AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hei dere Jeg og samboer prøver å bli gravid, jeg er riktignok 37 år og vet det sikkert ikke er like enkelt som da jeg var 25. Har vært hos gynekolog og fikk vite at jeg har mye egg fortsatt gode muligheter til å bli gravid. MEN jeg sliter med eggløsningstiden og mensen/syklus. Jeg har hatt mensen den 15 hver mnd veldig lenge, men så for 5 mnd byttet den til den 11, så for 3 mnd siden ble det den 9, deretter gikk det til 1 mnd med den 7 og nå siste mnd kom den 5 September, jeg skjønner ingenting, har regnet eggløsnng ut fra noen av de datoene men det er litt vanskelig når det endrer seg fra mnd til mnd, det som er rart er at de siste 3 mnd har den kommet 2 dager før forrige gang ( håper det gir mening). Er det noen eggløsningstester som kanskje fungerer? Anonymkode: 394ca...157
Hjertefisk Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Hmm... så hvis jeg forstod deg riktig, så har du pleid å ha en syklus på 30-31 dager. Men at den nå har endret seg og blitt litt kortere? Type 26-28 dager? Har du oversikt over hvor lange sykluser du egentlig har? Det er jo ikke så unormalt at de varierer litt i lengde fra gang til gang. Mine sykluser kan være alt fra 26 til 32 dager, og det er helt normalt. Prøv heller eggløsningstester. Babyplan sine strips tester er billige og enkle. Da kan du bare teste i vei helt til du finner eggløsningen.
Sniff76 Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Det er 28 dagers sykluser som er "ideelt" så jeg synes det høres ut som at syklusen din har normalisert seg. Du har hatt litt lengre sykluser før. Kan jo prøve eggløsningstester fra ca dag 9-10. Test en gang om dagen, evt to ganger når teststreken begynner å bli sterk. Slik at du får med deg toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå