AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:20 #1 Skrevet søndag kl 22:20 Min mann er en gjennomsyret egoist. Alt han trenger og ønsket . Gjennomføre han. I dag hadde jeg laget middag, sa fra at middagen var klar og når resten av gjengen var ferdig spist, så går jeg opp til han . Da ligger han i sengen og scroller på tlf. Jeg blir skuffet , sint og lei meg. han må varme opp den gode søndagsmiddag jeg har laget. vi har snakket om at jeg trenger annerkjennese for det jeg gjør, dette driter han i. så frustrert nå at jeg bare vil kutte all kommunikasjon med han, hjelper uansett ikke. Hvis jeg ikke forventer noe , blir jeg ikke skuffa heller. Anonymkode: f45ac...7a4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:25 #2 Skrevet søndag kl 22:25 Når man har kommet til det punktet i et forhold at man forakter sin partner, er det sjelden noe å redde. Anonymkode: 5031f...45e 3
Macro Skrevet søndag kl 22:27 #3 Skrevet søndag kl 22:27 Det ligger jo noe dypere her. Har du spurt han rett ut hva som er poenget med oppførselen og hvorfor han er slik? Han ønsker jo åpenbart avstand til deg så da er det veldig greit om han forklarer hvorfor. Og når du vet hvorfor så må han nesten svare på om situasjonen skal ordnes opp i eller ei. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:29 #4 Skrevet søndag kl 22:29 Du burde skille deg. Mannen din passer bedre som incel. Anonymkode: c093e...7a7 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:38 #5 Skrevet søndag kl 22:38 Macro skrev (10 minutter siden): Det ligger jo noe dypere her. Har du spurt han rett ut hva som er poenget med oppførselen og hvorfor han er slik? Han ønsker jo åpenbart avstand til deg så da er det veldig greit om han forklarer hvorfor. Og når du vet hvorfor så må han nesten svare på om situasjonen skal ordnes opp i eller ei. Vet du hvordan du bruker komma? Bare lurer. 🙄 Anonymkode: 88015...ed6 1
Macro Skrevet søndag kl 22:44 #6 Skrevet søndag kl 22:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet du hvordan du bruker komma? Bare lurer. 🙄 Anonymkode: 88015...ed6 Ja egentlig. Lenge siden du har blitt pult? Bare lurer. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:15 #7 Skrevet søndag kl 23:15 Hvem er «resten av gjengen»? Barn? I så fall er det helt utrolig trist og skummelt. Du er vel nødt til å kommunisere alvoret i situasjonen. Han bryter på en måte ekteskapet dersom han ikke gjør det arbeidet som kreves av en ektemann. Det må forventes at man er tilstede, våken og hjelper hverandre. Hvis ikke er du sammen med et spøkelse. Anonymkode: 0dc4b...058
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:30 #8 Skrevet søndag kl 23:30 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvem er «resten av gjengen»? Barn? I så fall er det helt utrolig trist og skummelt. Du er vel nødt til å kommunisere alvoret i situasjonen. Han bryter på en måte ekteskapet dersom han ikke gjør det arbeidet som kreves av en ektemann. Det må forventes at man er tilstede, våken og hjelper hverandre. Hvis ikke er du sammen med et spøkelse. Anonymkode: 0dc4b...058 Hi. De andre er barn ja , de lurte jo på hvorfor min mann ikke satt ved bordet, snakket med han og han kunne på alvor lkke vi forstå at jeg reagerte . Måtte forklare han at dette var skikkelig respektløst. Anonymkode: f45ac...7a4
AnonymBruker Skrevet i går, 00:04 #9 Skrevet i går, 00:04 Macro skrev (56 minutter siden): Ja egentlig. Lenge siden du har blitt pult? Bare lurer. Oi, du må være 14–15 år i hodet. 🤔 Hvis du faktisk er eldre, så matcher ikke alderen din med hvordan du fremstår på nett. 🙄 Anonymkode: 88015...ed6 1
Macro Skrevet i går, 00:09 #10 Skrevet i går, 00:09 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oi, du må være 14–15 år i hodet. 🤔 Hvis du faktisk er eldre, så matcher ikke alderen din med hvordan du fremstår på nett. 🙄 Anonymkode: 88015...ed6 Jeg er umoden pga kommabruken min? Det levet jeg helt fint med. Har du noe nyttig å komme med til TS? 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:48 #11 Skrevet i går, 00:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hi. De andre er barn ja , de lurte jo på hvorfor min mann ikke satt ved bordet, snakket med han og han kunne på alvor lkke vi forstå at jeg reagerte . Måtte forklare han at dette var skikkelig respektløst. Anonymkode: f45ac...7a4 Det høres ikke bra ut.. Jeg tror alle kan forandre seg, men det må vilje til. Han har jo et ansvar som mann og far, men hvis han ikke innser det selv, er det vanskelig. Det er viktig å dele tid og måltider sammen. Anonymkode: 0dc4b...058
Perelandra Skrevet i går, 09:09 #12 Skrevet i går, 09:09 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg