Gå til innhold

Skal jeg kontakte ham en gang til, eller la ham gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite dilemma her. Har datet en mann jeg liker godt i noen mnd. I perioder har det vært veldig heftig, for så å være litt roligere og sjeldnere treff. 
Jeg vet at han ikke dater andre og jeg ønsker gjerne å fortsette datingen. Nå har vi hatt en litt roligere periode og det er på en måte «hans tur» å ta kontakt. Vi har tatt kontakt ca annenhver gang før vi møtes.

Jeg lurer på om jeg burde vise litt mer interesse, eller burde jeg vente å se om han tar kontakt? Jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye kontakt jeg skal ta. Dersom han ikke ønsker så mye mer dating vil jeg ikke mase, samtidig setter jeg veldig stor pris på datingen og tenker at han kanskje ønsker jeg tar mer kontakt…?

k30 som dater en mann på 33

Anonymkode: ff9a3...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta kontakt. Spør hvordan han har det? Er svaret labert, så gå videre 

Anonymkode: 777f3...39c

• Nyttig 3
Skrevet

Enig i at du kan ta kontakt hvis du ønsker fremdrift. Lykke til!!! 

Anonymkode: e0b0e...538

• Liker 1
Skrevet

Høres mer ut som et elskerforhold, ikke dating med tanke på et varig forhold...

Anonymkode: fd27c...a46

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke tatt kontakt. Dette høres litt ut som man ikke vil innrømme at man håper at han skal velge akkurat deg, og at alt skal bli så fint og flott, men så lurer man seg selv. Sånne menn kan ikke "fanges", og så blir man gående rundt i en hekt og kaster bort år på å vente.

Let it go og finn deg en mann som ønsker å være "på" med (kun) deg hele tiden, det er mye koseligere 🩷

Anonymkode: 4843c...609

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du virker opphengt i spill 

Det er ikke sunt. Hvis dere tar kontakt annenhver gang så er han ikke akkurat passiv. Kan godt hende han tenker det samme om deg. Kanskje du ikke er så seriøs. 

Hvis du er usikker på ham så bør du snakke med ham om dine forventninger til forholdet videre. Når dette er klart kommunisert så kan du observere om handling matcher ord. 

Anonymkode: 8ac40...291

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke sunt. Hvis dere tar kontakt annenhver gang så er han ikke akkurat passiv. Kan godt hende han tenker det samme om deg. Kanskje du ikke er så seriøs. 

Hvis du er usikker på ham så bør du snakke med ham om dine forventninger til forholdet videre. Når dette er klart kommunisert så kan du observere om handling matcher ord. 

Høres ut til at det absolutt er på tide med en slik prat her ja.
TS er interessert i mer, da er det på tide å sjekke stå hos den andre rett og slett.

Anonymkode: 5b0e5...634

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette ! Jeg traff min kjæreste ett år etter skilsmissen, og var ikke "klar" for forpliktelsene i et forhold. sleit mye med lojalitetskonflikt ovenfor barna, følte jeg ikke strakk til på jobben, slet med det ene og det andre. Likevel var jeg tydelig på når hun spurte at vi var eksklusive og at jeg ønsket et forhold når hun spurte. Jeg måtte bare vinne balansen i livet. hun hold ut med min vingling, og nå har vi vært sammen i tre år og det er superbra ! jeg ønsker å dele resten av livet med henne. 

Moralen her er, spør hva han vil fremover og gi ham pusterom så lenge han trenger det. Dersom han "ikke vet hva han vil" ville jeg vært litt skeptisk. Sett en frist for deg selv og se det an. 

Anonymkode: 5ecc6...78c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...