AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Jeg skal lage en adventskalender til den lille og lure på om noen har forslag på hva man kan pakke inn 🤰😊 Anonymkode: 191cf...c68
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden En slik kalender vil være bare for deg som forelder og ikke for den nyfødte. Jeg regner med du er fullstendig klar over at en baby ikke er i stand til å bry seg om det. Så siden den egentlig blir til deg så vil jeg si ting du evt trenger til baby, f.eks smokker, smokkelenke, klær, babybok i sort/hvitt (siden nyfødte ser veldig dårlig er mye kontraster best), babyolje osv. Anonymkode: 2f951...2ec 19
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En slik kalender vil være bare for deg som forelder og ikke for den nyfødte. Jeg regner med du er fullstendig klar over at en baby ikke er i stand til å bry seg om det. Så siden den egentlig blir til deg så vil jeg si ting du evt trenger til baby, f.eks smokker, smokkelenke, klær, babybok i sort/hvitt (siden nyfødte ser veldig dårlig er mye kontraster best), babyolje osv. Anonymkode: 2f951...2ec Jeg vet at kalenderen er mest til meg men jeg synes sånt er koselig Jeg tenkte å fylle kalenderen med ting babyen trenger 😊 Anonymkode: 191cf...c68 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden noen flere som har noe bra forslag jeg kan pakke inn til kalenderen? Anonymkode: 191cf...c68
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden 24 luker med gavekort på søvn til deg, mens pappaen tar seg av barnet. Ellers er det bare å vente på morsomhetene som må komme ut av overskriften. ⏱️ Anonymkode: 104b2...777 13 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Hvorfor deler du ordet nyfødt, men ikke ordet adventskalender? Anonymkode: bd692...316 10 9
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Å gi adventskaalender til nyfødt et bare tåpelig. Anonymkode: 40113...190 14 8
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å gi adventskaalender til nyfødt et bare tåpelig. Anonymkode: 40113...190 Deg om det, jeg synes det er koselig å det er uansett ting ungen trenger som skal i kalenderen 😁 Anonymkode: 191cf...c68
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Morsmelk er vel det eneste den faktisk trenger, så da får det bli det. Anonymkode: f5d1d...2f4 15
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Foreslår en ipad og en louis vuiton toalettmappe. Pilotfrue gav barna sine det Anonymkode: ae20f...218 7
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Du har for god tid. Tipper dette er første barnet?😂 Anonymkode: 254d0...763 5 6
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Morsmelk er vel det eneste den faktisk trenger, så da får det bli det. Anonymkode: f5d1d...2f4 Så den trenger ikke klær, bleier, tåteflaske, teppe,bade olje Anonymkode: 191cf...c68 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har for god tid. Tipper dette er første barnet?😂 Anonymkode: 254d0...763 Ja det er første barn Men jeg synes det er greit å ha gid tid på kalenderen så man slipper å kjøpe alt på en gang Anonymkode: 191cf...c68
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden Du lager en kalender til deg selv, så hva ønsker DU deg (på vegne av den nyfødte) i en slik kalender? Anonymkode: e9a7e...285 8 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vet at kalenderen er mest til meg men jeg synes sånt er koselig Jeg tenkte å fylle kalenderen med ting babyen trenger 😊 Anonymkode: 191cf...c68 Du vet vel best hva babyen din trenger? Anonymkode: 021d7...07e 5 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så den trenger ikke klær, bleier, tåteflaske, teppe,bade olje Anonymkode: 191cf...c68 Egentlig ikke, bortsett fra teppe. Anonymkode: f5d1d...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Skal du åpne ei luke for småtten, og hyle av glede hver gang det er noe fint, og bli skuffet av sokker? Dette ble da veldig rart Alt er så rart for tiden, jeg tror faktisk jeg er begynt å bli gammel dame, som rister på hodet av dagens unge. Anonymkode: a0740...851 14 3 10
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden Så du skal pakke inn 24 gaver som du selv kjøper og åpner🤯 Hvorfor? Det er jo ingen overraskelse hva som du skal pakke opp Anonymkode: c3614...015 15 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Å gi adventskaalender til nyfødt et bare tåpelig. Anonymkode: 40113...190 så hvorfor gidder du egentlig å kommentere i denne tråden da?? bare for å sutre og klage, i kjent kjærring-forum stil... Anonymkode: 07dce...860 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden OMG, galskapen har ingen ende. Anonymkode: 1e5ff...f91 8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå