AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Skrevet 8. september Dere som har opplevd at dere er mindre nedstemte eller deprimert etter å ha sluttet på p-piller, hvor lang tid tok det før dere merket bedringen? Hvor lenge må man forvente å gå uten prevensjon for å kunne si om det hjelper eller ikke? Anonymkode: 4bf6f...0fa
AnonymBruker Skrevet 8. september #2 Skrevet 8. september Jeg merket sååå stor forskjell, etter ca 3-4 uker. Følte meg som meg selv igjen endelig, etter å ha gått på det i sånn 7 år, men koblet ikke sammen p-piller og humøret litt. På p-piller hadde jeg mye humørsvingninger, ble fort i dårlig humør og nedstemt. Etter jeg sluttet ble jeg mer stabil, mye lettere i hodet. Klarte å legge fra meg negative tanker fortere. Anonymkode: 9c57f...f3b
AnonymBruker Skrevet 8. september #3 Skrevet 8. september Ble mye mer ustabil i humøret og formmessig, og deppa av å slutte på p-piller. Anonymkode: b1106...36d
AnonymBruker Skrevet 8. september #4 Skrevet 8. september Jeg hadde hormonspiral og i følge legen skulle jeg ikke merke noe som helst. Først da jeg tok den ut, fem år senere, forstod jeg at den var roten til tunge depresjoner. Irriterer meg fortsatt at jeg ikke koblet spiralen med depresjonene. Nå er det ti år siden jeg tok den ut og har vært glad siden. Unødvendig at jeg hadde det så tungt. Anonymkode: b508d...b32
AnonymBruker Skrevet 8. september #5 Skrevet 8. september Jeg slutta på p-stav, kjente ikke noe forskjell på selve humøret, men pms ble betraktelig verre. Det ble faktisk ganske ille, så jeg har valgt å starte på igjen med prevensjon.. men tenker uansett at det er verdt et forsøk å prøve å slutte, jeg gikk uten i 2 år. Anonymkode: 65501...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå