AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #1 Skrevet i går, 13:24 Hva mener de med å ha lappen sammenhengende i fem år? (øvekjøring) At du aldri har fått bøter? Anonymkode: 2cde1...10c
mommyaka Skrevet i går, 13:26 #2 Skrevet i går, 13:26 At du ikke mister lappen i løpet av disses årene 5
AnonymBruker Skrevet i går, 13:26 #3 Skrevet i går, 13:26 At du ikke har hatt perioder der du har mistet lappen (feks pga fyllekjøring, alt for høy fart eller annet som fører til at førerkort inndras for en periode). Vanlige bøter tels ikke som å ikke ha lappen. Anonymkode: 748ca...0b8 3
Stor pike Skrevet i går, 13:29 #4 Skrevet i går, 13:29 Eller at du har hatt et opphold av medisinske grunner. Jeg fikk et halvår uten da jeg fikk cpap maskin. Nå har jeg vært uten i et år pga hjernesvulst. Jævlig irriterende. Jeg får ikke øvelseskjøre med sønnen min, så prosjekt lappen utgikk med høye kneløft 🥴 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:29 #5 Skrevet i går, 13:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At du ikke har hatt perioder der du har mistet lappen (feks pga fyllekjøring, alt for høy fart eller annet som fører til at førerkort inndras for en periode). Vanlige bøter tels ikke som å ikke ha lappen. Anonymkode: 748ca...0b8 Ååå, men du får førekortet tilbake etter fyllekjøring? Eller at du kjørte for fort? Hvor lenge er det? Trodde du måtte forlate bilen der og da og at de bar tok førerkortet 😄 Anonymkode: 2cde1...10c
AnonymBruker Skrevet i går, 13:31 #6 Skrevet i går, 13:31 Stor pike skrev (Akkurat nå): Eller at du har hatt et opphold av medisinske grunner. Jeg fikk et halvår uten da jeg fikk cpap maskin. Nå har jeg vært uten i et år pga hjernesvulst. Jævlig irriterende. Jeg får ikke øvelseskjøre med sønnen min, så prosjekt lappen utgikk med høye kneløft 🥴 Ååå så kjipt! De tenkte jeg ikke på ❤️❤️❤️ ts Anonymkode: 2cde1...10c
AnonymBruker Skrevet i går, 13:36 #7 Skrevet i går, 13:36 De mener akkurat det de sier, at du har hatt lappen sammenhengen i minst fem år. Har du i løpet av de siste fem årene mistet lappen fordi du har kjørt for fort eller av medisinske grunner star har du ikke hatt den sammenhengende. Beregningen startet på nytt fra den dagen du får lappen tilbake igjen. Anonymkode: 00222...5aa 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:39 #8 Skrevet i går, 13:39 Tusen takk for svar, nå skjønner jeg 😃 ts Anonymkode: 2cde1...10c
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Du er nok ikke moden nok til å kjøre bil uansett, så ikke tenk på det. Anonymkode: ed3ce...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er nok ikke moden nok til å kjøre bil uansett, så ikke tenk på det. Anonymkode: ed3ce...4b6 Stygg du er! En må få lure på ting uten slike idiotiske kommentarer. Lykke til TS. Anonymkode: c1ed4...fca 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Stor pike skrev (15 timer siden): Eller at du har hatt et opphold av medisinske grunner. Jeg fikk et halvår uten da jeg fikk cpap maskin. Nå har jeg vært uten i et år pga hjernesvulst. Jævlig irriterende. Jeg får ikke øvelseskjøre med sønnen min, så prosjekt lappen utgikk med høye kneløft 🥴 Så jævlig dritt, jeg føler med deg ❤️ Anonymkode: f15fe...584
Stor pike Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så jævlig dritt, jeg føler med deg ❤️ Anonymkode: f15fe...584 Takk 😊 Ja, det er noe dritt. Man oppdager hvor avhengig man har gjort seg av bil. Jeg bor sentralt og kan ta buss, for all del. Men å ha en bil som står og råtner på rot er kjipt. Og jeg må alltid ha hjelp til å kjøpe dopapir. For de store pakkene, som jeg insisterer på, tar jeg ikke på bussen 😂 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Stor pike skrev (6 timer siden): Takk 😊 Ja, det er noe dritt. Man oppdager hvor avhengig man har gjort seg av bil. Jeg bor sentralt og kan ta buss, for all del. Men å ha en bil som står og råtner på rot er kjipt. Og jeg må alltid ha hjelp til å kjøpe dopapir. For de store pakkene, som jeg insisterer på, tar jeg ikke på bussen 😂 Hahahaha! 🤣 Hadde jeg sett det hadde jeg trodd det var kjult kamera eller noe. Jeg prøvde å kjøpe en bil, men selgeren hadde latt den stå hele vinteren og sommeren, og da hadde batteriet "gått". Ikke elbil batteriet, det var en bensin bil. Men jeg visste ikke at det kunne skje. Eller at bensin blir gammel på tanken. I zombie filmer funker alle bilene 10 år etter Faren min har ms, men han klarer seg bra nå. Men jeg tenker mye på at det kanskje vil gå utover førerkortet hans også. Han har hatt det i 8 år nå. Men man vet aldri. Da jeg skrev tråden tenkte jeg ikke på sånt, bare på lovbrudd. ts Anonymkode: 2cde1...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå