Jebbe Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden (endret) --Update: Interessant å se tilbakemeldingene deres😊 Jeg har ingen hensikt eller ønske om å trampe over noens grenser her og det fører til at ut ifra det jeg leser her til at jeg ikke kommer til å ta det videre. Nå er det mange detaljer man kan vri og vende på i innlegget mitt, men en ting jeg ønsker å ta opp er at både jeg og hun hadd vår fulle frihet/mulighet til å bare forlate samtalen på både høflig og direkte vis hvis en av oss ikke hadde ønsket å snakke videre. Det som førte til at jeg ikke rakk å spørre om navn og om hun ønsket videre kontakt var rett og slett at det kom trafikk og da ville jeg såklart ikke være et hinder i arbeidet hennes, så jeg kjørte videre. Jeg spurte her mest fordi at dagens dating har blitt så utrolig komplisert, at jeg egentlig har sluttet å i det heletatt ha det i bakhodet i samtaler med andre mennesker. Poenget mitt med det er at jeg snakker med utrolig mange kvinner og menn hver dag, og er ikke en person som får et hei tilbake av ei tilfeldig dame og kaster meg over situasjonen som at hun skulle være flørtende eller noe sånt. Jeg er heller i slik situasjon en veldig reservert person som i går kveld kom i møte med en person som for en gangs skyld fanget min nysgjerrighet og interesse. Jeg er også for de det er relevant hos en mann på 27år, vil anta(det er farlig det!) at hun er mellom 22-26år. -- Kjørte langs E6 i kveld og ble stoppet av trafikkdirigent ved et ras, hun var hyggelig og vi endte opp med å slå av en solid prat om hvor vi var fra osv. Hele samtalen var i mine øyne veldig morsom, genuin og gjensidig. Under samtalen fikk hun også telefon fra sin mor der hun fortalte at hun hadde fått seg en venn som hun snakka med haha. Hun fortalte meg at hun er fra Karmøy, er kollega med flere familiemedlemmer og jeg så jo såklart firmanavnet. Sitter igjen nå med litt anger av at jeg verken spurte om hva hun het eller om vi skulle dele kontaktinfo, tror aldri jeg har møtt noen som har vært så gjensidig og interessert i første samtale som det hun var. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan finne henne basert på det jeg allerede vet, og uten at det hele blir desperat, mas og innvandering av privatlivet. Jeg kunne jo liksom ringt firmaet hun er i og finne hun den veien, men det hadde jo vært noe forferdelig creepy. Endret 5 timer siden av Jebbe Stort engasjement, endrer for å gi alle en oppdatering.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Du får se om du møter på henne igjen. Å kontakte henne via jobb eller SoMe bare fordi hun slo av en hyggelig prat ved et ras, vil bli sett på som creepy. Anonymkode: 23ef6...039 1 2 17
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Jebbe skrev (18 minutter siden): Kjørte langs E6 i kveld og ble stoppet av trafikkdirigent ved et ras, hun var hyggelig og vi endte opp med å slå av en solid prat om hvor vi var fra osv. Hele samtalen var i mine øyne veldig morsom, genuin og gjensidig. Under samtalen fikk hun også telefon fra sin mor der hun fortalte at hun hadde fått seg en venn som hun snakka med haha. Hun fortalte meg at hun er fra Karmøy, er kollega med flere familiemedlemmer og jeg så jo såklart firmanavnet. Sitter igjen nå med litt anger av at jeg verken spurte om hva hun het eller om vi skulle dele kontaktinfo, tror aldri jeg har møtt noen som har vært så gjensidig og interessert i første samtale som det hun var. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan finne henne basert på det jeg allerede vet, og uten at det hele blir desperat, mas og innvandering av privatlivet. Jeg kunne jo liksom ringt firmaet hun er i og finne hun den veien, men det hadde jo vært noe forferdelig creepy. Et Anlegg Øst entrepenøren? Anonymkode: e24c8...327
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Jebbe skrev (43 minutter siden): Kjørte langs E6 i kveld og ble stoppet av trafikkdirigent ved et ras, hun var hyggelig og vi endte opp med å slå av en solid prat om hvor vi var fra osv. Hele samtalen var i mine øyne veldig morsom, genuin og gjensidig. Under samtalen fikk hun også telefon fra sin mor der hun fortalte at hun hadde fått seg en venn som hun snakka med haha. Hun fortalte meg at hun er fra Karmøy, er kollega med flere familiemedlemmer og jeg så jo såklart firmanavnet. Sitter igjen nå med litt anger av at jeg verken spurte om hva hun het eller om vi skulle dele kontaktinfo, tror aldri jeg har møtt noen som har vært så gjensidig og interessert i første samtale som det hun var. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan finne henne basert på det jeg allerede vet, og uten at det hele blir desperat, mas og innvandering av privatlivet. Jeg kunne jo liksom ringt firmaet hun er i og finne hun den veien, men det hadde jo vært noe forferdelig creepy. Ja, det er creepy uansett hvordan du gjør det. Anonymkode: 9477f...321 1 10
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Og menn lurer på hvorfor man ikke vil "snakke litt".... Anonymkode: 3580d...738 13 8
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er creepy uansett hvordan du gjør det. Anonymkode: 9477f...321 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og menn lurer på hvorfor man ikke vil "snakke litt".... Anonymkode: 3580d...738 I all verden! Hvorfor er det creepy? Det er mange måter å treffes på. Om man ikke snakker med folk så finner man jo ingen, og like gjerne på denne måten. Jeg ble kjent med mannen min via felles kjente, og fordi han spurte venninnen min etter kontaktinformasjon. Man MÅ ikke treffes på byen/fest. TS virker som en reflektert person, og det viktigste er å gi seg om det ikke er noen interesse. Å ikke gjøre det er creepy. Jeg har dessverre ingen tips til hvordan finne henne. Karmøy er vel ikke den største plassen, så mulig via facebook kanskje, om hun bor der Anonymkode: 67e63...1b0 9 4
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Jeg vil tenke at det minst creepy er å ta kontakt med firmaet. Da går du gjennom mer «formelle» kanaler. Hvordan er aldersforskjellen mellom dere tror du? Anonymkode: e9adb...f84 1 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I all verden! Hvorfor er det creepy? Det er mange måter å treffes på. Om man ikke snakker med folk så finner man jo ingen, og like gjerne på denne måten. Jeg ble kjent med mannen min via felles kjente, og fordi han spurte venninnen min etter kontaktinformasjon. Man MÅ ikke treffes på byen/fest. TS virker som en reflektert person, og det viktigste er å gi seg om det ikke er noen interesse. Å ikke gjøre det er creepy. Jeg har dessverre ingen tips til hvordan finne henne. Karmøy er vel ikke den største plassen, så mulig via facebook kanskje, om hun bor der Anonymkode: 67e63...1b0 Men det må da kunne gå an å være på jobb i fred tenker jeg. At du har lett etter mann betyr ikke at andre gjør det. Anonymkode: feba1...8cc 5 11
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Du får kjøre rundt å lete der hvor det er veiarbeid/ras eller lignende å håpe at hun er på et sted der Anonymkode: fd046...35d
Kålrota Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Hun var på jobb og var hyggelig. La det gå. 3 5
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): I all verden! Hvorfor er det creepy? Det er mange måter å treffes på. Om man ikke snakker med folk så finner man jo ingen, og like gjerne på denne måten. Jeg ble kjent med mannen min via felles kjente, og fordi han spurte venninnen min etter kontaktinformasjon. Man MÅ ikke treffes på byen/fest. TS virker som en reflektert person, og det viktigste er å gi seg om det ikke er noen interesse. Å ikke gjøre det er creepy. Jeg har dessverre ingen tips til hvordan finne henne. Karmøy er vel ikke den største plassen, så mulig via facebook kanskje, om hun bor der Anonymkode: 67e63...1b0 Fordi hun var på jobb. Anonymkode: 9477f...321 6 6
Snok1 Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Kålrota skrev (7 minutter siden): Hun var på jobb og var hyggelig. La det gå. Uten å gi TS fripass: Det er ikke helt uvanlig at man møter sin fremtidige partner på arbeidsplassen. 10
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Firmaet har ikke lov til å gi deg navnet hennes.. så du må nok finne det ut på andre måter ja.. Blir som å lete etter nåla i høystakken 🤷♀️ Anonymkode: 61383...b20 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men det må da kunne gå an å være på jobb i fred tenker jeg. At du har lett etter mann betyr ikke at andre gjør det. Anonymkode: feba1...8cc Hvor står det at jeg har lett etter en mann på jobb? Poenget er at man kan like gjerne finne en på jobben, - veldig mange som har gjort det. Anonymkode: 67e63...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Æsj. Nei. Hun var hyggelig siden hun var på jobb. Anonymkode: 876ab...77f 2 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Kan jo hende hun var interessert, det skader ikke å prøve litt 😊 ville søkt opp firmaet i sosiale medier og sett om navnet/bildet hennes dukker opp på en like eller om hun er følger av det. Sannsynligvis følger hun eget firma i sosiale medier. Så må du jo formulere deg riktig da, når du sender henne melding. Og viktig, hvis hun ikke er interessert så bare la det gå. Anonymkode: 17de7...05b 3
Snublefot62 Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden 98% av mannfolk tolker slike situasjoner og normal høflighet feil. 1% har rett og får kontaktinfo på stedet. Og siste prosenten er ekte tapt kjærlighet. 5 8
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor står det at jeg har lett etter en mann på jobb? Poenget er at man kan like gjerne finne en på jobben, - veldig mange som har gjort det. Anonymkode: 67e63...1b0 Det du ikke skjønner er at ikke alle leter, ergo har de ikke behov "for å finne". Anonymkode: feba1...8cc 4
Kålrota Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden (endret) Snok1 skrev (38 minutter siden): Uten å gi TS fripass: Det er ikke helt uvanlig at man møter sin fremtidige partner på arbeidsplassen. Nei, men da jobber man jo gjerne sammen. Begge er på jobb. Her var hun på jobb. Endret 14 timer siden av Kålrota 4 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Jeg tenker det blir gør neste gang dere tilfeldigvis treffes. Don't force it. Anonymkode: f7bcc...8b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå