AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Skrevet 8. september Salget på Skeidar går mot slutten og jeg vurderer om jeg skal bare hoppe i det å bestille en ny seng. Har aldri eid en kontinentalseng før og lurer på om det er verdt i investere i det kontra en ny rammemadrass. Sliter litt med kroppen (korsrygg og hofter) og har tidvis også endel muskelsmerter. Pluss er magesover..Jeg har sett litt på Jensen sine opal og carat, og tenkte enten å gå for en 90cm rammemadrass eller en 150cm kontinental. Noen her med kanskje samme utfordringer som meg og erfaring med nevnte senger som har anbefalinger? Anonymkode: c8d64...c4b
FrkSolsikke Skrevet 8. september #2 Skrevet 8. september 90 cm bred seng er veldig smal hvis du bare skal ha en seng. Jeg hadde absolutt vurdert minst 120 cm seng, så du har litt plass å sove på. Det at du sover på magen gjør det absolutt ikke noe bedre i forhold til smerter i ryggen og korset. Det er den verste måten for ryggen å sove på. Jeg anbefaler deg å spørre de som er på jobb, de kan veldig mye om senger og så må de se hvordan du ligger i sengen, og se på lengden på kroppen din og vekten din. Alt sånt spiller inn på hvordan seng du trenger. lykke til 😀 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå