AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:36 #1 Skrevet mandag kl 14:36 Datet en fyr noen ganger, med intensjon om sex. Har hatt lignende fwb forhold før,da alltid hatt kontakt nesten daglig om alt mulig. Han her, nada initiativ, ghostet meg for øvrig også med begrunnelse om at jeg klaget da jeg bare spurte om han ønsket fortsette kontakt da han rett og slett ikke tok noe kontakt. Sex var veldig bra og likte personen sånn til å begynne med ihvertfall. Forventer sex meldinger fra meg, gidder fortsatt ikke ta initiativ selv. Jeg ser bra ut,aldri fått noen klager i senga ,men tydeligvis ikke bra nok for han her. Har nå bestemt meg for å bare ikke ta mer kontakt. Hører selv hvor ille dette høres ut😅 noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 038ff...7c9
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:40 #2 Skrevet mandag kl 14:40 Han er ikke interessert i deg. Dette må du akseptere. Anonymkode: 7e3fa...ea5 5
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:41 #3 Skrevet mandag kl 14:41 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ser bra ut,aldri fått noen klager i senga ,men tydeligvis ikke bra nok for han her. Anonymkode: 038ff...7c9 Han har nok mulighet hos noen bedre. Anonymkode: 607e9...9ae 3
Rødvinsfilosofen Skrevet mandag kl 14:48 #4 Skrevet mandag kl 14:48 Tror en del mannfolk som sier at «de hater drama» ikke helt forstår at de skaper unødvendig mye drama ved oppførselen deres. Å tekste en hel masse, være veldig på, ligge sammen. Og så vips. Null og niks. Man kan ha en enighet om en uforpliktende seksuell relasjon - òg å oppføre seg anstendig. Det er jo ikke slik at kvinner blir hodestupsforelsket, og starter å planlegge drømmebryllupet bare fordi en mann er hyggelig/høflig. 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:56 #5 Skrevet mandag kl 14:56 Han vil ikke ha en intellektuell FF relasjon. Ingenting annet enn tassen sin å fare med. Altså som å se maling tørke, la ei kjerring med lavere IQ få ham og vær glad han selv forsvant Anonymkode: b0fd9...e02 2 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:26 #6 Skrevet mandag kl 15:26 Enig med AB e02 over her. Jeg hadde en fwb i 3 år og vi hadde dype og gode samtaler og var (og er) gode venner. Det var en veldig fin relasjon. Nå har vi ikke sex fordi han fikk seg kjæreste og jeg ble glad på hans vegne. Vært borti den typen du nevner og jeg har nulltoleranse for det, om han unngår meg helt med mindre han vil bruke kroppen min som en slags fleshlight snakker jeg aldri med vedkommende igjen, man føler seg bare nedverdiget og deprimert av å ligge med slike så hvorfor gjøre det når man kan ligge med menn som er fine og behandler deg med respekt og likeverd?! La de finne sin likeverd med få hjerneceller. Anonymkode: 558b2...0fd
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:31 #7 Skrevet mandag kl 15:31 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig med AB e02 over her. Jeg hadde en fwb i 3 år og vi hadde dype og gode samtaler og var (og er) gode venner. Det var en veldig fin relasjon. Nå har vi ikke sex fordi han fikk seg kjæreste og jeg ble glad på hans vegne. Vært borti den typen du nevner og jeg har nulltoleranse for det, om han unngår meg helt med mindre han vil bruke kroppen min som en slags fleshlight snakker jeg aldri med vedkommende igjen, man føler seg bare nedverdiget og deprimert av å ligge med slike så hvorfor gjøre det når man kan ligge med menn som er fine og behandler deg med respekt og likeverd?! La de finne sin likeverd med få hjerneceller. Anonymkode: 558b2...0fd likemann* Anonymkode: 558b2...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå