AnonymBruker Skrevet 10. september #121 Skrevet 10. september Queeny skrev (På 8.9.2025 den 11.14): Siden jeg er en del skuffet siden jeg syns bryllupsdag er viktig for meg så jeg har automatisk tatt avstand fra folk nå På tide med terapi? Anonymkode: aed6a...eef 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #122 Skrevet 10. september Vi (da jeg var gift!) pleide å gå ut og spise, da kunne jeg ha lagt ut et bilde på instastory fra det og skrevet "sju års bryllupsdag!", men aldri på facebook, det syns jeg er ganske så kleint. Andre som hele tiden må dytte sin lykke opp i andre syns jeg også er veldig kleint. Jeg kunne trykket like, men bortsett fra sølv- og gullbryllup, som jeg virkelig syns er noe å skrive "gratulerer" for, hadde jeg aldri giddi. De fleste har hatt kjæresteforhold som har vart mer enn seks år, det er ikke noe som helst spesielt, men hyggelig for dere. Er ikke det nok? Utrolig hvor avhengig mange er blitt av oppmerksomhet i sosiale medier, ganske skremmende, folk blir jo nedstemt for bagateller. Anonymkode: 33dc2...f96
AnonymBruker Skrevet 10. september #123 Skrevet 10. september Bryllupsdag er en dag som kun er viktig for brudeparet og for mange ikke det en gang. Jeg liker absolutt ikke alle innlegg seg ser på FB, jeg kommenterer enda færre. Vi er ulike, sånn er det bare. Du må nok jobbe med dine forventninger til folk. Du er god nok som du er, enten du får "likes" eller ikke. Livet handler om her og nå og ikke oppmerksomhet fra sosiale medier. Anonymkode: aa47f...422 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #124 Skrevet 10. september En "like" = gratulasjon... Anonymkode: f297c...703
AnonymBruker Skrevet 16. september #125 Skrevet 16. september Folk bryr seg ikke. Kanskje best for din egen psykes del å unngå å dele sånne ting på sosiale medier? Anonymkode: 943bf...ff8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå