AnonymBruker Skrevet 7. september 2025 #1 Skrevet 7. september 2025 Som overskriften sier: Har du testet? Gen 3 eller 4? Er den verdt pengene? Anonymkode: 27783...5d5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #2 Skrevet 8. september 2025 "One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all, and in the darkness bind them". Anonymkode: be784...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #3 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): "One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all, and in the darkness bind them". Anonymkode: be784...ba9 Haha det var faktisk det første jeg tenkte på når jeg hørte om den første gangen også 😅 TS Anonymkode: 27783...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #4 Skrevet 9. september 2025 Jeg syntes det så litt artig ut første gang jeg hørte om den, men innså raskt at dette bare er enda en tullete hype å kaste bort penger på. Anonymkode: 01a6b...e42
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #5 Skrevet 10. september 2025 Jeg vurderte lenge å teste det ut. Men de har et samarbeid med Palantir. Jeg har null tillit til at informasjonen min ikke ‘tilfeldigvis’ lekker ut til de. De sier dem ikke selger infoen med mindre de får tillatelse, men altfor ofte skjer det såkalte glipper… Man må dessuten abonnere for å få funksjonene. Det er ikke nok å kjøpe produktet. Anonymkode: 5e282...114
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #6 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg vurderte lenge å teste det ut. Men de har et samarbeid med Palantir. Jeg har null tillit til at informasjonen min ikke ‘tilfeldigvis’ lekker ut til de. De sier dem ikke selger infoen med mindre de får tillatelse, men altfor ofte skjer det såkalte glipper… Man må dessuten abonnere for å få funksjonene. Det er ikke nok å kjøpe produktet. Anonymkode: 5e282...114 Ja det var jo et godt poeng... TS Anonymkode: 27783...5d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå