AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:13 #1 Skrevet søndag kl 23:13 Jeg er en mann og jeg opplevde nylig noe jeg lenge har lest og hørt om som “den store herrefantasien”, nemlig trekant. Jeg har bare sett det på Internett og har alltid tenkt at det ville definitivt vært fint å gjøre noe sånt. Så lenge jeg har med meg noen likesinnede. Men jeg vedder på at det aldri skjer med meg, har jeg tenkt. Og nå som det faktisk skjedde, sitter jeg igjen ganske forvirret. Jeg lå der i sengen, med to kvinner. Den ene på venstre side, den andre på høyre. I hodet mitt burde dette være en drøm. Men sannheten er at jeg ble helt overveldet. Jeg hadde forestilt meg noe mer “orgiastisk” og spesielt, men i praksis føltes det mest som en krevende form for multitasking. Jeg ble stresset av alt som skjedde samtidig. Det var for mange muligheter, men for få armer og bein. Jeg har jo bare to hender, og enkelte kroppsdeler kommer kun i én utgave, mens på deres side var alt dobbelt, noen ganger til og med fire ganger. Jeg klarte ikke å holde tritt. Jeg følte hele tiden at om jeg ga oppmerksomhet til den ene, så neglisjerte jeg den andre. Jeg ble usikker på hvor jeg skulle begynne, og jeg skjønte ikke engang alltid hvilke bein som var mine, og hvilke som var deres. Midt i det hele fikk jeg faktisk lyst til å gå ut på verandaen og ta en røyk. Og jeg røyker ikke engang. Jeg bare trengte en pause. Det hele føltes mer som ekstremsport enn som noe erotisk. Jeg ble mer sliten og forvirret enn opphisset. Etterpå slo det meg at kanskje vi heller burde gjort noe helt annet sammen – et spill, et kortspill, noe med klare regler og rammer. For dette ble kaotisk, og jeg følte meg utilstrekkelig. Så jeg sitter igjen med dette spørsmålet: Er det jeg som er helt håpløs, eller er dette en av de tingene som høres mye bedre ut i fantasien enn de faktisk er i virkeligheten? Anonymkode: 5b6c5...98b 14 10 16
Ekko jenta Skrevet søndag kl 23:19 #2 Skrevet søndag kl 23:19 😂😂😂Her er du god! Hysterisk morsomt innlegg 😂😂🤣 11 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:22 #3 Skrevet søndag kl 23:22 Jeg er kvinne og har hatt trekant med en kvinne og en mann og det ble ikke mann nok for meg. Trekant med to menn er mer hensiktsmessig. Men situasjonen du beskriver er også min opplevelse ettersom jeg ikke hadde noe interesse av den andre kvinnen. Anonymkode: 2cbc8...6be 12 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:32 #4 Skrevet søndag kl 23:32 Tror mange menn undervurderer effekten av to kvinner som utfører en blowjob. 🤭 Blir fort tomt i topplokket da Anonymkode: 96cf1...457
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:38 #5 Skrevet søndag kl 23:38 Menn klarer skjeldent å tilfredsstille 2 kvinner samtidig så ikke rart du følte deg utilstrekkelig. Trekant med 2 menn og 1 kvinne er mer hensiktsmessig viss ikke en skal bli neglisjert. Anonymkode: a27ac...a0a 9 1
Fighter83 Skrevet søndag kl 23:45 #6 Skrevet søndag kl 23:45 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er en mann og jeg opplevde nylig noe jeg lenge har lest og hørt om som “den store herrefantasien”, nemlig trekant. Jeg har bare sett det på Internett og har alltid tenkt at det ville definitivt vært fint å gjøre noe sånt. Så lenge jeg har med meg noen likesinnede. Men jeg vedder på at det aldri skjer med meg, har jeg tenkt. Og nå som det faktisk skjedde, sitter jeg igjen ganske forvirret. Jeg lå der i sengen, med to kvinner. Den ene på venstre side, den andre på høyre. I hodet mitt burde dette være en drøm. Men sannheten er at jeg ble helt overveldet. Jeg hadde forestilt meg noe mer “orgiastisk” og spesielt, men i praksis føltes det mest som en krevende form for multitasking. Jeg ble stresset av alt som skjedde samtidig. Det var for mange muligheter, men for få armer og bein. Jeg har jo bare to hender, og enkelte kroppsdeler kommer kun i én utgave, mens på deres side var alt dobbelt, noen ganger til og med fire ganger. Jeg klarte ikke å holde tritt. Jeg følte hele tiden at om jeg ga oppmerksomhet til den ene, så neglisjerte jeg den andre. Jeg ble usikker på hvor jeg skulle begynne, og jeg skjønte ikke engang alltid hvilke bein som var mine, og hvilke som var deres. Midt i det hele fikk jeg faktisk lyst til å gå ut på verandaen og ta en røyk. Og jeg røyker ikke engang. Jeg bare trengte en pause. Det hele føltes mer som ekstremsport enn som noe erotisk. Jeg ble mer sliten og forvirret enn opphisset. Etterpå slo det meg at kanskje vi heller burde gjort noe helt annet sammen – et spill, et kortspill, noe med klare regler og rammer. For dette ble kaotisk, og jeg følte meg utilstrekkelig. Så jeg sitter igjen med dette spørsmålet: Er det jeg som er helt håpløs, eller er dette en av de tingene som høres mye bedre ut i fantasien enn de faktisk er i virkeligheten? Anonymkode: 5b6c5...98b Kjenner dette veldig godt igjen. Å prestere i en slik setting er ikke for menn som kun holder i 3 sekunder med inn/ut greier. Og man burde kunne komme flere ganger på kort tid eller være ganske utholden på flere måter. Sikkert derfor jeg liker å ha med flere menn😅 Jo mer jo bedre👏👏 Selv synes FFM setting kun vil fungere godt om damene vil leke litt med hverandre og at mannen blir med eller blir brukt som et leketøy på et vis. Sjelden mannen er hovedgreia når det er to damer der. Om damene samarbeider godt så kunne den ene sitti på ansiktet til fyren mens den andre red han o.l. Eller mens den ene red deg så kunne den andre lekt med ballene dine og slikket damen. Damene kunne lekt med hverandre mens du kun så på mm👏 4
AnonymBruker Skrevet i går, 00:01 #7 Skrevet i går, 00:01 Jeg har hatt trekant med flere menn, altså to kvinner og en mann, og vet fra både egne og andres erfaringer at få menn takler en slik situasjon, spesielt når ene er hans dame, men også ellers. Jeg har fortalt tidligere at den drømmesituasjonen for mange menn lett kan bli noe mannen mester dårlig. Men dårlige konsekvenser for hans forhold også, om det var med hans dame og en ekstra dame. Akkurat på grunn av det du forteller. Det er sjelden at menn klarer å holde et bra nok fokus på begge. Er da ene hans dame kan det bli tårer og krangel av slikt. Er ingen hans dame kan det likevel fort bli noe helt annet enn mannen fabtaserte om. En mann har jeg opplevd som taklet den situasjonen godt. Han har jeg nå hatt mange trekanter med. Resten... burde heller spilt kort ja. Så skal jeg ikke dømme menn for dette. Jeg har hatt en trekant med to menn. Det var dobbelt opp med jobb, og absolutt ikke dobbelt opp med moro. Aldri mer! Anonymkode: 7dbda...226 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:21 #8 Skrevet i går, 00:21 Dette er nok en av de tinga som er best som fantasi enn virkelighet, ja. Anonymkode: 87ae3...44d 6
Anonym11223344 Skrevet i går, 00:50 #9 Skrevet i går, 00:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann og jeg opplevde nylig noe jeg lenge har lest og hørt om som “den store herrefantasien”, nemlig trekant. Jeg har bare sett det på Internett og har alltid tenkt at det ville definitivt vært fint å gjøre noe sånt. Så lenge jeg har med meg noen likesinnede. Men jeg vedder på at det aldri skjer med meg, har jeg tenkt. Og nå som det faktisk skjedde, sitter jeg igjen ganske forvirret. Jeg lå der i sengen, med to kvinner. Den ene på venstre side, den andre på høyre. I hodet mitt burde dette være en drøm. Men sannheten er at jeg ble helt overveldet. Jeg hadde forestilt meg noe mer “orgiastisk” og spesielt, men i praksis føltes det mest som en krevende form for multitasking. Jeg ble stresset av alt som skjedde samtidig. Det var for mange muligheter, men for få armer og bein. Jeg har jo bare to hender, og enkelte kroppsdeler kommer kun i én utgave, mens på deres side var alt dobbelt, noen ganger til og med fire ganger. Jeg klarte ikke å holde tritt. Jeg følte hele tiden at om jeg ga oppmerksomhet til den ene, så neglisjerte jeg den andre. Jeg ble usikker på hvor jeg skulle begynne, og jeg skjønte ikke engang alltid hvilke bein som var mine, og hvilke som var deres. Midt i det hele fikk jeg faktisk lyst til å gå ut på verandaen og ta en røyk. Og jeg røyker ikke engang. Jeg bare trengte en pause. Det hele føltes mer som ekstremsport enn som noe erotisk. Jeg ble mer sliten og forvirret enn opphisset. Etterpå slo det meg at kanskje vi heller burde gjort noe helt annet sammen – et spill, et kortspill, noe med klare regler og rammer. For dette ble kaotisk, og jeg følte meg utilstrekkelig. Så jeg sitter igjen med dette spørsmålet: Er det jeg som er helt håpløs, eller er dette en av de tingene som høres mye bedre ut i fantasien enn de faktisk er i virkeligheten? Anonymkode: 5b6c5...98b Dette er trolling, ellers er du homo. Hilsen erfaren, voksen mann. 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 01:22 #10 Skrevet i går, 01:22 Leser hva TS skriver, men klarer ikke å skremme meg, tror fortsatt på at det er den ultimate opplevelsen. Og når du skriver at du ikke visste hva som var dine bein og andres bein, da forstår jeg at du sliter litt. Jeg hadde fint skjønt hva som var mine bein, og samtidig kost meg med at det var dobbelt opp med damebein, pupper, fitte og alt man kunne ønske seg. Her snakker vi julaften og nyttårsaften på samme dag. Hadde jeg sittet i ettertid og lurt på om det kanskje hadde vært bedre med brettspill eller kortspill, så hadde jeg lagt alt som heter sex på hylla, og aldri sett meg tilbake. Anonymkode: ca777...7f7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 02:29 #11 Skrevet i går, 02:29 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en mann og jeg opplevde nylig noe jeg lenge har lest og hørt om som “den store herrefantasien”, nemlig trekant. Jeg har bare sett det på Internett og har alltid tenkt at det ville definitivt vært fint å gjøre noe sånt. Så lenge jeg har med meg noen likesinnede. Men jeg vedder på at det aldri skjer med meg, har jeg tenkt. Og nå som det faktisk skjedde, sitter jeg igjen ganske forvirret. Jeg lå der i sengen, med to kvinner. Den ene på venstre side, den andre på høyre. I hodet mitt burde dette være en drøm. Men sannheten er at jeg ble helt overveldet. Jeg hadde forestilt meg noe mer “orgiastisk” og spesielt, men i praksis føltes det mest som en krevende form for multitasking. Jeg ble stresset av alt som skjedde samtidig. Det var for mange muligheter, men for få armer og bein. Jeg har jo bare to hender, og enkelte kroppsdeler kommer kun i én utgave, mens på deres side var alt dobbelt, noen ganger til og med fire ganger. Jeg klarte ikke å holde tritt. Jeg følte hele tiden at om jeg ga oppmerksomhet til den ene, så neglisjerte jeg den andre. Jeg ble usikker på hvor jeg skulle begynne, og jeg skjønte ikke engang alltid hvilke bein som var mine, og hvilke som var deres. Midt i det hele fikk jeg faktisk lyst til å gå ut på verandaen og ta en røyk. Og jeg røyker ikke engang. Jeg bare trengte en pause. Det hele føltes mer som ekstremsport enn som noe erotisk. Jeg ble mer sliten og forvirret enn opphisset. Etterpå slo det meg at kanskje vi heller burde gjort noe helt annet sammen – et spill, et kortspill, noe med klare regler og rammer. For dette ble kaotisk, og jeg følte meg utilstrekkelig. Så jeg sitter igjen med dette spørsmålet: Er det jeg som er helt håpløs, eller er dette en av de tingene som høres mye bedre ut i fantasien enn de faktisk er i virkeligheten? Anonymkode: 5b6c5...98b Det du beskriver er ikke uvanlig. Er bi og min mann hetero, men vi har både med ekstra dame og ekstra mann innimellom Skal en ha trekant er det som med kun en partner at alt klaffer sjeldent 100% på første forsøk Anonymkode: 4aa5a...aa8 1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:08 #12 Skrevet i går, 04:08 Problemet er at TS prøver tilfredsstille to damer. De er i flertall, så de må tilfredsstille han og hverandre. Anonymkode: c9b8d...06c
Snok1 Skrevet i går, 04:19 #13 Skrevet i går, 04:19 Anonym11223344 skrev (3 timer siden): Dette er trolling, ellers er du homo. Hilsen erfaren, voksen mann. Det er INGENTING i HI som indikerer at TS er homofil. Homohets er forøvrig en fortidslevning. Etter 1988 fører homohets til sosial fordømming og isolasjon. Du er herved fordømt. 13 2 16
AnonymBruker Skrevet i går, 05:07 #14 Skrevet i går, 05:07 I en trekant må jo alle være aktive, kan ikke være en som betjener to. Anonymkode: ea63e...30a 4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:11 #15 Skrevet i går, 05:11 Det er vel så enkelt som at noen liker noe, og andre liker noe annet. Legg til alt som er situasjonsavhengig så blir det klart at det ikke er ett svar på noe av dette. Da jeg studerte bodde jeg i to års tid i et hus sammen med et par. Det var ganske fritt og vi hadde sex sammen mange ganger, også med en venn av oss. Jeg oppdaget at jeg hadde noen preferanser. Jentesex gikk an når flere også var med, men var best med oss jentene helt alene. Trekant var best som MMK. Firkant best som parsex og partnerbytte, med begrenset gruppelek underveis. For å unngå kaos slik TS beskriver. Men dette var min opplevelse. Jeg vet at andre tenkte annerledes. Nå er det seks-syv år siden. Jeg ville kanskje tenkt annerledes i dag. Har ikke hatt mange slike erfaringer siden da. De som diskuterer trekant bør vite at det er enorm forskjell på KKM og MMK. Det første krever mer aktivitet fra jentene og er dessuten mye mykere. I MMK er jenta mer passiv og et midtpunkt, og sexen blir hardere. Begge deler kan være deilig, men jeg synes altså jentesex er best med bare to. MMK er digg når det funker, men alle bestanddeler er ikke for alle. K30 Anonymkode: cd266...d07 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:38 #16 Skrevet i går, 05:38 Noe mer fra meg: Hvem du er blir viktig når det handler om å ha sex med flere: Tenner du på det? Liker du sex i utgangspunktet? Blir du kåt? Er du komfortabel med å være naken med andre? At andre ser deg ha sex? Liker du din egen kropp? Liker du de andre? Deres kropper? Opplever du nytelse? Går det for deg i en slik setting? Klarer du å slå deg løs, slappe av, kanskje le? Klarer du å ikke være flau, skamfull, angrende? Hva med følelser? Sjalusi? Dine grenser og andres? Prestasjonspress? Hvis den andre jenta gjør anal og ikke du? Hvis du ikke får orgasme akkurat nå? Hvis han kommer i munnen din uten at du tenkte han skulle det? Hvis det et øyeblikk ble feil, hvordan justere uten at alt ender feil? Anonymkode: cd266...d07 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:52 #17 Skrevet i går, 05:52 En trekant fordrer nok at alle 3 er aktive. Med en mann og to kvinner blir det jo fort at mannen gjør alt og de to damene ligger der og venter på å bli tilfredsstilt Anonymkode: 17c3f...06b
AnonymBruker Skrevet i går, 06:30 #18 Skrevet i går, 06:30 Hehe, morsom lesning 😅🤭 Jeg er kvinne og har hatt div sexkonstellasjoner opp gjennom årene som singel. Som hetero kvinne har det vært veldig spennende og nytt å få tilgang til andre kvinnekropper og jeg har slikket den andre kvinnen når han knullet meg, eller hun slikket meg og jeg klinte med han osv. Da jeg ble sammen med samboeren min antok jeg at trekant var alle menn sin ypperste fantasi. I god tro sa jeg tidlig at hvis dette var noe han drømte om var jeg åpen for det på sikt, eller hvis han hadde andre ønsker vil jeg strekke meg langt for å oppfylle de. Vi lever bare èn gang og alt det der. Å oppleve noe en gang er noe annet enn å gjøre noe fast hver mnd, osv. Han så skrekkslagen ut og var rask med å si at trekant hadde ALDRI fristet. Det eneste han vil er å ha en deilig dame som begjærer han og som han får lov til å tilfredsstille hver uke. Jeg trodde han prøvde å være flink-kjæreste og bare si det han trodde jeg ville høre, men han beskrev tanken på trekant identisk med din opplevelse ts 😅😅 det var som å lese hans tanke om trekant 😅 Anonymkode: 9b6a1...8d4 4 1 2
Majer Skrevet i går, 06:35 #19 Skrevet i går, 06:35 Jeg tenker man som mann bør være tredje hjulpet på vogna under trekanter
erok Skrevet i går, 06:36 #20 Skrevet i går, 06:36 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe, morsom lesning 😅🤭 Jeg er kvinne og har hatt div sexkonstellasjoner opp gjennom årene som singel. Som hetero kvinne har det vært veldig spennende og nytt å få tilgang til andre kvinnekropper og jeg har slikket den andre kvinnen når han knullet meg, eller hun slikket meg og jeg klinte med han osv. Da jeg ble sammen med samboeren min antok jeg at trekant var alle menn sin ypperste fantasi. I god tro sa jeg tidlig at hvis dette var noe han drømte om var jeg åpen for det på sikt, eller hvis han hadde andre ønsker vil jeg strekke meg langt for å oppfylle de. Vi lever bare èn gang og alt det der. Å oppleve noe en gang er noe annet enn å gjøre noe fast hver mnd, osv. Han så skrekkslagen ut og var rask med å si at trekant hadde ALDRI fristet. Det eneste han vil er å ha en deilig dame som begjærer han og som han får lov til å tilfredsstille hver uke. Jeg trodde han prøvde å være flink-kjæreste og bare si det han trodde jeg ville høre, men han beskrev tanken på trekant identisk med din opplevelse ts 😅😅 det var som å lese hans tanke om trekant 😅 Anonymkode: 9b6a1...8d4 Trekant med en mann og to kvinner er vel alle mens drøm,men tror ikke det er så lett i virkligheten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå