AnonymBruker Skrevet i går, 07:49 #1 Skrevet i går, 07:49 Da jeg gikk i barnehagen, på avdelingen for de eldre barna (2008-2011), hørte vi mye på musikk, ja, det var Pelle Politibil, og alle sånne vanlige barnesanger, men det var også typ Optimist og Den vakreste som finnes, og så er det en sang jeg ikke klarer finne navnet på, og er usikker på teksten. Den er norsk, det er mannlig vokalist, høres ut som en sommersang, tror de synger om å ligge under parasollen, kose seg i skyggen, vente og la vinteren komme. Husker ikke melodi, har bare et minne av at jeg husker barndomskompisen min kunne den utenatt og jeg ble SÅ imponert, så kan ikke være superrask eller komplisert tekst heller Anonymkode: 3d4a4...b92
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #2 Skrevet i går, 08:03 Har du sjekket Plopp - Sommer? Usikker på om de sier noe om vinteren, men det er hvertfall parasoll og sommer der. Anonymkode: 77870...667
trengerikkedetvel Skrevet i går, 08:42 #3 Skrevet i går, 08:42 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har du sjekket Plopp - Sommer? Usikker på om de sier noe om vinteren, men det er hvertfall parasoll og sommer der. Anonymkode: 77870...667 Nei.. tusen takk for forslaget! Men den er nok hakket roligere enn denne
trengerikkedetvel Skrevet i går, 08:49 #6 Skrevet i går, 08:49 Månestråle93 skrev (4 minutter siden): Smak av honning med deLillos’85 ? Ikke denne heller, dessverre, men du er inne på noe.. den er hakket for rolig
trengerikkedetvel Skrevet i går, 08:50 #7 Skrevet i går, 08:50 TomKrus skrev (1 minutt siden): Sommer på jorda Postgirobygget ? Ikke denne heller, dessverre:/
trengerikkedetvel Skrevet i går, 08:53 #9 Skrevet i går, 08:53 Vext skrev (2 minutter siden): Idyll av Postgirobygget? Ikke den heller:(
Million Skrevet i går, 08:54 #10 Skrevet i går, 08:54 Ikke denne heller kanskje, siden jeg ikke hørte vinter bli nevnt? Men det var sommer, sommer, sommer og noe om en parasoll
trengerikkedetvel Skrevet i går, 09:18 #11 Skrevet i går, 09:18 Million skrev (23 minutter siden): Ikke denne heller kanskje, siden jeg ikke hørte vinter bli nevnt? Men det var sommer, sommer, sommer og noe om en parasoll Nei, dessverre
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden Min første tanke var Jokke og Valentinerne: Her kommer vinteren. Men, ingen parasoll der. 😄 Anonymkode: 1a76e...218
trengerikkedetvel Skrevet 22 timer siden #13 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Min første tanke var Jokke og Valentinerne: Her kommer vinteren. Men, ingen parasoll der. 😄 Anonymkode: 1a76e...218 Veldig godt forslag, men er redd det ikke er den heller, desverre..:(
Anno2024 Skrevet 22 timer siden #14 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da jeg gikk i barnehagen, på avdelingen for de eldre barna (2008-2011), hørte vi mye på musikk, ja, det var Pelle Politibil, og alle sånne vanlige barnesanger, men det var også typ Optimist og Den vakreste som finnes, og så er det en sang jeg ikke klarer finne navnet på, og er usikker på teksten. Den er norsk, det er mannlig vokalist, høres ut som en sommersang, tror de synger om å ligge under parasollen, kose seg i skyggen, vente og la vinteren komme. Husker ikke melodi, har bare et minne av at jeg husker barndomskompisen min kunne den utenatt og jeg ble SÅ imponert, så kan ikke være superrask eller komplisert tekst heller Anonymkode: 3d4a4...b92 Kjærlighetsvisa med Halvdan Sivertsen?han synger om sommeren og når høsten kommer
trengerikkedetvel Skrevet 22 timer siden #15 Skrevet 22 timer siden Anno2024 skrev (9 minutter siden): Kjærlighetsvisa med Halvdan Sivertsen?han synger om sommeren og når høsten kommer Ikke denne heller desverre:(
trengerikkedetvel Skrevet 22 timer siden #16 Skrevet 22 timer siden Jeg fortsetter å innbille meg at det var et gult cover med noe som kan ha vært legoklosser på… men jeg anerikke om det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå