknemlig for de bartendere som demonstrativt serverer meg først fremfor kø-snikerne. 🥰
AnonymBruker Skrevet i går, 14:55 #6 Skrevet i går, 14:55 Ikke bare gubber, sure kvinnfolk også. Er dame selv. I køen på matbutikken må man passe seg når disse folkene med store handlevogner og geipen nedpå knærne kommer inn fra siden midt i en kø. Er man litt uobservant et øyeblikk da så sniker de seg inn foran deg Anonymkode: 4ccae...21d 3
AnonymBruker Skrevet i går, 14:56 #7 Skrevet i går, 14:56 Er det noe jeg hater så er det køsnikere - av alle slag. Er flest eldre som sniker etter det jeg har observert. Bra du sa i fra. Anonymkode: 20c3c...3e6 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:00 #8 Skrevet i går, 15:00 Jeg har nesten aldri opplevd køsniking på matbutikker, men i baren på utesteder er en annen historie... På typiske partysteder går unge damer bare rett forbi alle mennene som har stått i kø, og bartenderne serverer dem nesten alltid først. Sånn er livet Anonymkode: 232cd...8d0
AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #9 Skrevet i går, 15:01 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Og folk sier at de unge i dag er så uhøflige og egoistiske, mens de eldre er så hyggelige. Ikke min erfaring🤔 Anonymkode: a26b4...b4c Ikke min erfaring heller. Jobber i butikk, sure kunder er faen meg kun folk over 60. Anonymkode: e4ecc...6fb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #10 Skrevet i går, 15:33 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ikke min erfaring heller. Jobber i butikk, sure kunder er faen meg kun folk over 60. Anonymkode: e4ecc...6fb Var innom Normal og H&M etter at jeg var i baren, og bak kassen jobbet det folk på et par og tjue år, og de var så hyggelige og serviceminded, og de som stod i kø var unge folk og ingen snek. Ts Anonymkode: a26b4...b4c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Jeg er 50 år. Og må innrømme når jeg tenker over det at jeg ikke kan huske å ha truffet unge folk som oppfører seg slik. Som er sure, arrogante og uoppdragne. Det er stort sett folk på min egen alder og eldre. Derfor trives jeg rundt unge folk. Umulig å bli deppa rundt de. Anonymkode: ff9e5...bff
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Gamle gubber i den alderen har ofte begynnende demens, og glemmer alt som heter høflighet. Anonymkode: c0113...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå