Gå til innhold

Jeg har slått opp med en sosiopat, hvor lenge skal jeg slite med søvn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sammen med en fyr, som hadde alle sosiopatiske trekk. Slo opp, nå sliter jeg med søvnen, fordi alle de kjipe ting han gjorde not meg kommer tilbake akkurat når jeg skal sove. .

Sover med vondt i magen basically. Er det noen her som har vært igjennom det samme, som kan si noe om hvor lang tid det tar før det går over?

Anonymkode: 9a685...be3

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var sammen med en fyr, som hadde alle sosiopatiske trekk. Slo opp, nå sliter jeg med søvnen, fordi alle de kjipe ting han gjorde not meg kommer tilbake akkurat når jeg skal sove. .

Sover med vondt i magen basically. Er det noen her som har vært igjennom det samme, som kan si noe om hvor lang tid det tar før det går over?

Spørs hva han utsatte deg for, hvor lenge og tiltak du gjør.

Jeg begynte med sov-i-ro i ørene, selv om jeg sover alene så hjelper det. Finne noen å prate med, ikke steng alt inne. Bryt all kontakt med han og folk rundt han. 

For meg er det litt over et år siden brudd, sliter ennå, men det er bedre dager. 

Anonymkode: b2b79...d3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spørs hva han utsatte deg for, hvor lenge og tiltak du gjør.

Jeg begynte med sov-i-ro i ørene, selv om jeg sover alene så hjelper det. Finne noen å prate med, ikke steng alt inne. Bryt all kontakt med han og folk rundt han. 

For meg er det litt over et år siden brudd, sliter ennå, men det er bedre dager. 

Anonymkode: b2b79...d3c

Det skjedde nettopp i går at jeg skjønte hvor ille dette er. Har jo skjønt det lenge siden og gjort slutt et titalls ganger, så har han mast og spilt på min samvittighet for å få ny sjanse..

Jeg føler jeg blir bare dummere og mindre fungerende i hans selskap og heller ikke meg selv, bare et redskap..

Nå har jeg sagt mye rett ut, noe redd for at han vil hevne seg, fordi det er sånn han tydeligvis fikser ting. 

Han sendte bare masse stygge meldinger, som gikk på utseendet mitt om at jeg er crazy etc. 

Jeg må få dette ut av systemet så fort som mulig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...