Gå til innhold

Jule-CD

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååh, julesanger er det vakreste med hele julen!

jeg elsker de fleste julesanger, må litt flau innrømme at en av mine favorittplater er dolly parton og kenny rogers... :oops: men hovedgrunnen til dette er nok minnene fra tidligere julefeiringer!

men det finnes mange fine juleplater,og vil du ha noe til barna så er det jo bare å velge en med barn som synger. da jeg var liten var det iallefall dette som facinerte meg mest.

uansett, lykke til og go jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en jule - cd jeg, og det er cd'en til DDE. Synes faktisk den er ganske bra, for det er ikke så mange ordinære sanger på den.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker nedlastingsprogram til musikk så kan du finne mange godbiter der. Det som er litt morsomt er jo at det er mange artister som gir ut julemusikk som ikke så mange er kjent med. Det er bare til å søke på x-mas eller christmas, eller jul, så flommer det over med artister. Tips: Britney Spears faller jo i smak hos mange barn, og hun har en del julemusikk. Carola har mye, og spesielt for barna har du jo Lollipops julecd. Den får du også tak i i alle cdbutikker.

Min absolutte favoritt cd er også Kenny Rogers og Dolly Parton. Det er ikke jul uten dem. Og også Destiny's Child's "Eigt Days of Christmas"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe Skomakergata-CD'n? Den er kjempekoselig.

Seøv har vi en Cd som P4 har gitt ut med en hel masse julesanger på og den er så koselig. "P4's julefavoritter tror jeg den heter" og det er en dobbelt-CD! Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har denne CD-en "Absolute More Christmas", mange "gamle" julesanger fra 80-90 tallet. Vet ikke helt om platebransjene selger den enda desverre.

- Miamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet noen utrolig søte julesanger med Alvin and the chipmunks. Passer virkelig til barn. (Vi laster ned musikk med Kazaa) Tror absolutt disse sangene vil fenge barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...