Gå til innhold

Blir kåt bare av å tenke på hun

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pulte en eldre dame ganske tilfeldig, vi snakket veldig om det med alderforskjellen, og det gjør meg ingenting. Men hun hadde kjæreste, så det er over og ut.

Jeg knullet hun i helgen, dominerte hun, jeg får bare ikke nok, og hun nyter det å ha elsker...

Jeg burde finne en ny eldre dame, men føler meg rådvill å har stå bare av å tenke på sexen

Hjelp meg å finne fornuft! Hun er i 50årene og jeg er 33..

Anonymkode: 5d651...277

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg pulte en eldre dame ganske tilfeldig, vi snakket veldig om det med alderforskjellen, og det gjør meg ingenting. Men hun hadde kjæreste, så det er over og ut.

Jeg knullet hun i helgen, dominerte hun, jeg får bare ikke nok, og hun nyter det å ha elsker...

Jeg burde finne en ny eldre dame, men føler meg rådvill å har stå bare av å tenke på sexen

Bugger

Anonymkode: 4eb54...c83

AnonymBruker
Skrevet

Hun blir sikkert kåt av å tenke på deg også! Synd dere ikke kan fortsette å treffes.

Anonymkode: a45de...30f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hun vært utro EN gang, kan hun sikkert være det igjen. Spiller ingen rolle, det er gjort allerede, så hvorfor ikke en gang eller to til? Send henne en melding og spør. Si du ikke får sexen med henne ut av hodet og spør om dere kan gjenta det. Verste som skjer er at hun sier nei, beste som skjer er at hun blir smigret og begynner å tenke på det selv, og sier ja til å treffes igjen.

Anonymkode: ecace...354

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snakk med din mor, spør hvordan hun går frem ift. russegutter.

Anonymkode: aad16...38b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Hun virker åpen for mer, og likte at jeg tok hun hardt, men hun vil nok at jeg skal ta iniativ, noe jeg tror det kanskje er best å unngå.

Jeg får ikke mindre lyst på hun med mer sex, heller det motsatte

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om hun refererer til deg som guttungen siden du refererer til henne som eldre når hun er 50 ?

Anonymkode: 6cc65...7d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS

Hun virker åpen for mer, og likte at jeg tok hun hardt, men hun vil nok at jeg skal ta iniativ, noe jeg tror det kanskje er best å unngå.

Jeg får ikke mindre lyst på hun med mer sex, heller det motsatte

Jeg er i en tilsvarende situasjon, bare at jeg er den voksne kvinnen i en slik relasjon. Jeg er gift og har/har hatt en yngre elsker i lang tid. Jeg må innrømme at sexen med elskeren overskygger alt jeg tidligere har opplevd av sex. Elskeren min er også litt dominant og jeg tenner veldig på det!

Problemet er bare at han ikke tar så ofte initiativ som tidligere, og jeg vil ikke være påtrengende dersom han vil avslutte det vi har holdt på med. Dette er kanskje noe damen du har møtt tenker på, at siden hun er eldre enn deg vil hun avvente litt på ditt initiativ.

Hadde jeg vært i din situasjon Ts, hadde jeg sendt henne en hyggelig melding og sagt at det var så hyggelig å møte henne og at du er klar for mer dersom hun ønsker det. 
La oss si det slik, jeg hadde møtt opp.

k50

Anonymkode: 3aaa7...ed7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er i en tilsvarende situasjon, bare at jeg er den voksne kvinnen i en slik relasjon. Jeg er gift og har/har hatt en yngre elsker i lang tid. Jeg må innrømme at sexen med elskeren overskygger alt jeg tidligere har opplevd av sex. Elskeren min er også litt dominant og jeg tenner veldig på det!

Problemet er bare at han ikke tar så ofte initiativ som tidligere, og jeg vil ikke være påtrengende dersom han vil avslutte det vi har holdt på med. Dette er kanskje noe damen du har møtt tenker på, at siden hun er eldre enn deg vil hun avvente litt på ditt initiativ.

Hadde jeg vært i din situasjon Ts, hadde jeg sendt henne en hyggelig melding og sagt at det var så hyggelig å møte henne og at du er klar for mer dersom hun ønsker det. 

k50

:hoho:

Anonymkode: 2d406...260

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

:hoho:

Anonymkode: 2d406...260

Var det ufattelig morsomt at noen tok seg tid til å skrive et hyggelig og relevant svar til TS? 

Anonymkode: 7f832...0d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

k50

TS

Ser du på det som kun en elsker mulighet? 

Redd for å aldri få nok selv..

AnonymBruker
Skrevet

DISGUSTING

Anonymkode: 803e7...c9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

DISGUSTING

Hvorfor i all verden er det disgusting at to voksne mennesker har samtykkende sex? Hvis mannen her bare hadde vært 22 e.l., hadde jeg også syntes det var litt drøyt. Men den yngste parten i dette tilfellet er jo over 30 og er vel kompetent til å ta sine egne seksuelle valg? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun er sikkert gammel nok til å vite forskjellen på hun og hennes 🤗

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden er det disgusting at to voksne mennesker har samtykkende sex? Hvis mannen her bare hadde vært 22 e.l., hadde jeg også syntes det var litt drøyt. Men den yngste parten i dette tilfellet er jo over 30 og er vel kompetent til å ta sine egne seksuelle valg? 

Bare så utrolig ekkelt, jeg spyr

AnonymBruker
Skrevet

TS

Syns ikke det er ekkelt, flott med en dame med god sexlyst

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

TS

Ser du på det som kun en elsker mulighet? 

Redd for å aldri få nok selv..

Tenker du på mulighet for at forholdet kan utvikle seg videre? Jeg tenker at man aldri vet aldri og at det man kan ha sammen som elskere kan være utrolig fint og deilig. Hvem vet hva fremtiden bringer😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hun har 20 år med grunntrening som dine jevnaldrende mangler. Klart du ikke klarer å glemme henne, det er åpenbart logisk

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du på mulighet for at forholdet kan utvikle seg videre? Jeg tenker at man aldri vet aldri og at det man kan ha sammen som elskere kan være utrolig fint og deilig. Hvem vet hva fremtiden bringer😊

Ja om det kan bli noe mer, det er jo stor forskjell på å være elsker og om det er mulighet for mer.

Jeg er veldig enig i at det er deilig! 

Jeg sender hun en meldig tror jeg, så får vi se☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...