Gå til innhold

Oura Ring - Har du testet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften sier: Har du testet? Gen 3 eller 4? Er den verdt pengene?

Anonymkode: 27783...5d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all, and in the darkness bind them".

Anonymkode: be784...ba9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all, and in the darkness bind them".

Anonymkode: be784...ba9

Haha det var faktisk det første jeg tenkte på når jeg hørte om den første gangen også 😅

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det så litt artig ut første gang jeg hørte om den, men innså raskt at dette bare er enda en tullete hype å kaste bort penger på.

Anonymkode: 01a6b...e42

Skrevet

Jeg vurderte lenge å teste det ut. Men de har et samarbeid med Palantir. Jeg har null tillit til at informasjonen min ikke ‘tilfeldigvis’ lekker ut til de. De sier dem ikke selger infoen med mindre de får tillatelse, men altfor ofte skjer det såkalte glipper… 

Man må dessuten abonnere for å få funksjonene. Det er ikke nok å kjøpe produktet.

Anonymkode: 5e282...114

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vurderte lenge å teste det ut. Men de har et samarbeid med Palantir. Jeg har null tillit til at informasjonen min ikke ‘tilfeldigvis’ lekker ut til de. De sier dem ikke selger infoen med mindre de får tillatelse, men altfor ofte skjer det såkalte glipper… 

Man må dessuten abonnere for å få funksjonene. Det er ikke nok å kjøpe produktet.

Anonymkode: 5e282...114

Ja det var jo et godt poeng...

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...